fbpx

MAXSYM TL 508: Έρχεται τον Αύγουστο στην Ελλάδα!

Ανανεωμένο και ισχυρότερο

Ένα επίπεδο παραπάνω ανεβαίνει το SYM Maxsym TL 508, προσφέροντας μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, βελτιωμένες επιδόσεις, τεχνολογία και προδιαγραφές Euro 5. H τιμή του ανακοινώθηκε στις 8.195 ευρώ.

Προσαρμοζόμενη στις προδιαγραφές Εuro5, η SYM αναβάθμισε τον κινητήρα του Maxsym TL αυξάνοντας τη χωρητικότητά του σε 508cc από τα 465cc του παρελθόντος.

Ο δικύλινδρος σε σειρά, με 8 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) κινητήρας, απόκτησε νέες διαστάσεις με αυξημένη διάμετρο (68.0 από 65.0).

Η αύξηση του κυβισμού, σε συνδυασμό με την ελαφρά αύξηση της σχέσης συμπίεσης στα 10.9:1 και τη χρήση της προηγμένης ηλεκτρονικής μονάδας ECU της CONTINENTAL με αναβαθμισμένο λογισμικό, προσέδωσε αύξηση της ιπποδύναμης στους 46 ίππους, στα ανώτερα όρια που επιτρέπεται για την οδήγησή του με άδεια κατηγορίας Α2.

Ταυτόχρονα, ο κινητήρας αποδίδει μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές (50Nm / 5.250 rpm).

Το νέο SYM Maxsym TL 508 είναι εξοπλισμένο με νέο σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless). Ο κεντρικός διακόπτης με τον οποίο συνεργάζεται το σύστημα keyless, επιτρέπει την εκκίνηση/απενεργοποίηση του κινητήρα, το άνοιγμα της σέλας, το άνοιγμα του ρεζερβουάρ και το κλείδωμα του τιμονιού κατά τη στάθμευση.

Η θύρα USB στον κλειστό αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό της ποδιάς αναβαθμίστηκε σε USB QC3.0, επιτρέποντας τη γρήγορη και ασφαλή φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών εν κινήσει.

Το SYM Maxsym TL 508 διατηρεί την ίδια στιβαρή αίσθηση που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα, χάρη στην αρχιτεκτονική του πλαισίου.

  • Με σταθερή στήριξη του κινητήρα, στο κέντρο του πλαισίου του σκούτερ, επιτυγχάνεται ιδανική κατανομή βάρους 50-50 και ακαμψία πλαισίου.

Διαβάστε επίσης: Πλήρης παρουσίαση του SYM Maxsym TL508 2021

  • Η απουσία κραδασμών προσφέρει άνεση στον αναβάτη. Πάνω στον στρόφαλο υπάρχει και μια τρίτη μπιέλα με αντίβαρο, η οποία παλινδρομεί σε αντίθετη φορά από τα έμβολα των δύο κανονικών κυλίνδρων που παράγουν την ισχύ, αποσβένοντας τους κραδασμούς.

  • Το ανάποδο πιρούνι με τα καλάμια διαμέτρου 41mm, με δύο πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο. Η οπίσθια ανάρτηση αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση.
  • Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, τύπου χωροδικτυώματος
  • Οι ζάντες με τις πέντε ακτίνες είναι κατασκευασμένες από ανθεκτικό ελαφρύ αλουμίνιο που μειώνει το βάρους τους έως 37%, ενώ η MAXXIS σχεδίασε αποκλειστικά για τις ανάγκες του MAXSYM TL το ελαστικό Supermaxx S3, χρησιμοποιώντας το πιο σύγχρονο υλικό “HDFS Full Silica“ που παρέχει ταχύτατη προθέρμανση του ελαστικού και εξαιρετική πρόσφυση.

  • Το σύστημα πέδησης διαθέτει δικάναλο ABS από την CONTINENTAL. Με δύο κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω και σωληνάκια υψηλής πίεσης, εξασφαλίζει απόλυτη απόδοση κατά την πέδηση. Επιπλέον οι μανέτες φρένων είναι ρυθμιζόμενες σε 4 θέσεις.

Η σχεδίαση του MAXSYM TL 508 είναι συμπαγής και επιθετική όπως και του προκατόχου του. Βασισμένη στη σύγχρονη αρχιτεκτονική μιας supersport μοτοσυκλέτας, οι σχεδιαστές ολοκλήρωσαν την ιδέα στενεύοντας το μεσαίο τμήμα και ανασηκώνοντας το οπίσθιο.

Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη και προσφέροντας έναν βαθύ ήχο που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τη σχεδίασή του, είναι τα σύγχρονα φουτουριστικά φώτα LED.

Μπροστά ο τετραπλός LED προβολέας συνδυάζεται με τα LED φώτα θέσης δημιουργώντας μία εντυπωσιακή αιχμηρή όψη. Το πίσω φωτιστικό σώμα LED, χάρη σε μία ειδική μεμβράνη, δημιουργεί μία χαρακτηριστική 3D εικόνα φλόγας με την έντασή της να αυξάνει κατά την πέδηση.

Ένα κόκκινο διακριτικό αυτοκόλλητο με την ένδειξη “508”, χαμηλά τοποθετημένο στις πλαϊνές πλευρές της μάσκας, είναι αυτό που το κάνει εμφανισιακά να ξεχωρίζει από τον προκάτοχό του.

Τo SYM Maxsym TL 508 προσφέρει εργονομική θέση για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ υπάρχει μαξιλάρι στήριξης στη μέση του αναβάτη. Το δάπεδο έχει 330mm μήκος και 110mm πλάτος, ενώ η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, φιλοξενεί άνετα 1 φουλφέις κράνος ή 2 τύπου Jet.

Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς υπάρχουν επιπλέον δύο κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι, με τον έναν από αυτούς να διαθέτει παροχή φόρτισης USB QC 3.0.

Η στάθμευση του οχήματος γίνεται πολύ εύκολα, χάρη στην ειδική σχεδίαση του κεντρικού stand, ενώ με τη χρήση του πλαϊνού stand, ενεργοποιείται αυτόματα και το χειρόφρενο.

Ο πίνακας οργάνων στο αριστερό τμήμα διαθέτει όλες οι απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες, ενώ στο δεξί τμήμα υπάρχει έγχρωμη οθόνη με ενδείξεις τάσης μπαταρίας, ρολόι, θερμοκρασίας περιβάλλοντος, στάθμης βενζίνης, μερικό και ολικό χιλιομετρητή.

Στο κέντρο του πίνακα υπάρχει έγχρωμη TFT LCD οθόνη 4.5” με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει 3 εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

Κάθε interface προσφέρει 5 διαφορετικές οθόνες που εστιάζουν στις ανάγκες πληροφόρησής του, όπως ο υπολογιστής ταξιδιού και η κατάσταση του οχήματος.

Περισσότερες πληροφορίες: www.sym.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ