Επαγγελματικά πράγματα…
Μια ακόμα προσθήκη στην δημοφιλή κατηγορία των επαγγελματικών-cargo σκούτερ, το SYM X’Pro 125 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται στον καθημερινό στίβο των ελαφρών μεταφορών και της διανομής. Προσιτό, πλήρως εξοπλισμένο και σχεδιασμένο έχοντας κατά νου τις ειδικές απαιτήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Με το Daytona Cargo 125 να αποτελεί το έκτο σκούτερ στην κατάταξη των best seller μοντέλων για το 2020 στην ελληνική αγορά και με τα δίτροχα που αναλαμβάνουν «επαγγελματικό» ρόλο στην χώρα μας να πληθαίνουν ολοένα, είναι σαφές ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος για την προσθήκη ενός ακόμη χαρακτηριστικού εκπροσώπου της κατηγορίας στις διαθέσιμες επιλογές.
Το SYM X’Pro 125 αποτελεί ένα νέο μοντέλο στη γκάμα της εταιρίας και είναι κομμένο και ραμμένο για τη χρήση αυτή, δίχως να χρειάζεται μετατροπές και προσθήκες προκειμένου… να αρχίσει… να κολλά ένσημα.
H SYM χρησιμοποίησε ως βάση την πλατφόρμα των Orbit, αλλά προχώρησε σε πολλές αλλαγές ώστε το X’Pro 125 να αποκτήσει επαγγελματική υπόσταση.
Για αρχή, η διπλή σέλα αντικαταστάθηκε με ένα μονόσελο και στον χώρο που απελευθερώθηκε τοποθετήθηκε μια μεγάλης επιφανείας σχάρα. Το γεγονός ότι η σχάρα στηρίζεται στο υποπλαίσιο και δεν αιωρείται με προεκτάσεις πίσω από την ουρά, επιτρέπει τη μεταφορά φορτίου μέγιστου βάρους μέχρι και 30 κιλά.
Πέραν αυτού, όφελος υπάρχει και στην κατανομή του βάρους, αφού η θέση της σχάρας είναι τοποθετημένη οριακά μεν, αλλά εντός του μεταξονίου δε, και όχι πίσω από αυτό.
Υπάρχει επίσης άλλη μια μεγάλη σχάρα τοποθετημένη στο μπροστινό μέρος, στην περιοχή της μάσκας, η οποία πολύ σωστά έχει την πρέπουσα κλίση ώστε να εξυπηρετείται η συγκράτηση του φορτίου που τοποθετείται πάνω σε αυτήν.
Φυσικά το πάτωμα είναι επίπεδο, ενώ υπάρχει και ο κλασικός γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς, για να αναρτώνται και να ασφαλίζονται τσάντες και σακούλες. Κάτω από τη σέλα, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος ικανός να φιλοξενήσει ένα κράνος jet τύπου.
H SYM αναφέρει ότι έχει χρησιμοποιήσει δύο ενισχυμένα αμορτισέρ πίσω για την υποστήριξη του πρόσθετου βάρους από τα μεταφερόμενα φορτία.
Πρόκειται για δύο μονά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισής τους, που προσφέρουν μια διαδρομή της τάξεως των 80 mm.
Μπροστά, έχει τοποθετηθεί συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 87 mm, ενώ η πέδηση γίνεται μέσω μονών δίσκων, με διάμετρο 226 και 220 mm, μπροστά και πίσω αντιστοίχως. Ο πίσω δίσκος είναι συνδυασμένος με τον μπροστινό, μέσω συστήματος CBS.
Οι τροχοί του X’Pro 125 είναι διαμέτρου 12 ιντσών και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 120/70.Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, διβάλβιδος και πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές. Τα 124,6 cc της χωρητικότητάς του, αποδίδουν 11,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,0 kg–m ροπής στις 6.500 σ.α.λ.
H επίσημη ανακοινώσιμη κατανάλωση είναι 2,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, βάσει του WMTC3 πρότυπου μετρήσεων, κάτι που σε συνδυασμό με το χωρητικότητας 6,2 λίτρων ρεζερβουάρ, προσδίδει μια θεωρητική αυτονομία 269 χιλιομέτρων.
Τα σκούτερ της συγκεκριμένης κατηγορίας οφείλουν να είναι όσο το δυνατόν πιο απλά και σκληροτράχηλα, ωστόσο στην περίπτωση του SYM X’Pro 125, έχουν γίνει δύο εξοπλιστικές υπερβάσεις.
Η μια αφορά τον μονό προβολέα που βρίσκεται κάτω από την μπροστινή σχάρα, ο οποίος είναι LED, και η άλλη αφορά τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που αποτελείται από μια LCD οθόνη.
Οι διαστάσεις του σκούτερ είναι μαζεμένες, με το συνολικό μήκος του να μην ξεπερνά τα 1.900 mm και το πλάτος τα 682 mm. H απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 785 mm, ενώ το βάρος, πλήρως υγρών, φτάνει τα 128 κιλά.
Η τιμή του SYM X’Pro 125 είναι 2.395 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες: sym.gr