fbpx

Italjet Dragster e01 2022: To ομορφότερο ηλεκτρικό σκούτερ

Θετική ψήφος, αλλά και αμφιβολίες για το αν και πότε θα εμφανιστεί στην αγορά

Το γνωρίζετε εδώ και χρόνια ότι εμείς σαν Scooternet έχουμε δώσει θετική ψήφο στη σχεδίαση και την κατασκευή του υπέροχου, εξωτικού Italjet Dragster. Επίσης όμως, εδώ και χρόνια, παρά τις διαρκείς επιβεβαιώσεις, το περιμένουμε να βγει στην αγορά, αλλά αυτό δεν συμβαίνει, προς μεγάλη απογοήτευση του κοινού του. Τώρα η εταιρία ανακοινώνει για το 2022 τον ερχομό κι ενός ηλεκτρικού Italjet Dragster.

Nα πούμε ότι η παρουσίαση ενός ηλεκτρικού σκούτερ είναι πιο εύκολη από ό,τι ενός με συμβατικό κινητήρα; Να το πούμε.

Να πούμε ότι και το ηλεκτρικό Dragster είναι το ίδιο όμορφο με το μοντέλο που χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης; Ναι, γιατί κατά 95% τα σκούτερ είναι ίδια.

Να πούμε ότι δεν μας νοιάζει ποιο θα εμφανιστεί πρώτο σε ευρεία κλίμακα στην αγορά; Ούτε αυτό μας ενδιαφέρει.

Eλάχιστα κομμάτια Italjet Dragster με κινητήρες 125 και 200 έχουν παραδοθεί ανά τον κόσμο σαν Limited Edition και αρκετός κόσμος αναμένει την ευρύτερη παραγωγή και διάθεση των σκούτερ.

Η νέα, ηλεκτρική έκδοση του Dragster ανακοινώθηκε από την εταιρία ότι θα βγει στην παραγωγή μέσα στο δεύτερο μισό του 2022 και άποψή μας είναι ότι περισσότερες πιθανότητες έχει να βγει το ηλεκτρικό μοντέλο πρώτο, παρά τα Dragster 125 και 200 τα οποία αναμένουμε “κρεμασμένοι στα κάγκελα” εδώ και δύο χρόνια (τουλάχιστον).

Το ηλεκτρικό Dragster διαθέτει κινητήρα της κινεζικής Felo (με την οποία συνεργάζεται και η Kymco) που μας έχει εντυπωσιάσει με τις φρέσκες ιδέες της, με μέγιστη δύναμη 12 Kw (16 hp) και ροπή 4,0 kgm.

Η Italjet ανακοινώνει μετρήσεις επιτάχυνσης 0-50 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα και πως η μπαταρία των 4.91 kWh θα προσδίδει αυτονομία 180 km/h, νούμερα που θα πρέπει να τα επιβεβαιώσουμε στην πράξη και στο δρόμο, όταν με το καλό οδηγήσουμε το Dragster e01.

Για να το θυμηθούμε: να και το “κανονικό” Italjet Dragster 125/200

Για να φορτιστεί πλήρως η μπαταρία θα χρειαστεί 5.5 ώρες με τον κοινό φορτιστή ή 36 μόλις λεπτά με ταχυφορτιστή 10 kW.

Άντε, ας το ξαναπούμε: ευχόμαστε να δούμε σύντομα στους δρόμους (και τους ελληνικούς βεβαίως) τα πανέμορφα Italjet Dragster, ανεξαρτήτως ηλεκτροκίνητου ή βενζινοκίνητου κινητήρα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ