fbpx

PIAGGIO: Πατέντα χρήσιμου φωτισμού!

Φωτίζοντας το σταντ και το έδαφος, για παρκάρισμα το βράδυ

Όποιος νύχτα οδηγεί… κάνει parking ασταθή. Αυτό είναι το πρόβλημα το οποίο θέλει να επιλύσει η Piaggio, μέσω μια πατέντας που φωτίζει το stand, αλλά και την επιφάνεια του εδάφους στην οποία πρόκειται να στηριχθεί ένα δίτροχο, κατά τις στάσεις σε σημεία με ελάχιστο ή και καθόλου φωτισμό.

Μπορεί να ακούγεται εξεζητημένο για κάποιους που έχουν συνηθίσει να οδηγούν μέσα στις κατάφωτες και τσιμενταρισμένες πόλεις το βράδυ, αλλά όντως υπάρχει θέμα αν θες να κάνεις στάση σε σκοτεινές συνθήκες.

Τα μάτια μας έχουν προσαρμοστεί στον φωτιζόμενο από τους προβολείς δρόμο και μόλις κοιτάξεις κάτω ψάχνοντας να βρεις σε ποιο σημείο θα πατήσει το stand, το μόνο που βλέπεις είναι πίσσα σκοτάδι και απλά ελπίζεις στην επίπεδη επιφάνεια του εδάφους.

Ο νόμος του Μέρφυ τίθεται σε εφαρμογή και το πιο πιθανό είναι να βρεθεί κάτω από το σημείο στήριξης του μονού ή διπλού stand, η μοναδική λακκούβα του τετραγωνικού χιλιομέτρου στο οποίο βρίσκεσαι, οδηγώντας σε μια “γαμωτ’-γαμωτ’” σκηνή.

Εδώ λοιπόν έρχεται η Piaggio με την πατέντα της, για να λύσει αυτό το πρόβλημα. Όπως βλέπετε και στα σχέδια που παραθέτουμε (τα σημεία που φωτίζονται σημειώνονται με κύκλους), η πατέντα αυτή εφαρμόζεται τόσο σε σκούτερ όσο και σε μοτοσυκλέτες και πρόκειται για κάτι πολύ απλό.

Μικρά φώτα με την μορφή Spot LED, έχουν τοποθετηθεί σε συγκεκριμένα σημεία και με κατεύθυνση τέτοια, ώστε να ρίχνουν δέσμες φωτός τόσο στην επιφάνεια του εδάφους όπου πρόκειται να αναπτυχθεί το stand, όσο και στο σημείο που πρέπει να ασκηθεί πίεση για να «ανοίξει» το stand.

Με αυτό τον τρόπο ο αναβάτης διευκολύνεται όταν σταθμεύει στα σκοτάδια, με την στήριξη του δίτροχου να είναι ασφαλής και να αποφεύγονται οι επίπονες για την τσέπη και την ψυχική μας υγεία χαζο-πτώσεις.

Ο Μέρφυ βέβαια γελάει, αφού όταν θα πας να πάρεις το σκούτερ ή την μοτοσυκλέτα είναι σίγουρο ότι θα σου πέσουν τα κλειδιά από τα χέρια μέσα στα χορτάρια, το κινητό σου θα έχει μείνει από μπαταρία ώστε να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον φακό του και θα έχεις κόψει το κάπνισμα δύο ημέρες πριν, οπότε ούτε αναπτήρας θα παίζει. Αλλά για αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι η Piaggio.

Όσο και αν ακούγεται υπερβολική η προσθήκη ενός τέτοιου συστήματος, η αλήθεια είναι ότι δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση την λειτουργικότητα ή το βάρος, οπότε δεν νομίζουμε ότι θα πρέπει να ενοχλεί κάποιον η ύπαρξη του, ακόμα και αν χρειαστεί μια – δύο φορές στην πραγματικότητα.

Το πιο πιθανό μάλιστα είναι να βρεθεί τρόπος ώστε το κύκλωμα να παραμένει συνέχεια κλειστό (δηλαδή σε λειτουργία) προσφέροντας μια “καγκουρο-custom” πινελιά για όσους αρέσκονται σε τέτοια.