Μοντέρνο και μέσα στη μόδα, με “γνωστό” όνομα
Επιστρέφει το ιστορικό όνομα της ιταλικής Cagiva στους δύο τροχούς; Δεν μπορούμε να το πούμε με σιγουριά, γιατί το τοπίο είναι λίγο θολό. Προς το παρόν “επανέρχεται” στην Κίνα, αφού εκεί παρουσιάστηκε ένα urban adventure σκούτερ με το λογότυπο MVCagiva, που “κλέβει” το μισό όνομα της MV Agusta και ολόκληρο της Cagiva!
Ένα ακόμα σκούτερ της κατηγορίας ADV μπαίνει στην κινεζική αγορά. Είναι το MVCagiva Crazy Weekend 150, και ναι, σωστά διαβάσατε, το μοντέλο λέγεται “τρελό Σαββατοκύριακο”.
Η νεόκοπη MVCagiva, που μόλις λανσάρισε το Crazy Weekend ADV150, είναι μια εταιρία από το Guangzhou που αποφάσισε να μπει στο χώρο συνδυάζοντας δυο γνωστά ονόματα της μοτοβιομηχανίας.
Όμορφο, δουλεμένο αισθητικά και πολύχρωμο το σκούτερ εμφανίζει μοντέρνες γραμμές και αντικατοπτρίζει την τάση της εποχής που θέλει crossover σκούτερ τα οποία να μπορούν να κινηθούν και στο χώμα.
Σε γενικές γραμμές μοιάζει αρκετά με το σκούτερ που εμείς γνωρίζουμε στην Ελλάδα σαν Daytona Mista (που ήταν πολύ καλό στο δρόμο, όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή μας) με το κουστούμι του να είναι διαφοροποιημένο.
Το κόμπακτ σκούτερ έχει ένα μικρό μεταξόνιο στα 1.350mm, που το κατατάσσει στα ευέλικτα μοντέλα της κατηγορίας mini GT.
Κινείται από έναν υδρόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα κυβισμού 149cc, ο οποίος τροφοδοτείται από έναν ψεκασμό της Bosch, με μέγιστη ισχύ 16,2 ίππων (12,1 KW) και μέγιστη ροπή 14,6 Nm.
Στέλεχος της εταιρίας στην επίσημη παρουσίαση που έγινε στην Κίνα, δήλωσε πως η τελική ταχύτητά του μπορεί να φτάσει μέχρι τα 120 km/h.
Με βάρος 150 κιλά και ύψος σέλας στα 780 mm, είναι σχετικά φιλικό για αρχάριους ή κοπέλες. Η θέση οδήγησης είναι όρθια, με άφθονο χώρο για τα πόδια.
Η διώροφη σέλα με τις εξωτερικές ραφές είναι άνετη και για τους δύο επιβαίνοντες, ενώ το μεταλλικό χρώμα δίνει έναν αέρα πολυτέλειας στο σκούτερ. Η εταιρία λέει πως το χρώμα είναι 8 στρώσεων υψηλών προδιαγραφών, που κάνει τη βαφή ολόκληρου του οχήματος να φαίνεται “γεμάτη”.
Υπάρχει φόρτιση με θύρα USB, εκκίνηση χωρίς κλειδί, με τον κινητήρα να είναι start and stop. Υπάρχει κάμερα εγγραφής στο μπροστινό μέρος του 150, οι προβολείς είναι LED, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα.
Η έγχρωμη οθόνη LCD TFT 7 υποστηρίζει σύνδεση Bluetooth, κάνει προβολή της οθόνης του κινητού, και απεικονίζει πλήθος πληροφοριών, ενώ διαθέτει λειτουργίες όπως υποβοήθηση οδήγησης.
Το ρεζερβουάρ είναι μεγάλο στα 13,5 λίτρα, δίνοντας μια άλλη διάσταση στον όρο “τρελό Σαββατοκύριακο” αφού υπαινίσσεται πως μπορείτε να γυρνάτε για εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού.
Οι τροχοί είναι 14 μπροστά και 13 πίσω και το σύστημα πέδησης είναι ένα δισκόφρενο 240mm μπροστά και ένα 220 mm πίσω, εξοπλισμένα με ABS δύο καναλιών. Επίσης υπάρχει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS.
Η τιμή του MVAgusta Crazy Weekend 150 ADV είναι κοντά στις 2.000 ευρώ και μην περιμένετε να το φέρουν κάποιοι στην Ευρώπη, γιατί και η MV Agusta και ο νόμιμος ιδιοκτήτης του ονόματος της Cagiva θα τους περιμένουν στη γωνία με ένα εξώδικο στα χέρια…