Μικρότερος έλικας
Διέρρευσαν πρόσφατα σχέδια ενός σκούτερ μεσαίου κυβισμού της BMW, και αν οι φήμες επιβεβαιωθούν το 2016 θα αποτελέσει έτος επέκτασης της γκάμας για τη γερμανική εταιρία που χρησιμοποιεί σαν σήμα τον γαλανόλευκο περιστρεφόμενο έλικα.
Όπως είχαμε αναφέρει και παλαιότερα η BMW δουλεύει πάνω στη δημιουργία ενός scooter μεσαίου κυβισμού, έτσι ώστε να καλύψει ένα εμφανές κενό στη γκάμα της. Μηχανολογικά σκίτσα που έχουν κατατεθεί σε γραφείο πατεντών εμφανίστηκαν πρόσφατα στο διαδίκτυο και φανερώνουν ότι η BMW εργάζεται προς την παρουσίαση κι άλλων σκούτερ εκτός των τριών maxi scooter που διαθέτει σήμερα: του σπορ C600, του τουριστικού C650 Sport GT και του ηλεκτρικού Evolution C.
H BMW έχει συνάψει από το 2013 στρατηγική συνεργασία για τη δημιουργία νέων μοντελων με την ινδική TVS. Ήδη το ’14 παρουσιάστηκε μια γυμνή 300άρα μοτοσυκλέτα καρπός της συνεργασίας τους, με το όνομα Draken, κι απ’ ότι φαίνεται το επόμενο βήμα θα είναι ένα 150άρι-300άρι σκούτερ το οποίο θα διατεθεί στην τεράστια ινδική, αλλά και την ευρωπαϊκή αγορά όπου οι παραπάνω κυβισμοί χαίρουν μεγάλης δημοτικότητας.
Το νέο scooter απ’ ότι φαίνεται και στα σκίτσα κινείται από μονοκύλινδρο κινητήρα και που εδράζεται σε διπλό σωληνωτό πλαίσιο με ενισχυμένο “τούνελ” ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Ο κινητήρας φαίνεται αρκετά ογκώδης για να είναι μικρού κυβισμού, ενώ υπάρχουν δυο αμορτισέρ πίσω – σχεδόν κάθετα τοποθετημένα – και μεγάλοι 16άρηδες τροχοί με δισκόφρενα στα κέντρα τους.
Η γερμανική εταιρία ευελπιστεί με τη συνεργασία της ινδικής TVS να κινηθεί στα ιδιαίτερα πετυχημένα βήματα της αυστριακής ΚΤΜ η οποία έχει πετύχει ρεκόρ πωλήσεων μετά τη συνεργασία της με την ινδική Bajaj. Aν προχωρήσει σε τέτοια κίνηση, την οποία χαρακτηρίζουμε απόλυτα λογική θα δώσει τη δυνατότητα σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό να αποκτήσει προϊόντα με το έμβλημά της, αφού λόγω μεγέθους και κυβισμού θα έχουν χαμηλότερη τιμή και θα είναι πιο προσιτά.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα.