HONDA CLIQ 110, ΙΝΔΙΑ: Το “άλλο”

Ένα κλικ μπροστά

Ένα ακόμα μικρό σκουτεράκι 110 κυβικών λανσάρει η Honda Ινδίας στην προσπάθειά της να κατακτήσει την μεγάλη αυτή ασιατική αγορά, ενώ για άλλη μια φορά κινείται αντισυμβατικά όσον αφορά στην εμφάνισή του.

Δεν φτάνει στη Honda Ινδίας που έχει μακράν το best seller σε πωλήσεις μοντέλο σ’ αυτή την πολύ ανταγωνιστική αγορά, το Honda Activa, θέλει να πάρει και συνολικά την πρώτη θέση στην αγορά.

Το Honda Activa 110 πούλησε τον προηγούμενο χρόνο 2.750.000 (ναι εκατομμύρια) κομμάτια στην Ινδία και μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί 15,0 εκατομμύρια μονάδες.

Η Honda βρίσκεται στην δεύτερη θέση (!) σε πωλήσεις πίσω από την πρώην συνεργάτιδα Hero MotoCorp και για να πάρουμε μια ιδέα η Ινδία που είναι πρώτη αγορά στον κόσμο, αφού πέρσι απορρόφησε 17.7 εκατομμύρια δίτροχα!

Αυτό κυρίες και κύριοι, μεταφράζεται σε 48.000 πωλήσεις… την ημέρα (σχεδόν όσο πουλάει η Ελλάδα σε έναν χρόνο).

Το Honda Cliq 110 είναι ένα μοντέρνο σχέδιο, και όλη η κατασκευή βασίζεται πάνω στο “γυμνό” Honda Navi που πήγε καλά, αλλά όχι “τόσο καλά” εμπορικά όσο ήλπιζε η εταιρία.

Όπως και το Navi, έτσι και το Honda Cliq βασίζεται πάνω στην επιτυχημένη πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από το δημοφιλές Activa.

Ο σχεδιασμός είναι σίγουρα διαφορετικός, κι όπως βλέπετε – όσοι παρακολουθείτε την τάση τον τελευταίο καιρό – δεν είναι λίγα τα σκούτερ που κινούνται προς τον “τετραγωνισμό” και τις γωνίες.

Μικρό το σκούτερ, οικονομικό με ταμπούρα μπροστά και πίσω, κι αν προσέξετε το μπροστινό φρένο θα δείτε δύο συρματόσχοινα, μιας και η Ινδική κυβέρνηση απαιτεί από το 2018 όλα τα δίτροχα από 125 και πάνω να έχουν γεφυρωμένα φρένα CBS.

Το Honda Cliq 110 διαθέτει έναν εμπρόσθιο μονό προβολέα τοποθετημένο στην ποδιά και η κονσόλα οργάνων βρίσκεται στην κορυφή του, καθώς το τιμόνι είναι γυμνό.

Υπάρχει χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, όπου βρίσκεται και η παροχή ρεύματος.

Το Cliq πατάει σε τροχούς από ανοξείδωτο χάλυβα 10 ιντσών με ελαστικά της CEAT και πέλμα που είναι φτιαγμένο για χρήση σε άσφαλτο και χώμα.

Πέρα από το σύστημα CBS (Combi Brake System) στα φρένα για πιο αποτελεσματικό και ασφαλές φρενάρισμα, το σκούτερ έχει ένα ακόμα χαρακτηριστικό ασφαλείας, το AHO, προβολέα που ενεργοποιείται αυτόματα.

Ο κινητήρας που είναι αερόψυκτος παράγει 8 ίππους, από 110cc και είναι αυτός που μοιράζεται σε μια ολόκληρη γκάμα σκούτερ της εταιρείας. Το σκούτερ ζυγίζει 102 κιλά και διαθέτει ρεζερβουάρ μόλις 3,5 λίτρων, όπως και το αδερφό του Navi.

Πάντα κάπου εδώ βάζουμε και την τιμή του εξωτικού μοντέλου που παρουσιάζουμε, όχι επειδή υπάρχει σύγκριση, αλλά έτσι σαν παράδοξο. Το Honda Cliq 110 κοστίζει στην Ινδία κάτω 43.0 χιλιάδες ρουπίες, κι αυτό σημαίνει 550 ευρώ… (τι τιμή ε;)