HONDA X-ADV 750, 2018: Βελτιώσεις και προσθήκες στο DCT

Μικροβελτιώσεις, κι ένα νέο χρώμα

Με μικρές βελτιώσεις και προσθήκες στο αυτόματο κιβώτιό του εμφανίζεται το Honda X-ADV 750 του 2018, που αλλάζοντας ελαφρά την εμφάνισή του χρωματικά, προθερμαίνεται για τη χρονιά που έρχεται

Το επαναστατικό δίτροχο που ταρακούνησε τα νερά των σκούτερ, αλλά και των μοτοσυκλετών, προτείνοντας έναν νέο δρόμο προχωράει σε κινήσεις που θα το καταστήσουν καλύτερο.

Πρώτα κερδίζει ένα νέο πρόγραμμα στη λειτουργία του αυτόματου κιβώτιού του με τον διπλό συμπλέκτη.

Θα υπάρχει λοιπόν στο ’18άρι X-ADV μια επιλογή “G” που θα επεμβαίνει στη λειτουργία του DCT (σύστημα που μοιράζεται με την Africa Twin) και θα κάνει τις αλλαγές των ταχυτήτων “καλύτερα από πριν” όπως υπόσχεται η εταιρία, με καλύτερη μεταφορά δύναμης στο έδαφος.

Πέρα από το “G στο DCT” υπάρχει πλέον και ένα εξελιγμένο Τraction Control που ονομάζεται ΗSTC (Honda Selectable Torque Control), με ρύθμιση δύο επιπέδων, αναλόγως τι θέλει να κάνει ο αναβάτης του 750, είτε να γλιστράει λίγο ο πίσω τροχός (και να γίνεται παιχνίδι πλαγιολίσθησης στο χώμα), είτε να μην γλιστράει καθόλου.

Για το νέο Honda X-ADV 750 του 2018 θα υπάρχει και μετάθεση της κόκκινης περιοχής του στροφόμετρου προς τα πάνω.

Τώρα το κόκκινο είναι στις 7.500 rpm, ενώ προηγουμένως ήταν στις 6.600 rpm, κι έτσι οι σχέσεις που μπαίνουν είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα θα μπορούν να “διαρκούν” για περισσότερες στροφές.

Ένα νέο χρώμα κερδίζει το Honda X-ADV 750 για το ’18, ένα έντονο, καλαίσθητο βαθύ κόκκινο, το οποίο βλέπετε και στις φωτογραφίες.