Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
SYM Maxsym 400 GT, 2024: Ανανέωση και 34 ίπποι
Και σπορ και τουρισμός μαζί Η εξέλιξη και η αναζήτηση για βελτίωση δε σταματά ποτέ για τη SYM. Η No1… -
Thrust XSUV 125/300 2024: Νέο, κομψό maxi scooter
Με design που ξεχωρίζει Δυναμώνοντας ολοένα την παρουσία της στο χώρο των σκούτερ, η Thrust Motor, προγραμματίζει μέσα στο επόμενο… -
Voge SR3: Ήρθε, με 250 cc και τιμή 3.995€
Το “λογικό” maxi scooter των 250 κυβικών Καθώς η κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών κινείται προς τα πάνω, προς… -
Kymco – Ortolani: Custom-αρισμένα ΑΚ 550 και CV3
Mεταμόρφωση με δυο πινελιές Ο βελτιωτικός οίκος custom Ortolani κάνει την υπέρβαση και μετά από τα φημισμένα café racer και… -
Vespa World Days 2024: 30.000 Vespisti στην Ιταλία!
Μεγάλη εκδήλωση με δεκάδες χιλιάδες Vespisti στη μητέρα… Pontedera Στην Pontedera, στο “σπίτι της Vespa”, στην επαρχία της Πίζας, η…