Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Zontes 552R: Η ώρα των δύο κυλίνδρων
Μεγάλα, δικύλινδρα νέα για τη Zontes Η κινέζικη εταιρία δεν σταματάει να δραστηριοποιείται, κι έτσι μπαίνει και στην “πρώτη”, την… -
Honda EV Outlier Concept: Το μέλλον έρχεται στο Τόκυο
Φουτουριστικό πειραματικό, ειδικά για την έκθεση Η Honda παρουσιάζει σε μερικές μέρες το εύρος της παγκόσμιας προσφοράς προϊόντων της στην… -
Yamaha: Αναμέτρηση πρωτοτύπων του μέλλοντος στο Τόκυο
Η διερεύνηση του μέλλοντος της μετακίνησης των ανθρώπων Η Yamaha μας εξέπληξε στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας, το Japan Mobility… -
Vmoto CPx Explorer: Εξελιγμένο και Ηλεκτρικό
Ένα, για όλες τις δουλειές Με εξελιγμένο στυλ και λειτουργικότητα έρχεται το ηλεκτρικό σκούτερ Vmoto CPx Explorer με μινιμαλιστική, κομψή… -
Abus: Μίνι συρματόσχοινο Combiflex Travelguard
Aσφάλεια Abus Χάρη στην εύκολη χρήση του, το mini συρματόσχοινο Combiflex TravelGuard της Γερμανικής ABUS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να…

































