KYMCO, 2020: Επενδύει στο i-One DX – Επιμένει ηλεκτρικά

 Φουτουριστικές γραμμές και battery sharing

Όσο περνάει ο καιρός – μας αρέσει δεν μας αρέσει – το θέμα της μετακίνησης ταυτίζεται ολοένα και περισσότερο με την ηλεκτροκίνηση. Η Kymco δεν είναι μια εταιρία που απλά παρακολουθεί τα τεκταινόμενα του χώρου, αλλά ερευνά, εξελίσσει και παρουσιάζει συστηματικά τις ιδέες της. Η πιο πρόσφατη εργασία της έχει να κάνει με το Kymco i-One DX, μια “σπορ” έκδοση του ήδη ανακοινωθέντος μοντέλου i-One X.

Το Kymco i-One DX είναι ένα κομψό και καλοσχεδιασμένο σκούτερ που χαρακτηρίζεται από τις φουτουριστικές γραμμές του, κι έτσι “ξεκολλάει” από τα “συνηθισμένα” ηλεκτρικά σκούτερ.

Είναι καινοτόμο και το δείχνει, με το design του να θυμίζει περισσότερο smartphone, ηλεκτρονικό gadget.

Eξοπλισμένο με έναν πλευρικό ηλεκτροκινητήρα που υπόσχεται άμεση επιτάχυνση και ώθηση.

Κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει δύο αφαιρούμενες μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες επιτρέπουν αυτονομία 90 km αν κινείσαι με τη χαμηλή ταχύτητα των 30 km/h, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 74 km/h.

Επιδόσεις που είναι επαρκείς για αστική χρήση, για την οποία προορίζεται το σκούτερ.

Η κάθε μπαταρία ζυγίζει 6 κιλά για εύκολη μεταφορά αν χρειαστεί, αφαιρούνται εύκολα από τη βάση τους κάτω από τη σέλα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιεί κανείς μόνο τη μία (έχοντας μικρότερη αυτονομία βεβαίως), έτσι ώστε να μένει χώρος για ένα ανοικτό κράνος.

Επίσης είναι αφαιρούμενες κι έτσι μπορεί να ανταλλάξει κάποιος την άδεια μπαταρία του στο σταθμό φόρτισης battery-sharing και να εφοδιαστεί με μια φορτισμένη ούτως ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του.

Όλα αυτά σύμφωνα με το σύστημα της Kymco που ακούει στο όνομα Ionex.

Το Kymco i-One DX είναι εξοπλισμένο με τροχούς μικρής διαμέτρου 12 ιντσών και επίπεδο δάπεδο.

Τα φώτα, μπροστά και πίσω, είναι LED, όπως και τα φλας.

Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δυο τροχούς και το ύψος της σέλας φτάνει τα 75 εκατοστά, ταιριάζοντας σε πλήθος αναστημάτων.

Το σκούτερ είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία infotainment και συνδεσιμότητα Noodoe – με διασύνδεση του σκούτερ με smartphone και διαδίκτυο – η οποία, σε περίπτωση χαμηλών επιπέδων μπαταρίας, μπορεί να δείξει στον αναβάτη πού βρίσκεται ο πλησιέστερος σταθμός φόρτισης.

Η Kymco δεν έχει προς το παρόν αναγγείλει την πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας του i-One DX. To πιθανότερο είναι να εμφανιστεί μέχρι το τέλος του 2020, σε τιμή που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.