fbpx

PEUGEOT SATELIS 400 II, 2014: TO MΕΓΑΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Το σοβαρό Gran Turismo

 Μεγάλη μετωπική επιφάνεια και συνολικές διαστάσεις, διόροφη σέλα, ψηλό τούνελ και εμφάνιση που παραπέμπει στη δεκαετία του ’90 φοράει το νέο μεγάλο σκούτερ της Peugeot, Satelis 400 II, με κινητήρα 400 κυβικών που παρουσιάστηκε στην EICMA του Μιλάνου. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ 

Η παγκόσμια πρώτη παρουσίαση του Peugeot Satelis 400i II έγινε στο Μιλάνο

Η παγκόσμια πρώτη παρουσίαση του Peugeot Satelis 400i II έγινε στο Μιλάνο

Για το 2014 η η γαλλική εταιρία ανανεώνει το maxi scooter της όπως είχαμε προβλέψει και δημοσιεύσει νωρίτερα.

Αυτό που δεν περιμέναμε ήταν ότι η Peugeot – μια εταιρία που φημίζεται για την καλαισθησία των προϊόντων της – δεν θα ανανεωνόταν αισθητικά και θα ξαναχρησιμοποιούσε το γνωστό σχήμα του πρόσφατου Satelis (του 2012) με τα στρογγυλεμένα άκρα και τους δυο μεγάλους προβολείς στο ρύγχος του.

 

Αλλιώς το περιμέναμε, κι αλλιώς προέκυψε – απείραχτο – το Satelis λοιπόν, το οποίο χρησιμοποιεί πλέον “δικό τους” κινητήρα από , μέσα από την Peugeot και όχι τον κινητήρα Master της Piaggio που δανειζόταν μέχρι χθες.

Ο νέος κινητήρας είναι ίδιος με του τρίτροχου Metropolis που παρουσίασε πρόσφατα η εταιρία, ένα σκούτερ που δείχνει να πηγαίνει αρκετά καλά σε πωλήσεις στη Γαλλία, όπως φαίνεται και από τις ταξινομήσεις-πωλήσεις μέχρι στιγμής.

Οι επιδόσεις του 400άρη της Peugeot ανταγωνίζονται αυτές των 500άρηδων ισχυρίζεται η εταιρία

Οι επιδόσεις του 400άρη της Peugeot ανταγωνίζονται αυτές των 500άρηδων, ισχυρίζεται η εταιρία

 

Η 71η EICMA εκτός των άλλων είδε το νέο maxi-scooter της Peugeot να φορά τον κινητήρα των 400 cc και να συμπληρώνει την ομώνυμη οικογένεια, μαζί με τις εκδόσεις των 200 και 300 cc.

Το Peugeot Satelis 400 II κινείται από το 400i LFE (Low Friction Efficiency), μοτέρ που έχει σχεδιαστεί από το τμήμα αυτοκινήτου της Peugeot, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά, αφού δίτροχα και τετράτροχα αποτελούν διαφορετικές εταιρίες, χωρίς κοινές δραστηριότητες.

Είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος 399 cc , 4-βάλβιδος και κατασκευάζεται στο Mandeure της Γαλλίας. Αποδίδει 37.2 ίππους στις 7.250 rpm, με μέγιστη ροπή 3,81 kgm, στις 5.500 rpm.

Πάνω στο 400 χρησιμοποιούνται λάμπες LED μπροστά και πίσω και τα όργανα είναι καινούργια, με άμεσο υπολογισμό κατανάλωσης και ένδειξη υπολοίπου της αυτονομίας (on board computer). Η χωρητικότητα του τμήματος της ουράς έχει αυξηθεί (χωρούν 2 φουλφέις κράνη) και ο χώρος διαστάσεων 35x45x20 εκατοστών χωράει ακόμα και αντικείμενα μεγάλου μήκους.

Η ζελατίνα είναι ψηλή με στόχο την προστασία του αναβάτη από αέρα και βροχή και σηκώνεται ψηλά πάνω από τους δυο 55W προβολείς. Το ντουλαπάκι μπροστά στην ποδιά έχει παροχή ρεύματος 12V. O συνεπιβάτης εκτός από μια (άφθονου αφρώδους υλικού) σέλα σε υψηλότερο επίπεδο από τον αναβάτη, διαθέτει αναδιπλούμενα μαρσπιέ και πλάτη.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 30 χιλιοστών και λίγο πιο κάτω συναντούμε δύο δισκόφρενα διαμέτρου 260 χιλιοστών. Στον πίσω τροχό υπάρχει δισκόφρενο 240 χιλιοστών.

Το μεταξόνιο φτάνει τα 1500 χιλιοστά και το ύψος σέλας τα 784. Το συνολικό βάρος βρίσκεται στα 213 κιλά, το ντεπόζιτο χωράει 13,5 λίτρα καυσίμου. Οι τροχοί του Peugeot Satelis 400i II είναι 14 ιντσών μπροστά και πίσω, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 120/70 και 140/70 αντίστοιχα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ