fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

Daytona Iris e 125: Ηλεκτρικό, κλασικών γραμμών

Ηλεκτρικό, με κλασική εμφάνιση και επιδόσεις 125αριού

Έφτασε στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Daytona Iris e 125, προσφέροντας, πέρα από σύγχρονη τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση, και οδική συμπεριφορά που φροντίζουν οι μεγάλης διαμέτρου τροχοί του. Η τιμή του κομψού σκούτερ έχει ανακοινωθεί στις 2.149 ευρώ με την επιδότηση.

Εκτός από τους μπροστά και πίσω μεγάλους τροχούς 16 ιντσών του Daytona Iris e 125, το σκούτερ πόλης ξεχωρίζει για την “ευρωπαϊκή” του εμφάνιση, αλλά και το επίπεδο, βολικό πάτωμα, ενώ χρησιμοποιεί καμπύλες και ρετρό στοιχεία, δίχως, όμως, να θυμίζει σε καμία περίπτωση “φουτουριστικό-ηλεκτρικό” αλλά συμβατικό σκούτερ. Κι αυτό είναι το πλεονέκτημά του, ειδικά για όσους προτιμούν τις κλασικές γραμμές και δεν συμπαθούν τις υπερβολές μοντερνιστικού τύπου στα ηλεκτρικά σκούτερ.

Με μέγιστη ισχύ 4.600W από τον ηλεκτροκινητήρα που διαθέτει, το Daytona Iris e 125 μπορεί να πετύχει τελική ταχύτητα της τάξης των 80km/h, με ικανότητα ανάβασης σε δρόμο κλίσης 15%, από στάση και με πλήρες φορτίο.

Η αυτονομία του, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, μπορεί να φτάσει και τα 100 χιλιόμετρα, χάρη στην κατανάλωση των 4,2kWh/100km.

Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στα δύο power modes (Eco και Sport), ανάλογα με τις συνθήκες και το ρυθμό που θέλει να ακολουθήσει, ενώ δεν λείπει φυσικά η τεχνολογία keyless για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει και τη δυνατότητα εντοπισμού του σκούτερ από το κοντρόλ που έχει ο αναβάτης πάνω του, με ηχητικό και φωτιστικό σήμα από το Iris.

Η μπαταρία λιθίου με την οποία είναι εφοδιασμένο (72V/45Ah), είναι αποσπώμενη για εύκολη φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο, με το χρόνο πλήρους φόρτισης να μην ξεπερνά τις 4,5 ώρες (με φορτιστή 84V 10A), ενώ μπορεί να φτάσει και τους 1.500 κύκλους φόρτισης χωρίς απώλεια.

Ο σχεδιασμός του Daytona Iris e 125 δίνει έμφαση τόσο στην κομψή εμφάνιση όσο και στην πρακτικότητα, με λείες επιφάνειες και ιδιαίτερα μεγάλους χώρους. Η ενιαία σέλα δύο επίπεδων, η οποία έχει ύψος στα 800mm, μπορεί άνετα να φιλοξενήσει αναβάτη και συνεπιβάτη, με τον μεγάλο χώρο πίσω από την ποδιά, το επίπεδο πάτωμα και την ενσωματωμένη αλουμινένια σχάρα να ανεβάζουν σημαντικά τις μεταφορικές του δυνατότητες.

Οι τροχοί των 16″ (μπροστά /πίσω) προσφέρουν σταθερότητα, με την τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και το δίσκο των 220mm να συμπληρώνουν το πακέτο ασφάλειας και εμπιστοσύνης που εμπνέει στον αναβάτη. Πίσω, υπάρχει ένας δίσκος επίσης 220mm, ενώ τα δύο δισκόφρενα συνεργάζονται μέσω του συστήματος συνδυασμένης πέδησης (CBS) που διαθέτει το Daytona Iris e 125.

Σημαντικό στην οδική του συμπεριφορά είναι πως ο κινητήρας δεν βρίσκεται πάνω στον πίσω τροχό, αλλά κεντρικά τοποθετημένος στο σκούτερ, σχεδόν όπως τα συμβατικά σκούτερ, ενώ υπάρχει και κανονικό δίμπρατσο ψαλίδι, (η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, κλεισμένο μέσα σε πλαστικές κάσες) προσφέροντας έτσι καλύτερη κατανομή βάρους και συνολική οδική συμπεριφορά.

Το νέο ηλεκτρικό scooter της Daytona μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου και χωρίς εξετάσεις (υπό προϋποθέσεις*) και η τιμή του έχει καθοριστεί στα 3.190€, η οποία διαμορφώνεται στα 2.419€ μετά τη βασική επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι ηλεκτρικά 2”.

* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου. Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: www.gorgolis.gr

Περισσότερες πληροφορίες: daytona-electric.gr

Daytona Iris e 125 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ 2200 x 710 x 1190 mm
YΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 800 mm
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ) 103 Kg
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ 4600W
ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΣΧΥΣ 3000W
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 80 km/h
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

(ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)

έως 100 km

(Βάσει έγκρισης τύπου)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 4,2kWh/ 100km
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ

(πλήρως φορτωμένο | από 0 km/h)

15%
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ECO / SPORT
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΝΑΙ
ΤΥΠΟΣ ΛΙΘΙΟΥ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΛΙΩΝ 20
ΤΑΣΗ 72 V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 45 Ah
ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ 22 kg
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗ 84V 10A) 4 – 4.5 h
ΚΥΚΛΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ 1.200-1500
ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ 100/80-16
ΤΡΟΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΟΣ 120/80-16
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ Δίσκος 220mm
με Τριπίστονη Δαγκάνα
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ Δίσκος 220mm με CBS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Τηλεσκοπικό Πιρούνι

68mm – Ø33mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Δύο Αμορτισέρ – Ø30mm

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X