ITALJET DRAGSTER: Επιστροφή στο – άμεσο – μέλλον

Για τα μάτια σου… και όχι μόνο

Είκοσι και κάτι χρόνια έχουν περάσει από το ντεμπούτο του πρώτου Italjet Dragster και η ιταλική εταιρεία αναγγέλλει -και πάλι- επίσημα αυτή τη φορά, την παραγωγή του! Το είδαμε στο Μιλάνο και κουβεντιάσαμε με τους ανθρώπους της εταιρίας, που μίλησαν και για αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Κείμενο: Ν. Βιτσιλάκης, Φωτογραφίες: EICMA

Μιλάμε για μια «ηρωική» επιστροφή από το παρελθόν, για ένα scooter που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του και που επιστρέφει (;) στο μέλλον, δηλαδή στο σήμερα.

Το είδαμε στην έκθεση του Μιλάνου και μιλήσαμε με τους ανθρώπους της πρωτοποριακής ιταλικής φίρμας, οι οποίοι μας διαβεβαίωσαν πως το μοντέλο βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο εξέλιξής του και ένα βήμα πριν από την παραγωγή.

Μας είπαν επίσης ότι υπάρχει η δυνατότητα προπαραγγελίας για 499 μονάδες μέσω της κεντρικής τους ιστοσελίδας εδώ.

Η ταυτότητα που κουβαλούσαν στο σύνολό τους τα Italjet Dragster παραμένει, όχι μόνο ατόφια, αλλά και ενδυναμωμένη.

Από το 1995, οπότε είχαν παρουσιαστεί, και μέχρι σήμερα που επανέρχονται στο προσκήνιο, η βασική δομική και σχεδιαστική συνταγή δεν αλλάζει.

Italjet Dragster του 1995

Ισχυρό και καλοφτιαγμένο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα, μπροστινή ανάρτηση hub steering με μονόμπρατσο ψαλίδι και μονό αμορτισέρ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, πίσω μονό αμορτισέρ οριζόντιας διάταξης και εμφάνιση τόσο επιθετική όσο και διαστημική.

Τα Dragster του 2020 θα χρησιμοποιούν μονοκύλινδρους υγρόψυκτους κινητήρες 125 και 200cc, με ιπποδύναμη 14,9 και 19,8Hp αντίστοιχα, με 4 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους.

Μια ιδιαιτερότητα του Dragster της Italjet είναι ότι πέρα από τα δισκόφρενα της Brembo, τα δυο ψυγεία του κινητήρα, ο μπροστινός τροχός είναι 12 ιντσών και ο πίσω 13 ιντσών!

Τα Dragster θα κατασκευάζονται σε ένα νέο εργοστάσιο που βρίσκεται στην Ιταλία, κοντά στην Μπολόνια. Οι πρώτες εξαγωγές θα γίνουν στις αγορές της Γαλλίας και της Γερμανίας, αλλά και της Μ. Βρετανίας. Οι τιμές θα είναι 5.000 ευρώ για το 125 και 5.500 ευρώ για το 200.

Παράλληλα μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον ασιατικών αγορών – με κορυφαία αυτή των Φιλιππίνων – όπως η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη, η Μαλαισία, κ.λπ.

Η ανταπόκριση του κόσμου – και οι παραγγελίες – ήταν μεγάλη ήδη από την έκθεση του Μιλάνου με την εταιρία να αλλάζει τα σχέδιά της και αντί να ξεκινήσει την παραγωγή με τον νέο χρόνο, ξεκίνησε άμεσα τις εργασίες.

Να θυμίσουμε εδώ πως το μοντέλο του 1998 είχε μείνει για πέντε χρόνια στην αγορά και ήταν δημιούργημα του ιδρυτή της εταιρείας Leopoldo Tartarini, αναβάτη αγώνων τη δεκαετία του ’50, μεγάλου ταξιδευτή με μοτοσυκλέτες, με πλούσια εμπειρία στους δύο τροχούς.

Πολύ σύντομα, όπως μας είπαν οι άνθρωποι της Italjet, θα ανακοινωθεί και η εταιρεία που θα αναλάβει την αντιπροσώπευση στη χώρα μας.