fbpx

BMW CE 02: Έρχεται την άνοιξη του 2024 το ηλεκτρικό σκουτερο-υβρίδιο, με τιμή 7.800+ευρώ!

Η BMW ρισκάρει με μια πρωτότυπη κίνηση

Τολμηρή η κίνηση της BMW, σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει ένα νέο κοινό, ανάμεσα σε σκούτερ και μικρή μοτοσυκλέτα. Ολόφρεσκη ιδέα σίγουρα, με περίεργη αισθητική μεν, αλλά πόσο εύκολα μπορεί να γίνει αποδεκτή δε;

Ενδιαφέροντες σχεδιαστικοί ακροβατισμοί  που δεν ξέρουμε κατά πόσον μπορούν να “στεριώσουν” στην αγορά, με ένα δίτροχο που σύμφωνα με την BMW απευθύνεται σε νεαρούς που κάνουν σκέιτμπορντ! Το μοντέλο ονομάζεται BMW CE 02 και προορίζεται – υποθέτουμε – να καλύψει τις αστικές μετακινήσεις όντας ένα σκούτερο-μοτοποδηλατο-μοτοσυκλετακι και μάλιστα ηλεκτρικό.

Το BMW CE02 παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο από την BMW για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2021 και σύμφωνα με την εταιρία θα βρίσκεται στην αγορά την άνοιξη του 2024. Ναι, θα βγει στην παραγωγή! Kαι μάλιστα με τσουχτερή τιμή όπως θα δούμε παρακάτω.

Η βαυαρέζικη εταιρία, που μας έχει γενικά συνηθίσει σε συντηρητικές κινήσεις, χαρακτηρίζει το CE 02 σαν eParkourer! Ένα ηλεκτρικό δίτροχο που κάνει παρκούρ, με εταιρικά βίντεο σε πεζόδρομους και πίστες σκέιτμπορντ;

Για τους παλαιότερους το CE02 θυμίζει ελαφρώς ένα άλλο εμπνευσμένο υβρίδιο το Gilera Ice 50.

Το BMW CE 02 θα διατίθεται από του χρόνου και σαν“125” και σαν “50” (όσον αφορά τις επιδόσεις τους σε αντιστοιχία με τα συμβατικά αντίστοιχα) με τελική 95 km/h το πρώτο και 45 το δεύτερο, έχοντας επιτάχυνση από 0 έως 50 km/h σε 3 δευτερόλεπτα και αυτονομία πάνω από 90 χιλιόμετρα.

Το BMW CE 02 στα 132 ή 119 κιλά χρησιμοποιεί ένα απλό και στιβαρό πλαίσιο, το μπροστινό μόνο φρένο έχει ABS, modes λειτουργίας κινητήρα, όπισθεν σύνδεση με Smartphone και θα κοστίζει κοντά στις 7.500 ευρώ.

Η BMW λέει πως δεν το ταξινομεί ούτε στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, ούτε στα ηλεκτρικά σκούτερ, αφού “το CE 02 είναι ένα υπέροχο e-parkourer για πόλεις και αστικές περιοχές, με προοδευτική σχεδίαση που στοχεύει σε νέους”, πιο συγκεκριμένα σε νέους από 15 ετών!

Δεκαπεντάχρονοι μπορούν να οδηγήσουν το CE 02, επειδή θα είναι διαθέσιμο και σαν “50άρι” με τελική ταχύτητα 45 χλμ./ώρα, άρα στην Ευρώπη μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης AM (μοτοποδηλάτου).

Η BMW ανακοινώνει κινητήρα 11 kW (15 hp) για το μεγάλο 02 και 4 kW (5 hp) για το μικρό, και υπόσχεται αυτονομία σχεδόν 100 χιλιομέτρων – “πάνω από 90 χιλιόμετρα”  συγκεκριμένα – για την πιο ισχυρή έκδοση του CE 02.

https://motoway.gr/b2c_gr/brand/furygan-manufacturer-furygan

Tο μεγάλο μοντέλο διαθέτει δύο αφαιρούμενες μπαταρίες ιόντων λιθίου 48 volt που έχουν μαζί χωρητικότητα σχεδόν 4 kWh (διπλάσια 1,96 kWh). Ανάλογα με τη διαθέσιμη σύνδεση ρεύματος και τον φορτιστή, μια πλήρης διαδικασία φόρτισης διαρκεί από 3,5 έως 5 ώρες.

Η πιο αδύναμη έκδοση του CE 02 είναι εξοπλισμένη με μόνο μία μπαταρία, η οποία θα είναι αρκετή για τουλάχιστον 45 χιλιόμετρα αυτονομίας και μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 3 ώρες σε μια οικιακή πρίζα.

Το βάρος του CE 02 είναι 119 κιλά, ενώ το ύψος της σέλας του CE 02 είναι πολύ χαμηλό, στα 750 χιλιοστά και οι τροχοί είναι 14 ιντσών (βλ. σκούτερ), με φαρδιά ελαστικά διαστάσεων 120/80-14 μπροστά και 150/70-14 πίσω.

Το πλαίσιο του BMW CE 02 είναι απλό και σωληνωτό και συνδυάζεται μπροστά με τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ., και αλουμινένιο ψαλίδι πίσω.

Η κίνηση στον πίσω τροχό γίνεται με ελαστικό ιμάντα, οι αναρτήσεις έχουν διαδρομές κοντά στα 115 χιλιοστά. Το μεταξόνιο είναι κοντό βεβαίως, στα 1.353 χιλιοστά.

Το BMW CE 02 φρενάρει εμπρός με δισκόφρενο 239 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, πίσω με δισκόφρενο 220 mm και μονοπίστονη δαγκάνα. Εδώ, το ABS υπάρχει μόνο τον μπροστινό τροχό, το μίνιμουμ που ορίζουν οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Μένει να δούμε κατά πόσο θα έχει απήχηση αυτό το φουτουριστικό υβριδικό δίτροχο στις ευρωπαϊκές πόλεις με τις τιμές που ανακοινώνονται να απευθύνονται σε υψηλότερα εισοδήματα αφού το “50αρι” είναι στα 7.800€ και το “125” στα 8.850€.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ