SYM FIDDLE III, 2014: ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΕΣΟΝ

Classic, σειρά Νο3

Το SYM Fiddle είναι από τα σκούτερ που χαίρει εκτίμησης και στην Ελλάδα, αλλά και πωλήσεων, τη στιγμή που θεωρείται από ένα από τα μοντέλα που απευθύνεται το ίδιο σε άντρες και γυναίκες. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, SYM 

Πίσω από τζάμι ήταν κρυμμένο το Fiddle lll στην EICMA του Μιλάνο

Πίσω από τζάμι ήταν κρυμμένο το Fiddle lll στην EICMA του Μιλάνο

Το ανδρικό κοινό προτιμά το Fiddle για τις ρετρό, διαχρονικές γραμμές του και το γυναικείο κοινό για την καλογουστιά του και για το μικρό μεγέθους και χαμηλή σέλα.

Τώρα με τη διχρωμία της σειράς 3 του Fiddle, οι γοητευτικές γραμμές τονίζονται περισσότερο, ενώ τα LED γύρω από τα μπροστινά φλασάκια δίνουν πινελιά μοντέρνου.

 Η απόδοση έχει βελτιωθεί με την ιπποδύναμη του 125 να φτάνει τους 10,4 ίππους και του 200i τους 12,7 ίππους. Παράλληλα έχει μεγαλώσει και το ντεπόζιτο της βενζίνης στα 6,5 λίτρα, αλλά και ο χώρος του ντουλαπιού της ποδιάς.

Για το 200 με τον κινητήρα των 170 κυβικών που τροφοδοτείται με ψεκασμό τα φρένα είναι γεφυρωμένα (combined) με δισκόφρενο σε κάθε τροχό.

Tα Fiddle III θα κυκλοφορήσουν σε τρεις εκδόσεις: 50, 125 και 200i. Όλα φορούν τετράχρονους κινητήρες με δυο βαλβίδες επικεφαλής και είναι αερόψυκτα. Η τροφοδοσία των δύο πρώτων γίνεται με καρμπυρατέρ και όλα φορούν δισκόφρενο 190mm στον μπροστινό τροχό.

Ταμπούρο 110mm χρησιμοποιεί το 50άρι, ταμπούρο 130mm το 125, τη στιγμή που το 200 χρησιμοποιεί πίσω δισκόφρενο 220mm (μεγαλύτερο από το μπροστινό!) που όπως είπαμε και παραπάνω συνδυάζεται κατά το φρενάρισμα με τον μπροστινό δίσκο (σύστημα CBS).

Οι τροχοί των Fiddle της SYM με την vintage εμφάνιση και την ομαλή απόδοση κινητήρων για φιλική συνολική συμπεριφορά είναι 12 ιντσών (ελαστικά 110 /70 μπροστά και 120/70 πίσω). Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.320mm και τα βάρη τους είναι: 96 κιλά για το 50, 111 κιλά για το 125 και 116 κιλά για το 200.