Η γρήγορη πόλη
Η Κymco ξεκινάει δυναμικά τη νέα χρονιά παρουσιάζοντας δυο ολοκαίνουργια μοντέλα για χρήση στην πόλη και όχι μόνο. Χθές τρίτη 17 Νοεμβρίου δυο maxi scooter της εταιρίας παρουσιάστηκαν στο σαλόνι του Μιλάνο που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές Euro4 και διαθέτουν ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά. Ας ξεκινήσει το 2016… ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΚΕΙΜΕΝΟ: TOY ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ, ΚΥΜCO
Όπως γνωρίζετε από προηγούμενο άρθρο στο σαλόνι της EICMA περιμέναμε την παρουσίαση του Kymco X-Town 125. Στο περίπτερο της εταιρίας στο Μιλάνο καλλίγραμμες κοπέλες στέκονται υπομονετικά δίπλα από δυο κουκουλωμένα σκούτερ.
Η περιέργεια των δημοσιογράφων που τα παρατηρούν από νωρίς το πρωί είναι μεγάλη, αλλά οι κουκούλες είναι τραβηγμένες μέχρι το πάτωμα, ούτε εκατοστό των νέων μοντέλων δεν αποκαλύπτεται.
Το αξιοπερίεργο είναι οτι για κάποιο λόγο – σαν ένα μαγικό χέρι να τους εμποδίζει – κανένας, ούτε για αστείο δεν τα αγγίζει, δεν σηκώνει έστω και λίγο τα πανιά, παρότι δεν υπάρχει κάποιος γύρω να τους το απαγορεύσει. Κατά τις 3.30 το απόγευμα μια θάλασσα δημοσιογράφων και φωτογράφων κυκλώνει την επίσημη παρουσίαση σε έναν ασφυκτικό κλοιό.
Παρότι είμαστε εκεί από νωρίς το πλήθος καταφέρνει να μας σπρώξει προς τα πίσω. Καπνοί βγαίνουν από το δάπεδο, το show αρχίζει, οι κοπέλες τραβούν τα καλύμματα τα scooter αποκαλύπτονται.
Oι δεκάδες φωτογραφικές μηχανές απαθανατίζουν τη στιγμή ανεβοκατεβάζοντας τα “κλείστρα” τους σε ρυθμό πολυβόλου, τα νέα Kymco X-Town είναι εδώ: ένα μοντέλο περιμέναμε, το 125, ένα ακόμα προέκυψε και μάλιστα 300άρι το οποίο μπορεί να είναι νέο στην αγορά, αλλά έχει παρουσιαστεί από πέρσι στα σαλόνια σαν Kymco Agility Maxi 300.
Η Kymco το χαρακτηρίζει το σκούτερ Sports Touring X-Town και στοχεύει στην άνετη και γρήγορη μεταφορά αναβάτη και συνεπιβάτη.
Το νέο σκούτερ είναι φτιαγμένο με ποιότητα και διαθέτει προσεγμένες λεπτομέρειες που είναι εμφανείς, κάτι που είδαμε ζωντανά στο Μιλάνο.
Πέρα από τη μεγάλη σέλα και για τους δυο επιβαίνοντες, υπάρχει χώρος για δυο φούλφέις κράνη κάτω από τη σέλα, φώτα LED μπροστά και πίσω, κομψό κουστούμι, λεπτομέρειες με επένδυση χρωμέ, σέλα με εμφανείς ραφές, εξελιγμένος κινητήρας, με βελτιωμένη ψύξη και μετάδοση.
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, τύπου χωροδικτυώματος, σχεδιασμένο για υψηλή στρεπτική αντοχή και μειωμένες (ελεγχόμενες δηλαδή) ελαστικότητες, με στόχο την σταθερότητα και την προβλεψιμότητα αντιδράσεων στις δύσκολες συνθήκες των δρόμων.
Μπροστά, στην ποδιά υπάρχουν δυο ντουλαπάκια για μικροαντικείμενα, με το αριστέρό να έχει παροχή USB για ηλεκτρονικές συσκευές.
Τα φρένα είναι κυμματιστά δισκόφρενα διαμέτρου 260 mm μπροστά και 240 πίσω με το μπροστινό φρένο να διαθέτει δαγκάνα 3 εμβόλων και το πίσω 2 εμβόλων. Το Kymco X-Town 125 θα κυκλοφορήσει σε έκδοση ABS και έκδοση CBS με γεφυρωμένα το μπροστινό με το πίσω φρένο.
Το νέο “μικρό” maxi scooter έχει κινητήρα υγρόψυκτο με ψεκασμό, με 1ΕΕΚ και τέσσερις βαλβίδες. Η απόδοσή του φτάνει τους 14,3 ίππους στις 9.000 rpm και η ροπή τα 1,1 kgm στις 7.000 rpm, ένα δυνατό 125άρι δηλαδή. Η έκδοση ABS φοράει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων Bosch 9.1 τελευταίας γενιάς με αυξημένη ευαισθησία ενεργοποίησης και βάρος 700 γραμμαρίων – το ελαφρύτερο της αγοράς.
Τα δύο αμορτισέρ πίσω είναι ρυθμιζόμενα ώς προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους, ενώ το πιρούνι έχει μεγάλης διαμέτρου καλάμια 37mm, ανάποδο νύχι και διαδρομή 110mm.
Oι τροχοί είναι αλουμινένιοι όμορφης σπορ σχεδίασης, διαμέτρου 14 ιντσών (μπροστά) και 13 ιντσών (πίσω). Τα ελαστικά είναι αντίστοιχα 120/80 και 150/70.
Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.545mm το συνολικό μήκος τα 2.240mm και το ντεπόζιτο χωράει 12,5 λίτρα, με το βάρος του maxi scooter να αγγίζει τα 177 κιλά κενό.
Το Kymco X-Town 125 ABS/ CBS μπαίνει δυναμικά με ικανά εφόδια σε μια πολύ δύσκολη και ανταγωνιστική κατηγορία των 125 κυβικών, ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, προσφέροντας ανέσεις, μεγάλες διαστάσεις, έναν ισχυρό κινητήρα και εξελιγμένο σύστημα φρένων.