Νέος μεγαλύτερος κινητήρας – Νέα oρμή
H Ιαπωνική εταιρία κλιμακώνει την εμπλοκή της στην κατηγορία των maxi scooter, με ένα καινούργιο premium Forza 350 που παρουσιάστηκε επίσημα – όπως είχαμε δημοσιεύσει νωρίτερα – στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη.
Η κυριότερη εξέλιξη είναι ότι το νέο Honda Forza 350 διαθέτει μεγαλύτερο, ισχυρότερο κινητήρα, καθώς και κάποιες διακοσμητικές αλλαγές και λειτουργίες, αναβαθμίζοντας δυναμικά την παρουσία του σε μια πολύ σημαντική για τα σκούτερ κατηγορία.
Μιλάμε για την κατηγορία των μεσαίων κυβικών που αναπτύσσεται διαρκώς και γίνεται ολοένα και δημοφιλέστερη σε όλο τον κόσμο.
Το νέο Honda Forza 350 που θα διατεθεί αρχικά για την αγορά της Ταϊλάνδης θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις – την Standard και την Touring.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Honda Forza 350 είναι αυτό που λέει και το όνομά του: ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας, των 4 βαλβίδων και των 329,6 cc. Έχει φυσικά ψεκασμό στην τροφοδοσία του και έχει δεχθεί την “περιποίηση” των μηχανικών της Honda στον τομέα των μηχανικών τριβών που έχουν ελαχιστοποιηθεί, γι’ αυτό και του απονέμεται ο κωδικός eSP+ .
Η Honda δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την ιπποδύναμη και τη ροπή. Το Forza 300, το οποίο κυκλοφορεί και στη δική μας αγορά, έχει κινητήρα 279-cc που παράγει ισχύ 25 ίππων και ροπή 27 Nm, κι όπως έχουμε γράψει και σε προηγούμενο άρθρο πιθανά το 350 να κινηθεί σε πλεονέκτημα 3-4 ίππων.
Ο κινητήρας διατηρεί φυσικά το σύστημα αντι-σπιναρίσματος Traction Control (HSTC).
Το νέο Forza 350 βασίζεται στο παλιότερο Forza 300, διατηρεί το συμβατικό πιρούνι μπροστά και τα δυο αμορτισέρ πίσω. Για το φρενάρισμα, έχει δισκόφρενα μπροστά και πίσω της Nissin με ABS.
Οι ζάντες αλουμινίου είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με το βάρος του Forza 350 να φτάνει τα 185 κιλά, δύο κιλά βαρύτερο από το 300.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 11,7 λίτρων (0,2 lt περισσότερο από πριν).
Όσον αφορά τη σχεδίαση, το νέο Forza 350 μοιάζει να είναι πανομοιότυπο με το Forza 300, πέρα από μερικές λεπτομέρειες.
Έχει διπλό προβολέα πλήρως LED, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα, και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα η οποία μπορεί να ανυψωθεί έως 150 mm.
Το νέο premium σκούτερ της Honda διαθέτει ένα αναλογικό-ψηφιακό ταμπλό οργάνων με δύο μεγάλα αναλογικά όργανα και μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο.
Αυτό προσφέρει μια πληθώρα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων της στάθμης καυσίμου, των οδόμετρων, της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, κλπ. Επίσης υπάρχει υποδοχή φόρτισης USB, έξυπνο κλειδί Honda με τηλεχειριστήριο, θέση για μπουκάλι στην ποδιά, αλλά και χώρος κάτω από τη σέλα που μπορεί να αποθηκεύσει έως και 2 κράνη.
Μόλις μάθουμε την ιπποδύναμη του νέου Honda Forza 350 θα επανέλθουμε.