Το 125άρι της πόλης
Το QJMotor CTR 125 είναι ένα mini GT σκούτερ με επίπεδο πάτωμα και τροχούς μεσαίας διαμέτρου που είναι φτιαγμένο για να κάνει τα δύσκολα εύκολα και να μεταφέρει με άνεση και πρακτικότητα τους ανθρώπους των πόλεων. Διαθέτει έναν τετραβάλβιδο κινητήρα (!) και το δικάναλο σύστημα ABS. Η τιμή του ανακοινώθηκε στα 2.495€.
Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, κινητήρας του CTR, αποδίδει 15 ίππους στις 8.750 στροφές και 12Nm ροπής στις 8.750 στροφές αντίστοιχα.
Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι πέρα από τις δυνατότητές του, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ένας από τους πιο οικονομικούς από πλευράς κατανάλωσης στην κατηγορία του, χάρη στην τεχνολογία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού της Bosch.
Με μόλις 2,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (ανακοινώσιμα – τυποποιημένη μέτρηση) και σε συνδυασμό με τα 6,4 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, το QJMotor CTR 125 πετύχει μεγάλη αυτονομία.
Η αυτόματη CVT μετάδοση φροντίζει ώστε η κατανομή της δύναμης και της ροπής να γίνεται προοδευτικά και γραμμικά, ενώ η τροφοδοσία πραγματοποιείται, όπως ήδη αναφέραμε, από ένα ολοκληρωμένο σύστημα ψεκασμού της Bosch, προσθέτοντας ένα ακόμη ποιοτικό στοιχείο στη συνολική κατασκευή.
Πέρα από την εμφανώς υψηλή ποιότητα κατασκευής, το QJMotor CTR 125 διαθέτει και έναν εργονομικά μελετημένο σχεδιασμό, που λειτουργεί τόσο υπέρ της άνεσης όσο και της χρηστικότητας. Το φαρδύ και επίπεδο πάτωμα προσθέτει σημαντικές δυνατότητες μεταφοράς στο μικρό scooter, ενώ δημιουργεί και ικανοποιητικό χώρο που θα βολέψει ακόμη και τους ψηλότερους αναβάτες.
Οι τροχοί των 14” (εμπρός – πίσω) αποτελούν τη χρυσή τομή μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας, δημιουργώντας κι έναν αρκετά μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα.
Το ψυγείο του κινητήρα είναι τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά, συμβάλλοντας έτσι στη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά, με την κατανομή των 130 κιλών (γεμάτο) να διατηρεί την ουδέτερη συμπεριφορά του μικρού scooter.
Η μονοκόμματη σέλα διαθέτει άφθονο χώρο για αναβάτη και συνεπιβάτη, με μικρή απόσταση από το έδαφος που βοηθά και αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος.
Ο συνεπιβάτης τοποθετείται λίγο πιο ψηλά, ενώ τα σταθερά μαρσπιέ βάζουν τα πόδια του σε φυσιολογικές γωνίες, χωρίς να ενοχλούν τα πόδια του αναβάτη όταν πατά στο έδαφος.
Πίσω από την ποδιά υπάρχει ένας έξυπνα αναδιπλούμενος γάντζος για την ανάρτηση χειραποσκευών, ενώ η σχάρα (που παίζει και το ρόλο χειρολαβών για τον συνεπιβάτη) προσθέτει επιπλέον πόντους στη χρηστική πλευρά του QJMotor CTR 125.
To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 33mm που δίνει διαδρομή 90mm και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.
Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα, με διάμετρο 240mm και δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και πίσω με διάμετρο 225mm και δαγκάνα ενός εμβόλου. Το CTR 125 είναι μάλιστα από τα λίγα scooter της κατηγορίας που διαθέτουν και δικάναλο σύστημα ABS.
Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει μαγνητικό κάλυμμα με αντικλεπτική προστασία.
Η τιμή του QJMotor CTR 125 έχει καθοριστεί στα 2.495€ και διατίθεται μέσω του δικτύου QJMotor της Γκοργκόλης Α.Ε.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr
QJMotor CTR 125 4V – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI Bosch |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΙΣΧΥΣ | 15 ps /8750rpm |
ΡΟΠΗ | 12Nm /8250rpm |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2,2 L / 100 km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 6,4 L |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 1970 x 750 x 1100 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1340mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 140mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 770mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 130kg |
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣTA | Δίσκος 240 mm και ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 225mm και ABS |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ |
Τηλεσκοπικό Πιρούνι 33mm – 90mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ |
Δύο αμορτισέρ
30mm |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/80-14 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70-14 |