Ακόμα πιο Xciting!
Το νέο Kymco Xciting VS 400 είναι το maxi scooter της επόμενης γενιάς και φιλοδοξεί να καλύψει τις απαιτήσεις αυτών που αναζητούν την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία των Sport Touring scooter μεσαίου κυβισμού. Ανανεωμένο αισθητικά και βελτιωμένο σε σημεία, έφτασε στην αγορά με τιμή 7.480€.
Με νέα σχεδίαση και χρωματισμούς, βελτιωμένη εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό, το Kymco Xciting VS 400 εμφανίζεται ως η επόμενη έκδοση του Xciting που γνωρίζαμε.
Μοντέρνος και σύγχρονος σχεδιασμός, καλή οδική συμπεριφορά ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες και άνεση κάτω από κάθε συνθήκη το καθιστούν μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας του, για όσους μετακινούνται συχνά σε αστικό κύκλο για τη δουλειά τους και θέλουν να απολαμβάνουν υπαίθριες εκδρομές τα Σαββατοκύριακα και στον ελεύθερο χρόνο τους.
Το νέο Kymco Xciting VS 400 καταδεικνύει στο έπακρο τη φιλοσοφία “Power Simplicity” της σειράς Xciting μέσα από τις ουσιαστικές επεμβάσεις που έχει δεχθεί.
Η σχεδίαση στο εμπρός τμήμα έχει αλλάξει ριζικά, με νέους προβολείς LED–DRL και αναθεωρημένα αεροδυναμικά πλαστικά και αεραγωγούς, εντείνoντας περαιτέρω την επιθετική και δυναμική σχεδιαστική προσέγγιση του μοντέλου.
Οι νέες γραμμές του VS 400 περισσότερο θυμίζουν σύγχρονη supersport μοτοσυκλέτα παρά ένα maxi scooter με sport καταβολές.
Η σέλα είναι ομοίως νέα, στοχεύοντας αφενός στην ακόμα μεγαλύτερη άνεση των επιβατών και αφετέρου στην ιδανική θέση οδήγησης.
Μια νέα ζελατίνα, που ρυθμίζεται σε ύψος (5 θέσεις) εύκολα και χωρίς τη χρήση κάποιου εργαλείου, συμβάλλει στη βελτιωμένη αεροδυναμική προστασία και τη χαμηλότερη κατανάλωση λόγω καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή (Cd). Τέλος, το νέο 400 διαθέτει μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις και ένα καινούριο σύστημα ανάφλεξης και ελέγχου λειτουργιών χωρίς κλειδί (Keyless).
Δύναμη, ασφάλεια, τεχνολογία είναι το τρίπτυχο που καλείται να υπηρετήσει το νέο Kymco Xciting VS 400.
Ο προδιαγραφών Euro 5 υγρόψυκτος κινητήρας ανήκει στη νέα γενιά G5-SC της Kymco, με τεχνολογία χαμηλών τριβών και μειωμένων κραδασμών.
Διαθέτει 1 ΕΕΚ και τετραβάλβιδη κεφαλή, με την τροφοδοσία να γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 34 ίππους και η ροπή τα 3,8kgm, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και δικαιολογώντας τον τίτλο “Xciting” (συναρπαστικό) ανά πάσα στιγμή.
Στον τομέα των φρένων, υπάρχουν τρία κυματιστά δισκόφρενα (τύπου μαργαρίτα), με τις τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά να έχουν ακτινική διάταξη. Τo δικάναλο ABS 9.1 της Bosch στην πλέον εξελιγμένη έκδοσή του και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) με τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης είναι συστατικά που αυξάνουν την ασφάλεια του συνόλου σε κάθε οδηγική και οδική συνθήκη.
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, μια ειδικά μελετημένη βάση κινητήρα αυξάνει την ακαμψία του σωληνωτού πλαισίου τύπου χωροδικτύωμα και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του VS 400 στη γρήγορη οδήγηση σε στροφές και στις υψηλές ταχύτητες.
Το πιρούνι, με στόχο και αυτό τη συνολική ακαμψία και τη σταθερότητα/ακρίβεια του μπροστινού τροχού, διαθέτει δύο πλάκες στήριξης, ακριβώς όπως και οι μοτοσυκλέτες.
Το Χciting VS 400 είναι ένα από τα ελάχιστα σκούτερ της αγοράς που διαθέτουν πιρούνι με τέτοια στήριξη!
Πέραν των δυναμικών του χαρακτηριστικών, το νέο Xciting VS διακρίνεται και για τη χρηστικότητά του, θυμίζοντας πως πάνω από όλα είναι ένα maxi scooter με γνώμονα την παροχή άνεσης και ευκολιών.
Ο εξοπλισμός του βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με το σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών να καταργεί το παραδοσιακό κλειδί.
Μέσω ενός κεντρικά τοποθετημένου πολυδιακόπτη ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί το άνοιγμα της σέλας και του ρεζερβουάρ καυσίμου, να ξεκλειδώσει τους αποθηκευτικούς χώρους που βρίσκονται κάτω από τον πίνακα οργάνων, όπως επίσης και να κλειδώσει/ξεκλειδώσει το τιμόνι. Μόνη προϋπόθεση να έχει ο αναβάτης το ασύρματο κοντρόλ στην τσέπη ή/και στην τσάντα του.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος και κάποια ακόμη μικροπράγματα. Στο αριστερό ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι υπάρχει θύρα USB 12V για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού υπάρχει και χειρόφρενο, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν παρκάρουμε σε εδάφη με μεγάλη κλίση, ενώ στη δεξιά πλευρά βρίσκεται ένα μπουτόν που ενεργοποιεί όλα τα φλας μαζί (alarm).
Τεχνικά χαρακτηριστικά – Εξοπλισμός
- Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης
- Δικάναλο ABS 9.1 Bosch
- Προβολείς και φωτιστικά σώματα Full LED
- Φώτα ημέρας DRL
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγρωμη οθόνη TFT
- Smart Lock κεντρικός διακόπτης πολλαπλών χρήσεων
- Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Keyless)
- Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας σε 5 θέσεις χωρίς εργαλεία
- Αποθηκευτικοί χώροι κάτω από το τιμόνι που κλειδώνουν
- Φωτιζόμενος χώρος αποθήκευσης που δέχεται Full Face κράνος και μικροπράγματα
- Διακόπτης alarm
- Θύρα USB 12V στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το τιμόνι
- Αλουμινένιες ζάντες 15”/14” (εμπρός/πίσω αντίστοιχα)
- Ελαστικά Radial διαστάσεων 120/70-15 & 150/70-14
- Τρία κυματιστά δισκόφρενα με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός
- Ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 12,5 λίτρων
- Χειρόφρενο
- Ένδειξη service
Η διάθεση του Xciting VS 400 μόλις ξεκίνησε στη χώρα μας, με την τιμή του να έχει διαμορφωθεί στα 7.480€.
Διατίθεται σε τρεις νέους χρωματικούς συνδυασμούς (Dim Black Matt, Lunar Stone Grey Matt, Limited Edition 10 Years) και καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό. Για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.
Περισσότερες πληροφορίες: kymco.gr