fbpx

PIAGGIO VIVO 125: ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΑ

Άλλες χώρες, άλλες φιλοσοφίες

 Δεν κυκλοφορούν όλα τα μοντέλα σκούτερ ίδια σε όλο τον κόσμο. Μη νομίζετε ότι όλες οι αγορές διαθέτουν κοινά μοντέλα. Απόδειξη το κινέζικο Piaggio Vivo 125, ένα συμπαθητικό σκουτεράκι 125 που κατασκευάζεται από την κινεζική Piaggio… και απευθύνεται στην τοπική αγορά.

Η εταιρία ονομάζεται Foshan Zongshen-Piaggio και πρόκειται για τη συνεργασία της μεγαλύτερης εταιρίας κατασκευής σκούτερ στον κόσμο και του μεγαλύτερου κατασκευαστή δίτροχων στην Ευρώπη, της Piaggio, με την επίσης πολύ μεγάλη κινεζική Zongshen.

Το Piaggio Vivo 125 που προορίζεται για την κινεζική αγορά είναι ένα μικρομεσαίων διαστάσεων σκούτερ με συμπαθητική εμφάνιση, ειδικά στην κόκκινη-μαύρη έκδοση, που καλύπτει μια κατηγορία καταναλωτών που θέλουν ένα μικρού κυβισμού σκούτερ, αλλά όχι απαραίτητα μικρού μεγέθους.

Έντονα διαφορετική είναι η εμφάνισή του Vivo, ειδικά με το “κολιέ” λαμπών LED, που φοράει γύρω από τον προβολέα του. Φαρδύ και χαμηλό το μπροστινό του μέρος και χαμηλό το συνολικό του ύψος για να ταιριάζει με τον σωματότυπο των αναβατών της ασιατικής χώρας.

Ο κινητήρας  είναι σχεδιασμένος από την Piaggio και κατασκευάζεται στην Κίνα, με κυβισμό 124 κ.εκ. Είναι αερόψυκτος με δύο βαλβίδες, τροφοδοτείται από καρμπιρατέρ και διαθέτει μίζα και μανιβέλα για την εκκίνησή του. Η ιπποδύναμή ξεπερνάει του 9 ίππους, στις 8.250 σ.α.λ, με την τελική του σκούτερ να ανακοινώνεται στα 90 χ.α.ω. Το μεταξόνιο είναι μικρό, στα 1.245 χιλιοστά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 7,2 λίτρα. Δισκόφρενο – μικρών διαστάσεων – υπάρχει στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον οπίσθιο.Δεν θα ήταν καθόλου άσχημα αν εισαγόταν φυσικά το Vivo και στην Ευρώπη, αφού λόγω χώρας προέλευσης η τιμή θα ήταν σχετικά χαμηλή, αν και θα προτιμούσαμε μεγαλύτερους τροχούς από τους 10άρηδες που φοράει. Από την άλλη υπάρχει συμφωνία μεταξύ Zongshen και Piaggio, τα κινέζικα Piaggio να μην διατίθενται παρά μόνον στην κινεζική αγορά.

Είναι αυτό που λένε: "άποψη του εργοστασίου"...

Είναι αυτό που λένε: "άποψη του εργοστασίου"...

Το πλήρες όνομα της εταιρίας είναι Foshan Zongshen-Piaggio motorcycle Co., Ltd, πρόκειται για joint venture μεταξύ του Piaggio Group (Ιταλία) και της Zongshen Industry Group (Κίνα) και ιδρύθηκε στις 16 Απριλίου του 2004. Η εταιρία εδρεύει στη βιομηχανική ζώνη Ζhangchai Hi-Tech της πόλης Foshan, στην επαρχία Guangdong και έχει εγκαταστάσεις έκτασης 110.000 τετραγωνικών μέτρων και τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης. Επίσης υπάρχουν τμήματα συγκόλλησης, βαφής, συναρμολόγησης και δοκιμών, κέντρο logistics, κ.λπ. Οι κύριες εργαλειομηχανές έχουν εισαχθεί από την Ιταλία και το σύστημα management γίνεται με τα πρώτυπα της Piaggio.

Η Ζongshen Industrial Group είναι μια γιγάντια ιδιωτική εταιρία που ιδρύθηκε το 1992, έχει κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης, εργοστάσια παραγωγής δικύκλων και πλήρες δίκτυο πωλήσεων. Έχει στην ιδιοκτησία της πάνω από 30 εταιρίες σε διάφορους βιομηχανικούς τομείς.

Το όνομα της Piaggio πέρα από τα σκούτερ που φτιάχνονται από το εργοστάσιο στο Foshan τοποθετείται (όπως βλέπετε και παραπάνω) και σε μοτοσυκλέτες 125 κυβικών στην Κίνα.