Ησυχία: το τέρας (η RC213V δηλαδή) κοιμάται…
Ανέκαθεν στα Paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας το μέσον για να κυκλοφορούν οι άνθρωποι της διοργάνωσης, των ομάδων αλλά και οι ίδιοι οι αναβάτες/αθλητές ήταν (και θα είναι!) τα σκούτερ. Πώς σας φαίνονται λοιπόν δίπλα-δίπλα “τα δυο Honda”, το ένα με τελική 45 km/h και το άλλο με 345 km/h; Πολύ ταιριαστά ε;
Αν είχε φωνή το νέο ηλεκτρικό σκούτερ της Honda, το EM1 e:, καθώς στεκόταν δίπλα στις RC213V των Marc Marquez και του Joan Mir, μάλλον θα τσίριζε από τρόμο. Με 2,3 ίππους να παράγονται από το μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι του, κυριολεκτικά εξαφανίζεται δίπλα στους 300 περίπου ίππους της αγωνιστικής V4 των MotoGP.
Όμως η δουλειά του Honda EM1 e: δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η αθόρυβη μετακίνηση με οικονομία και κυρίως χωρίς να επιβαρύνει την ατμόσφαιρα μέσα στην οποία κινείται.
Το Honda EM1 e: το οποίο σύντομα θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, έχει τα εξής βασικά χαρακτηριστικά:
- Αντοχή μπαταρίας στο πέρασμα του χρόνου, εξασφαλίζοντας περισσότερες από 2.500 φορτίσεις
-
Στα 160 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 25% στο 75%
- Ανταλλάξιμο πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου 50V Honda Mobile Power Pack e:
- Αερόψυκτο φορτιστή 270W για οικιακή χρήση
- Με μια μόνο φόρτιση προσφέρει ωφέλιμη αυτονομία 41,3km ή περίπου 48,0km
Καμία λοιπόν σχέση με την θηριώδη RC213V της εργοστασιακής ομάδας Repsol Honda της οποίας αντέγραψε τα χρώματα δημιουργώντας αυτό το πολύ κομψό σύνολο.