Άγνωστες – κινεζικές – ποσότητες
Προσαρμοσμένη απόλυτα στις ανάγκες της αγοράς, η Honda στην Κίνα διαθέτει μια πολύ μεγάλη γκάμα μοντέλων σκούτερ με συμβατικούς κινητήρες, αλλά και πολλά ηλεκτρικά. Κι αυτή είναι μόνο η μισή της παραγωγή, γιατί το γιαπωνέζικο εργοστάσιο έχει έναν ακόμα συνεργάτη στην μεγάλη ασιατική χώρα.
Με 35 στον αριθμό συμβατικά σκούτερ και 16 ηλεκτρικά εμφανίζεται η γκάμα της Honda στην Κίνα, κι αυτά αφορούν μόνο τη μια από τις δύο διαφορετικές εταιρίες που συνεργάζεται. Η Honda – για λόγους όγκου παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων ανά περιοχή, συνεργάζεται με την Wuyang και την Sundiro, με την κάθε μια να παράγει τα δικά της μοντέλα.
Η Wuyang-Honda στην πόλη της Guangzhou είναι αυτή που διαθέτει την παραπάνω ευρεία γκάμα των σκούτερ, με τη συνεργασία των δυο εταιριών να έχει ξεκινήσει το 1992, έχοντας σαν στόχο την παραγωγή σκούτερ και μικρών μοτοσυκλετών.
Όλα της τα σκούτερ διαθέτουν κινητήρες 100, 110 και 125 κυβικών και μόνο και τα μοντέλα είναι παντελώς άγνωστα και τελείως διαφορετικά με αυτά που κυκλοφορούν στην Ευρώπη!
Τον Ιούνιο του 2004 το εργοστάσιο έφτασε τα 3.000.000 δίκυκλα παραγωγής, με τους ετήσιους στόχους να ανεβαίνουν έκτοτε στις 545.000 μονάδες ετησίως.
Η Wuyang-Honda εξάγει προϊόντα σε 36 χώρες του κόσμου, αλλά και σκούτερ στην Ιαπωνία. Σήμερα το εργοστάσιο απασχολεί προσωπικό 3.000 εργατών και έχει δυνατότητα παραγωγής 600.000 μονάδων.
Από την άλλη πλευρά (της Κίνας) υπάρχει και η Sundiro-Honda που έχει τα κεντρικά και το μεγαλύτερο εργοστάσιό της στη Σαγκάη.
Η σύμπραξη ξεκίνησε το 2001 και από το 2002 άρχισε στη Σαγκάη η παραγωγή παπιών σε πρώτη φάση. Δύο χιλιάδες εργάτες δουλεύουν σε αυτό το εργοστάσιο και η παραγωγή αγγίζει τις 500.000 μονάδες.
Παλαιότερα υπήρχε και μια τρίτη κινεζική σύμπραξη της Honda με την εταιρία Jialing στην πόλη Chongqing, που παρήγαγε δίτροχα από το 1993, αλλά σήμερα πια η Ηοnda-Jialing φτιάχνει χλοοκοπτικά, γεννήτριες και εξωλέμβιες μηχανές.
Μεγάλες αγορές- μεγάλες συνεργασίες για τη Honda στην Κίνα.