fbpx

ZONTES M310: Έρχεται το ισχυρότερο 300άρι σκούτερ της αγοράς!

Με φιλοδοξίες κορυφής

Φιλόδοξο. Έτσι χαρακτηρίζεται το Daytona by Zontes M310, που θέλει να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των 300cc και όχι μόνο, αποτελώντας φορέα μιας νέας κατασκευαστικής φιλοσοφίας, η οποία πηγαίνει ένα βήμα μπροστά στην εξελικτική πορεία των σκούτερ. Ακούγεται μεγαλεπήβολο όλο αυτό και ίσως για μερικούς αφελές, αλλά μην βιαστείτε να καταλήξετε σε συμπεράσματα, καθότι το Zontes Μ310, φαίνεται πως διαθέτει τα φόντα και οι προθέσεις του είναι πολύ σοβαρές!

Η Zontes εμφανίστηκε πολύ επιθετική στην προ εξαμήνου παρουσίαση του M310. Τότε ακόμα δεν γνωρίζαμε ότι θα υπάρξει αυτή η εξέλιξη ή για το αν θα διατεθεί το σκούτερ στην ελληνική αγορά (και στην Ευρώπη), αλλά και πάλι, το συνοδευτικό κείμενο στην καμπάνια προώθησης του μοντέλου ήταν καυστικό.

Εν τάχει, αυτά που δήλωνε η Zontes ήταν ότι αν κάποιος προσπαθήσει να αναζητήσει ένα σκούτερ με σεβαστή ισχύ, το πιθανότερο είναι να βρεθεί με ένα μεγάλο σε διαστάσεις GT μοντέλο, του οποίο το βάρος «σκοτώνει» τις επιδόσεις.

Ο μεγάλος όγκος και το βάρος όμως, έτσι και αλλιώς είναι στοιχεία που αντιτίθενται στην αρχετυπική ιδέα του σκούτερ, που θα πρέπει να είναι ένα ευέλικτο και ευκολοδήγητο από όλους όχημα.


Η πρόταση της
Zontes, λοιπόν, είναι το M310, ένα σκούτερ σχεδιασμένο και μελετημένο ακριβώς για να προσφέρει επιδόσεις και μικρές διαστάσεις.

Το μεταξόνιο μειώθηκε με τον εξής τρόπο: Αντί ενός μεγάλου ψυγείου πίσω από τον μπροστινό τροχό, το M310 έχει «σπαστό», διαιρετό –σε δύο μικρότερα τμήματα- ψυγείο, με το ένα να τοποθετείται ψηλά, πίσω από τα πλαστικά της ποδιάς-μάσκας και το δεύτερο χαμηλά, μπροστά από την καρίνα του σκούτερ.

Kάπως έτσι υπαγορεύθηκε και η σχεδίαση της μάσκας του μοντέλου, που είναι έντονα επιθετική (και τελείως πρωτότυπη!), αλλά αυτό οφείλεται στους μεγάλους αεραγωγούς, που οδηγούν το ρεύμα του αέρα στο άνω τμήμα του ψυγείου.

Με αυτή την ιδιαίτερη χωροταξική διαρρύθμιση των ψυγείων, το Daytona by Zontes Μ310 έχει μεταξόνιο στα 1.390mm και το συνολικό του μήκος είναι 2.010mm, διαστάσεις πολύ μικρές είναι η αλήθεια για σκούτερ 300cc και μικρότερες από αυτές του άμεσου ανταγωνισμού.

Σε ό,τι αφορά το βάρος,  το 310 ανακοινώνεται στα 188 κιλά (γεμάτο).

Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος από λευκό χαρτί, έχει χωρητικότητα 309 cc και διαθέτει μονό εκκεντροφόρο στην κεφαλή που οδηγεί τέσσερις βαλβίδες.

Η ανακοινώσιμη ισχύς του είναι πολύ υψηλή, η μεγαλύτερη στην κατηγορία των 300cc και ανέρχεται στους 33 ίππους στις 7.500rpm και στα 3,2 kg–m ροπής στις 5.500rpm.

Τo επίπεδο του εξοπλισμού είναι υψηλό, με το Daytona by Ζontes M310 να προσφέρει δικάναλο ABS, Keyless εκκίνηση και κλείδωμα, TFT έγχρωμη οθόνη, Full LED φώτα, σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών, δύο Riding Modes (Εco / Sport).

Eπίσης υπάρχουν, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια, δύο θύρες φόρτισης USB 3.0 QC και μια πολύ έξυπνη και πρακτική αναπτυσσόμενη βάση στήριξης κινητού, που βρίσκεται ενσωματωμένη στο κέντρο του τιμονιού! Είναι αυτό που λένε: “τι άλλο να ζητήσει κανείς”.

Οι τροχοί του Zontes M310 είναι 14 ιντσών σε διάμετρο και τα ελαστικά του σε διαστάσεις 110/80-14 και 140/70-14.

Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, αυτές αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 35mm και διαδρομή 110mm και από δύο μονά αμορτισέρ με διαδρομή 86mm.

Στα φρένα, τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν τοποθετηθεί μονοί δίσκοι διαμέτρου 265mm, με διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα η διάμετρος του πίσω δισκόφρενου είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας… αλλά και όλων των σκούτερ που κυκλοφορούν σήμερα!

Το εντυπωσιακών χαρακτηριστικών και εξοπλισμού Daytona by Zontes M310, αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο (2021), σε τέσσερα χρώματα (Μαύρο, Γκρι, Κόκκινο, Μπλε) με την τιμή του να ανακοινώνεται στα 3.995 ευρώ.

Αντικειμενικά, πρόκειται για μια πολύ καλή τιμή με βάση όλα αυτά που προσφέρει το μοντέλο. Περιττό να πούμε ότι ανυπομονούμε να το δούμε από κοντά και φυσικά να το οδηγήσουμε!

Daytona by Zontes M310 – Tεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 309cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI (BOSCH)
ΙΣΧΥΣ: 33.3ps/7500rpm
ΡΟΠΗ: 32Nm/5.500rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 3.3L / 100km (ECO), 3.4L / 100km (SPORT)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 12 lt
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος 265mm + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 265mm + ABS
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό Πιρούνι
ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ: 110
mm – 35mm
ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Διπλό Ρυθμιζόμενο Αμορτισέρ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 86
mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 110/80-14
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ: 140/70-14
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ
xΠxΥ): 2010 x 770 x 1350mm
METAΞΟΝΙΟ: 1390mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 760
mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ: 160
mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 188
kg

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ