Ένα σκούτερ “πάω-παντού”
Όπως και το μεγάλο αδελφάκι του, το Daytona Mista 150, έτσι και το 125 διαθέτει κομψή και μοντέρνα εμφάνιση που μεταφέρει τον δυναμισμό της κατηγορίας Adventure. Με εξελιγμένο και δυνατό 4βάλβιδο κινητήρα, καλύπτει ένα κοινό αρχαρίων, αλλά και οδηγών αυτοκινήτων που θέλουν να μπουν στους δύο τροχούς. Το Mista 125 ανακοινώθηκε στα 3.495 ευρώ και φθάνει στην Ελλάδα εντός των επόμενων εβδομάδων.
Αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για τους κατόχους διπλώματος Α1, αλλά και αυτών με δίπλωμα αυτοκινήτου, αρκεί να πληρούν τις προϋποθέσεις, ώστε να μπορούν να οδηγούν 125 κυβικά νόμιμα.
Είναι ένα ακόμα μοντέλο που καλύπτει την νέα κατηγορία των Adventure σκούτερ, η οποία αντιπροσωπεύεται πλέον από 4-5 εταιρίες, που έχουν παρουσιάσει τις δικές τους ιδέες επί του θέματος.
Οι τέσσερις προβολείς μπροστά, τo προτεταμένο ρύγχος και η σχεδιαστική ταυτότητα του Mista, αλλά και πλήθος λεπτομερειών παραπέμπουν στις δημοφιλέστατες στην Ελλάδα μοτοσυκλέτες Crossover, Ψευδοεντούρο, Αdventure.
Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι στα 115 χιλιοστά, ενώ τα καλάμια του συμβατικού πιρουνιού έχουν διάμετρο 33 mm.
Στα 115 χιλιοστά είναι και η διαδρομή των –ξεχωριστών στην κατηγορία τους- αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο (βαμμένο χρυσό), με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων.
O κινητήρας του Μista είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος και υγρόψυκτος, με απόδοση 14,6 ίππους στις 8.500 rpm και 1,25 kg–m ροπής στις 6.500 rpm και έχει τοποθετημένο το ψυγείο στο δεξί άκρο του στροφάλου, παράλληλα με τον άξονα του σκούτερ.
Το σύστημα ψεκασμού είναι της Bosch και φυσικά ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro 5. Το ρεζερβουάρ χωράει 9,3 λίτρα.
Oι τροχοί του 150 είναι διαμέτρου 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, φέροντας ελαστικά διαστάσεων 110/80-14 και 130/70-13 αντίστοιχα.
Τα ελαστικά του Daytona-Dymoto Mista 125 έχουν έντονη χάραξη και διπλή χρήση ασφάλτου/χώματος.
Τα φρένα του Dymoto Mista 150 αποτελούνται από μονά κυματιστά δισκόφρενα – διπίστονη δαγκάνα μπροστά. Το μπροστινό είναι 256 mm και το πίσω 220, αμφότερα με ABS.
Το ύψος σέλας ανακοινώνεται στα 775 χιλιοστά, ενώ το βάρος στα 149 κιλά.
Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, μεγάλη οθόνη LCD 7 ιντσών με πλήθος πληροφοριών (ταχύμετρο, στροφόμετρο,ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί χιλιομετρητές, θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού κινητήρα, στάθμη καυσίμου).
Επίσης έχει στον εξοπλισμό του δύο σταντ, keyless σύστημα, cornering lights (!), ρυθμιζόμενη ζελατίνα, και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, εκτός των άλλων.
Το Mista 125 έχει ενσωματωμένο σύστημα συναγερμού με δυνατότητα ρύθμισης του βαθμού ευαισθησίας.
Με 23 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, το 125 μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος.
Η θύρα USB 5V 2A είναι τοποθετημένη σε πολύ καίρια θέση, για τη φόρτιση συσκευής GPS ή Smartphone που θα τοποθετηθεί στο τιμόνι.
Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, ο κλειστός αποθηκευτικός χώρος (ντουλαπάκι) διαθέτει 12V παροχή με κιτ αναπτήρα, διακόπτη απενεργοποίησης του ηλεκτρικού κυκλώματος του οχήματος καθώς και διακόπτη απενεργοποίησης της ασφάλειας λειτουργίας του πλαϊνού σταντ.
Το νέο Daytona Mista 125, έρχεται σύντομα στην Ελλάδα, θα κοστίζει 3.495 χιλιάδες ευρώ και θα διατίθεται σε πέντε χρωματισμούς: μαύρο, ασημί, κόκκινο, πορτοκαλί/μαύρο και έναν πολύ ελκυστικό λευκό/μπλε συνδυασμό.
Περισσότερες πληροφορίες: gorgolis-evo.gr