fbpx

PEUGEOT STREETZONE 50, 100, 2014: ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Για νέο-σκουτερίστες

 Εκτός από το νέο Peugeot Django η γαλλική εταιρία παρουσίασε και το Peugeot Streetzone για το 2014, με δύο κυβισμούς (50 και 100cc) αλλά κυρίως με εμφάνιση που απευθύνεται σε μικρότερες ηλικίες… πάντα για χρήση πόλης. 

Peugeot Streetzone 50, με τροχούς 10 ιντσών

Peugeot Streetzone 50, με τροχούς 10 ιντσών

Μια πόλη που αλλάζει, μια πόλη που βάζει νέα ρούχα για να υποδεχτεί τους νεότερους κατοίκους της.

Πέρα από το σκούτερ σε στιλ vintage που παρουσίασε πρόσφατα η Peugeot και – ξεδιάντροπα για κάποιους – αποκάλεσε Django, στα ευρωπαϊκά σαλόνια εμφανίστηκαν δυο ακόμα νέα μοντέλα για το 2014.

Τα δίδυμα, σε εμφάνιση, αδελφάκια έχουν το όνομα Streetzone και θα διατίθενται σε δύο κυβισμούς: 50 και 100 κυβικών.

Σχεδόν απαρατήρητο περνούσε το νέο Streetzone σε μια γωνιά του περιπτέρου της Peugeot στο Μιλάνο

Σχεδόν απαρατήρητο περνούσε το νέο Streetzone σε μια γωνιά του περιπτέρου της Peugeot στο Μιλάνο

Τα Streetzone χαρακτηρίζονται από σπορ αισθητική, στοχεύοντας σαφώς σε ένα νεαρότερο σκουτερίστικο κοινό. Οι σχεδιαστές της Peugeot διαπρέπουν, δημιουργώντας ένα φρέσκο συνολικό σχέδιο που δένει διάφορα στοιχεία με τέχνη, φτιάχνοντας ένα πρωτότυπο σύνολο. Ειδικά στον μπεζ συνδυασμό το Streetzone ξεχωρίζει, με στοιχεία που τονίζουν τη διαφορετικότητά του.

 

Το τιμόνι των Streetzone 50 και Streetzone 100 είναι σωληνωτό και ξεγυμνωμένο από πλαστικά τμήματα. Το μαύρο ανάποδο πιρούνι και οι όμοια βαμμένες ζάντες τονίζουν τη σπορ πλευρά του scooter.

To μονό φωτιστικό σώμα περιβάλλεται από μαύρες ματ “προστατευτικές” γρίλλιες, το όργανο έχει οθόνη LCD και οι καθρέφτες είναι μικροί, αιχμηρού σχήματος με “κούφια” μπράτσα.

Peugeot Streetzone 50, με τροχούς 10 ιντσών

Peugeot Streetzone 50, με τροχούς 10 ιντσών

Το Peugeot Streetzone 50 εφοδιάζεται με δίχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα 50 (4,1 ίππων), το Streetzone 100 με τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα 102cc (6,8 ίππων).

To δίχρονο 50άρι φοράει αγωνιστικής όψης “γυριστή” εξάτμιση, ενώ στο 100άρι το επίπεδο δάπεδο διαθέτει αλουμινένια πατώματα, για μόστρα βεβαίως. Ο μπροστινός δίσκος είναι σε αμφότερα τα σκούτερ τύπου μαργαρίτα και πίσω υπάρχει ταμπούρο. 

Peugeot Streetzone 50, με τροχούς 12 ιντσών

Peugeot Streetzone 50, με τροχούς 12 ιντσών

Το αστείο στα φρένα είναι ότι το 50άρι φοράει μπροστινό δισκόφρενο διαμέτρου 190 χιλιοστών και το 100άρι μικρότερης διαμέτρου 170 χιλιοστών!

Ευτυχώς στο 100άρι το ταμπούρο στον πίσω τροχό είναι μεγαλύτερο στα 130 χιλιοστά (έναντι των 110 χλστ. του 50αριού).

 

Peugeot Streetzone 100

Peugeot Streetzone 100

Οι διαστάσεις των Streetzone είναι μικρές, το μεταξόνιο μόλις 1.256mm, τη στιγμή που το βάρος φτάνει μόλις τα 87 kg (το 50άρι) και 92 kg (για το 100άρι). Tα ύψη σέλας κυμαίνονται ανάμεσα σε 728, 770 και 778 χιλιοστά.

Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα για ένα φουλ φέις κράνος, ενώ οι τροχοί για το 50άρι μπορούν να είναι κατ’ επιλογή διαμέτρου 10″ ή 12 ιντσών. Το 100άρι διατίθεται μόνο με τροχούς 10 ιντσών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X