fbpx

KYMCO X-TOWN 300i ABS, 2016: Sport και τουριστικό

Πόλη, σπορ και τουρισμός

Πλήθος χρήσεων καλείται να καλύψει το νέο 300άρι της ταϊβανέζικης εταιρίας με το “αστικό” όνομα Kymco Χ-Town 300i ΑΒS, να μεταφέρει εύκολα δυο ανθρώπους, να ξεμπερδεύει με την κίνηση της πόλης και να ταξιδεύει σβέλτα, προσφέροντας άνεση και προστασία στους επιβαίνοντες στις εθνικές οδούς του κόσμου. Κείμενο, φωτογραφίες: του απεσταλμένου μας στο Μιλάνο, Kymco

Ένα scooter 300άρι καλύπτει και με το παραπάνω τις επιδόσεις που θέλει να έχει κάποιος μέσα στην πόλη αλλά είναι πολλοί και οι σκουτερίστες που θέλουν να μπορούν να ταξιδέψουν και έξω από αυτήν. Το Kymco X-Town 300i ABS είναι το maxi scooter που διαθέτει τις “τουριστικές” διαστάσεις αλλά δεν το παρακάνει, κρατώντας σπορ γραμμές.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Το Kymco X-Town 300i είχε παρουσιαστεί πέρσι στα διεθνή σαλόνια προλειαίνοντας το δρόμο σαν teaser με διαφορετικό όνομα και χρώματα (Αgility Maxi) επανέρχεται φέτος σαν μοντέλο 2016.

Sport Touring χαρακτηρίζεται από την εταιρία το Kymco X-Town 300i ABS και για να ενισχυθεί το όνομα ένα “Χ” δημιουργείται από τη σειρά των LED στο οπίσθιο φωτιστικό σώμα, για αισθητικούς λόγους.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η κομψότητα του design που είναι ευρωπαϊκό είναι διάχυτο, μιας και το X-Town – όπως και η πλειονότητα των scooter της Kymco – έχει σχεδιαστεί από ιταλικό οίκο. Οι πλαστικές επιφάνειες είναι μικρές και “μυώδεις” με διαφορετικά υλικά (βαμμένα και άβαφα κομμάτια) να διαδέχονται το ένα το άλλο. Το μπροστινό τμήμα είναι “γοητευτικά σκυθρωπό”, έτοιμο να επιτεθεί.

Ποιοτικό είναι και το κάλυμμα της σέλας με εξωτερικές ραφές και τέτοιες διαστάσεις που στόχο έχουν να προσφέρουν άνεση στο ταξίδι, αλλά και τις απλές μετακινήσεις στους δυο επιβαίνοντες. Κάτω από αυτήν υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που φιλοξενεί δύο φουλφέις κράνη, ένα σημαντικό πλεονέκτημα στα scooter. Υπάρχουν δυο ακόμα ντουλαπάκια στην ποδιά, με το αριστερό να διαθέτει έξοδο USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

07-2015_X-TOWN

Μην παραξενεύεστε που γράφει 125 στην ποδιά. Το 300 και το 125 πέρα από τον κινητήρα είναι όμοια μεταξύ τους

16-2015_X-TOWN

15-2015_X-TOWN

Ο κινητήρας των 276 κυβικών εκατοστών είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και πληροί τις απαιτητικές προδιαγραφές Euro 4. Διαθέτει έναν μηχανισμό (αποσυμπιεστή) που μειώνει την συμπίεση κατά την εκκίνηση κάνοντάς την πιο εύκολη. Τα κοκοράκια των βαλβίδων εφοδιάστηκαν με ρουλεμάν για μείωση των απωλειών (ενέργειας) λόγω τριβής.

Νέα είναι και η σχεδίαση και τα υλικά της τελικής μετάδοσης με φυγοκεντρικό σύστημα CVT. Bελτιώσεις στην κεφαλή του κυλίνδρου, την έδραση του εκκεντροφόρου, τα μικρότερα διάκενα των βαλβίδων αυξάνουν την ψύξη και μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους αντίστοιχα.

Οι επιδόσεις του κινητήρα είναι 23,2 ίπποι στις 8.000 στροφές και η ροπή του 2,2 χιλιογραμμόμετρα στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Για λόγους καλύτερης ψύξης του κινητήρα το ψυγείο, που βρίσκεται πίσω από τον μπροστινό τροχό, έχει μεγαλώσει με το αντίστοιχο φτερό να έχει σχεδιαστεί αεροδυναμικά ώστε να στέλνει περισσότερο αέρα πάνω του.

10-2015_X-TOWN

06-2015_X-TOWN

12-2015_X-TOWN

Τα όργανα είναι αναλογικά (κοντέρ, στροφόμετρο) δεξιά και αριστερά με ένα ψηφιακό όργανο στη μέση τους, με ενδείξεις για φώτα, βενζίνη, σέρβις, κινητήρα, μπαταρία, πίεση λαδιού, ABS κ.λπ. Το όμορφο μπροστινό τμήμα του σκούτερ φοράει δυο πολυεδρικούς προβολείς με ισχυρές λυχνίες και “φρύδια” LED σαν φώτα πορείας που του ενισχύουν την δυναμική εικόνα του Kymco X-Town 300i ΑΒS.

Το μπροστινό φρένο είναι υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260mm με δαγκάνα 3 εμβόλων και το οπίσθιο επίσης δισκόφρενο διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 2 εμβόλων. Αμφότερα είναι κυματιστά και συνεργάζονται με μια μονάδα ABS της Bosch που ονομάζεται 9.1 M, ζυγίζει 700 γραμμάρια και θεωρείται η πιο εξελιγμένη τεχνολογικά με chip Sirius που προσφέρει καλύτερη ανταπόκριση και ευαισθησία κατά τη λειτουργία του.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωματος, το τηλεσκοπικό πιρούνι με το ανάποδο νύχι έχει καλάμια διαμέτρου 37 χιλ. και πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους.

Οι τροχοί είναι 14άρης μπροστά και 13άρης πίσω, τα λάστιχα 120/80 και 150/70 αντίστοιχα. Το ρεζερβουάρ είναι -μεγάλο- στα 12.5 λίτρα και το βάρος φτάνει τα 185 κιλά.

11-2015_X-TOWN

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X