To οικονομικό σκούτερ της Suzuki έχει τιμή
Και η Suzuki εκπροσωπείται πλέον στη μικρή κατηγορία σκούτερ βασικής μετακίνησης, με την τιμή του να βρίσκεται κάτω από το “όριο” των 2.000 ευρώ. Για την ακρίβεια το ολοκαίνουργιο Suzuki Address 110 θα κοστίζει 1.795 ευρώ, σε στόχο την επαναφορά του εμβλήματος της γιαπωνέζικης εταιρίας στους δρόμους της πόλης.
Μικρό σε διαστάσεις και ελαφρύ είναι το Suzuki Address 110, έτσι ώστε να μπορεί να ξεμπερδεύει εύκολα με τις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες. Το βάρος του είναι κάτω από τα 100 κιλά, τρία λιγότερα για την ακρίβεια, και το μεταξόνιό του δεν ξεπερνάει τα 1260 mm. Το ύψος της σέλας στα 755 mm θα βολέψει ακόμα και τα χαμηλότερα αναστήματα, με το επίπεδο δάπεδο να προσφέρει εύκολη “είσοδο-έξοδο” των ποδιών του αναβάτη, αλλά και άνετη τοποθέτησή τους κατά την οδήγηση.
Οι τροχοί του Suzuki Address UK 110 έχουν διάμετρο 14 ιντσών, μια διάσταση που επανειλημμένα από το Scooternet έχουμε προτείνει ώς ιδανική, (βλ. αντίστοιχο άρθρο), αφού ως μέση λύση ανάμεσα στις 12 και 16 ίντσες, οι 14 ίντσες προσφέρουν αξιοπρεπή σταθερότητα στο δρόμο, χωρίς να χάνεται η απαιτούμενη από ένα σκούτερ ευελιξία στους επιτόπιους και δύσκολους ελιγμούς, με το τιμόνι να μπορεί να “κόβει” πολύ, δηλαδή να διαθέτει μικρή ακτίνα στροφής, κάτι πολύ χρήσιμο μέσα στην πόλη.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα του Suzuki Address 110 είναι στα 20.6 λίτρα και σύμφωνα με την εταιρία χωράει ένα φουλφέις κράνος, ενώ υπάρχουν και χρήσιμες ανοικτές θήκες-τσέπες στην ποδιά. Η εμφάνιση του Address 110 διαθέτει γωνίες (ο προβολέας βρίσκεται πάνω στο τιμόνι) και υπάρχουν ακμές κάνοντας το design επιθετικό και μοντέρνο.
Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί από την εταιρία στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου του κινητήρα. Ο τελευταίος είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος 113 cc, τετράχρονος με ψεκασμό στην τροφοδοσία. Η Suzuki ανακοινώνει κατανάλωση στα 2.0 λίτρα ανά 100 km (σε ιδανικές συνθήκες), κάτι που σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 5.2 λίτρων, θα δίνει στην πράξη αυτονομία πάνω από 200 km. Μείνετε συντονισμένοι για να σας ενημερώσουμε για το πότε φτάνει στην Ελλάδα.
Επιτρέψτε μας ένα σχόλιο σε αυτό το σημείο: H ονομασία του, ο κωδικός του Address 110, πιστεύουμε ότι το αδικεί. Όταν πολλά αποκαλούμενα “300άρια” έχουν κινητήρα 270 και 280 κυβικών, όταν “200άρια” έχουν κινητήρες 160 κυβικών, τότε ένα σκούτερ με κινητήρα 113 κυβικών θα μπορούσε να ονομάζεται… 120. Γιατί 120; Για να είναι κοντά στο “125”, που είναι η κατηγορία της αγοράς κι έτσι δεν δημιουργεί ψυχολογικό έλλειμμα κυβικών.
Γιατί ενώ τα 110άρια και τα 115άρια μικρή διαφορά έχουν σε επιδόσεις στο δρόμο από τα 125άρια, δεν θα ξεχάσουμε – τους αρκετούς μήνες που οδηγούσαμε ένα σκούτερ 110 κυβικών – επανειλημμένα σε συζητήσεις ακούγαμε να σχολιάζουν “Α, δεν είναι 125, είναι μικρότερο”…