fbpx

SYM ADVXTG, Maxsym GT 2024: Επένδυση στα 400 cc

Ένα για “περιπέτειες”, κι ένα για ταξίδια

Δύο νέα 400άρια φέρνει η SYM στο σαλόνι Eicma του Μιλάνου. Το ένα είναι Adventure με καινοτόμο σχεδίαση και το άλλο τουριστικό, αμφότερα με πολύ στοχευμένη ταυτότητα, έτοιμα να ενισχύσουν την ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία μεσαίων κυβικών.

Το SYM ADVXTG 400, το ολόφρεσκης έμπνευσης σκούτερ με τον μεγάλο κωδικό, κρύβει κάτω από τα πλαστικά του καινοτομίες στην κατηγορία του, αλλά και την τελευταία σύγχρονη τάση στο χώρο των σκούτερ, αφού χρησιμοποιεί “αρχιτεκτονική μοτοσυκλέτας”, όπως κάνουν και τα mega scooter Forza 750, TMAX 560, AK 550, Maxsym 508.

Έτσι, διαθέτει “κανονικό” πλαίσιο με τον κινητήρα να βρίσκεται στο κέντρο του, πετυχαίνοντας ορθή κατανομή βάρους 50/50 ανά τροχό, “κανονικό”, “πλήρες” πιρούνι μπροστά με δύο πλάκες και ψαλίδι για την πίσω ανάρτηση.

Το SYM ADVXTG 400 γίνεται το πρώτο 400άρι που υιοθετεί τέτοια διάταξη, ενώ οι τροχοί του με χυτές ζάντες είναι στις 15 ίντσες μπροστά και στις 14 πίσω. Η εμφάνιση παραπέμπει φυσικά στα Adventure σκούτερ που κυκλοφορούν σήμερα, με χαρακτηριστικά ψηλό τούνελ.

Το πιρούνι είναι ανάποδο, στην πίσω ανάρτηση υπάρχει συμμετρικό, αλουμινένιο ψαλίδι και μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα (!), ενώ δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά και πίσω.

Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει ABS και Traction Control, αλλά και προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα.

Με λάστιχα διπλής χρήσης και με τις διαδρομές των αναρτήσεων να έχουν αυξηθεί, το ADVXTG 400 εύκολα χαρακτηρίζεται σαν σκούτερ που “ταιριάζει στην Ελλάδα” , αφού θα μπορεί να κινηθεί και σε χωματόδρομους.

Το δεύτερο 400άρι της SYM, το νέο Maxsym 400 GT του 2024, θα χρησιμοποιεί τον ίδιο μονοκύλινδρο κινητήρα με το ADVXTG, ο οποίος με τη σειρά του – λογικά – είναι ίδιος με αυτόν του Maxsym 400 που γνωρίζουμε.

Το Maxsym 400 GT μάλιστα μοιάζει – δεν το έχουμε επιβεβαιώσει ακόμα – να είναι εξέλιξη του γνωστού μας Maxsym 400, πατώντας πάνω στην ίδια βάση, αλλά με νέα, πιο μοντέρνα και δυναμικά “ρούχα”, όπως και με μια ψηλή ζελατίνα για τουριστική χρήση… εξού και το GT – Grand Turismo – στο όνομά του.

Κeyless στην ανάφλεξη, ABS και Traction Control είναι μερικά από τα “καλούδια” του.

Μεγάλη σέλα για αναβάτη και συνεπιβάτη, διπλός προβολέας και LED, μεγάλη οθόνη 6 ιντσών στα όργανα είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του, κι όπως καταλαβαίνετε η SYM φορτσάρει με δυο νέα πολύ ενδιαφέροντα σκούτερ στη μεσαία κατηγορία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ