SYM MAXSYM TL, 2019: Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες

Παίζοντας με τους μεγάλους

Περισσότερες πληροφορίες και εικόνες από το νέο maxi scooter της ταϊβανέζικης SYM, το SYM Maxsym TL, που έχει βαλθεί να ανταγωνιστεί με τα κορυφαία σπορ maxi scooter στον κόσμο.

Το πρωτότυπο SYM Maxsym 500, όπως ονομαζόταν αρχικά, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο παγκόσμιο στην έκθεση του Μιλάνου, το Νοέμβριο του 2015 (πατήστε εδώ) και όχι το 2017, όπως λανθασμένα αναφέρουν πολλά Μέσα.

Από τότε έχουν περάσει τρία χρόνια, με την ταϊβανέζικη εταιρία να δουλεύει προσεκτικά και μεθοδικά πάνω στο project και τελικά τώρα να εμφανίζεται στην παραγωγή.

Ήδη κατ’ αποκλειστικότητα στις 25 Οκτωβρίου (πατήστε εδώ) είχαμε γράψει για την έλευση του μοντέλου, του SYM Maxsym TL στη φετινή έκθεση του Μιλάνου – που ξεκινάει σε μια βδομάδα ακριβώς – και τώρα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες.

Ο κινητήρας, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, με 465 cc, με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και αποδίδει 40 ίππους στις 7.000 rpm και ροπή 4,2 kgm, στις 5.000 rpm.

Η τελική μετάδοση δεν γίνεται με ιμάντα, αλλά με αλυσίδα (όπως γινόταν στα μεγάλα Aprilia-Gilera 850).

Οι κύλινδροι είναι σχεδόν σε οριζόντια θέση για να δίνουν καλύτερη κατανομή βάρους και σχετικά χαμηλά μαρσπιέ/δάπεδο, με το συνολικό μήκος του Maxsym TL να φτάνει στα 2.100 mm και το μεταξόνιο στα 1.550 mm.

Το πιρούνι είναι ανάποδο και πίσω υπάρχει ένα καινοτόμο σύστημα ανάρτησης, με ένα αμορτισέρ λαδιού-αερίου υπό γωνία στην αριστερή πλευρά του σκούτερ, με έξι θέσεις ρύθμισης, ενώ η έδραση στο πλαίσιο γίνεται μέσω περίτεχνου μοχλικού, έτσι ώστε να υπάρχει προοδευτική λειτουργία του. Στην πίσω ανάρτηση υπάρχει κανονικό ψαλίδι (μοτοσυκλέτας) φτιαγμένο από αλουμίνιο.

Αξιοσημείωτα είναι επίσης και τα φρένα, με όλους τους δίσκους να είναι κυματιστούς, δύο μπροστά διαμέτρου 275 mm με δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικής τοποθέτησης, κι έναν ακόμα πίσω ίδιας διαμέτρου. Φυσικά, το σύστημα περιλαμβάνει ABS και στους δύο τροχούς.

Τέλος οι τροχοί είναι 15 ιντσών, με ελαστικά 120/70 και 160/60, ενώ όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες τα όργανα διαθέτουν μια μικρότερη και μια μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη TFT.

Αυτό που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα είναι το βάρος του σκούτερ.