fbpx

LML STAR 125/150 AUTOMATIC, 2014: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΑ 150

Αυτοματοποιημένα αστέρια

 Κάπως μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, μέσα σε ένα σχετικά μικρό περίπτερο ένα αστεράκι (Star) γενήθηκε στο περσινό σαλόνι του Μιλάνο στις αρχές Νοεμβρίου. Που φαίνεται ότι δεν το είδαν πολλοί δημοσιογράφοι και κανείς τους δεν αναφέρθηκε σε αυτό. Κυρίες, κύριοι, σε αποκλειστικότητα σας παρουσιάζουμε τις νέες LML Star 125 και Star 150 του 2014, με αυτόματο, τετράχρονο κινητήρα. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ 

Πραγματικά, από περιέργεια θέλαμε να δούμε πόσο καιρό θα κάνουν τα περιοδικά σκούτερ και μοτοσυκλέτας ηλεκτρονικά ή χάρτινα για να παρουσιάσουν την ελαφρώς ανανεωμένη αυτόματη LML, που μάλιστα εκτός από το γνωστό 125 παρουσίασε και κινητήρα 151 κυβικών.

Και οι μέρες περνούσαν, το ίδιο κι οι βδομάδες, όπως και οι μήνες. Τίποτα εσείς; Αποκλειστικότητα (έστω και μίνιό) λοιπόν κι εμείς εδώ στο Scooternet. 

Το νέο σκούτερ της LML που χρησιμοποιεί όπως και όλα τα υπόλοιπα αδελφάκια του την εμφάνιση της κλασικής Vespa PX δεν έχει μόνο υιοθετήσει έναν οικονομικότατο τετράχρονο κινητήρα (δοκιμές από συναδέλφους στην Ευρώπη μιλούν για τον οικονομικότερο τετράχρονο που φοράει σκούτερ!) αλλά και αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ για το 2014 η εμφάνιση έχει αλλάξει σε μερικές λεπτομέρειες.

Η μικρή χρωμιωμένη γρίλια μπροστά στο ρύγχος/”γραβάτα” έχει γίνει πολυτελέστερη και έχει αποκτήσει καμπύλες, αποκτώντας ένα σχήμα που είναι σαφώς “νοστιμότερο” του προηγούμενου τετραγωνισμένου. Επίσης έχει αλλάξει το διακοσμητικό χρωμιωμένο γείσο του μπροστινού φτερού που έχει αποκτήσει ένα ακόμα σκαλοπάτι. Το εξάγωνο σχήμα της LML είναι τώρα κόκκινο.

Ο απεσταλμένος μας στο Μιλάνο ισχυρίζεται ότι άκουσε υπεύθυνο της εταιρίας να λέει ότι οι αναρτήσεις είναι βελτιωμένες, όπως και η αίσθηση των φρένων.

Επίσης ακούστηκε ότι έχει αλλάξει και το αφρώδες της σέλας, αλλά μέχρι να βγει επίσημη ανακοίνωση ή αν δεν τα δοκιμάσουμε οι ίδιοι, δεν μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο.

Τα δυο μοντέλα της Star 4T Automatica είναι ίδια και απαράλλακτα, με μεταλλικό πλαίσιο από πρεσσαριστή λαμαρίνα, ανάρτηση με μονό υστερούντα βραχίονα μπροστά με ένα αμορτισέρ, όπως ένα αμορτισέρ υπάρχει και πίσω.

Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο και το οπίσθιο ταμπούρο. Το ντεπόζιτο έχει μεγαλώσει από τα 5,5 λίτρα και τώρα χωράει 7 λίτρα καυσίμου, το οποίο σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες δίνει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα!

Το μεταξόνιο της 125 και της 150 είναι 1.260mm, το ύψος σέλας φτάνει τα αρκετά 820mm και το βάρος τα 112 κιλά. Για τον κινητήρα του 125 που είναι με 1ΕΕΚ και 2 βαλβίδες ανακοινώνεται διάμετρος επι διαδρομή 57×49 και ιπποδύναμη 9,3 ίππων, στις 8.000 σ.α.λ και 0,87 ροπή στις 6.000.

Για τον κινητήρα των 151cc οι διαστάσεις του είναι 61×51,6 (άρα χρησιμοποιείται διαφορετικός στρόφαλος από το 125) και έχει ιπποδύναμη 9,5 ίππον στις 8.000 και λίγο μεγαλύτερη ροπή, στα 1,15 Kgm στις 6.000 σ.α.λ.

Στον τετράχρονο κινητήρα έχουν γίνει μικροβελτιώσεις, όπως και στον τομέα της ψύξης και της εισαγωγής του αέρα στο φίλτρο. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα ούτε στην Ιταλία.

X