fbpx

GILERA FUOCO 500 LT, 2014: ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΕΣ

Διορθωτική κίνηση

 Ένα από τα ομορφότερα τρίτροχα της Piaggio, που φοράει το έμβλημα της Gilera, το Fuoco 500, είχε μείνει πίσω όσον αφορά στην έκδοση LT, η οποία μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου. Πρόσφατα η εταιρία παρουσίασε ένα ελαφρώς αλλαγμένο σε συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά Gilera Fuoco 500, έτσι ώστε να γίνει LT, το οποίο εμφανίστηκε στα μέσα του ’13 στη γαλλική αγορά και τώρα εμφανίζεται έτοιμο για περεταίρω εξαγωγές  και σε άλλες αγορές του κόσμου.

Έτος συγκράτησης μπορεί να χαρακτηριστεί το 2014 από πλευράς νέων μοντέλων του Piaggio Group. Εκτός από την παρουσίαση της καινούργιας Vespa Primavera 125/150, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν υπάρχει κανένα άλλο νέο μοντέλο. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τη Vespa, αλλά και τα σκούτερ της Derbi, Aprilia, Gilera και της Piaggio.

H παρουσιάση του Gilera Fuoco 500 στην έκδοση LT, σαν διορθωτική κίνηση μπορεί να θεωρηθεί, αφού έτσι θα μπορεί να οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου και προορίζεται βασικά για τη γαλλική αγορά που δείχνει έντονη προτίμηση στα 3τροχα σκούτερ.

Στη Γαλλία τα ΜΡ3 της Piaggio φιγουράρουν στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων και οποία κονταροχτυπιούνται με οικονομικά 125άρια σκούτερ! Παρότι  το Fuoco LT παρουσιάστηκε εκεί ήδη από τον Ιούλιο οι πωλήσεις του μέχρι το τέλος της χρονιάς έφτασαν τις 814 μονάδες.

Για να μπορέσει να γίνει LT (σημαίνει Large Tread) το – εντυπωσιακής εμφάνισης, με αέρα off road περιπέτειας – Fuoco αυξήθηκε η απόσταση των δυο μπροστινών τροχών (μετατροχίο) στα 465mm και τοποθετήθηκε ποδόφρενο με συνδυαζόμενο φρενάρισμα μπροστινών και πίσω δίσκου.

Κινητήρια μονάδα του Gilera Fuoco 500 LT είναι ο γνωστός, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας Master της Piaggio που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στα 400άρια και τα 500άρια σκούτερ της εταιρίας, με κυβισμό 492 cc, ιπποδύναμη 40 ίππων στις 7.250 rpm και ροπή 4,7 kgm, στις 5.250 rpm.

Οι τροχοί έχουν διάμετρο 12 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, οι τρείς δίσκοι (ένας για κάθε τροχό) έχουν διάμετρο 240mm και το συνολικό βάρος φτάνει τα 244 κιλά.

Με την ιστορική φίρμα της Gilera δέχεται συρρίκνωση γκάμας από τη μητέρα Piaggio, με μοντέλα που δανείζονται σχεδόν ατόφια προς τη δημοφιλέστερη – επίσης θυγατρική – Aprilia. Από την άλλη η Gilera χρησιμοποιείται από το Group για να διαφοροποιείται σαν το πιο σπορ μοντέλο τρίτροχου (βλ. Fuoco) σε σύγκριση με τα πιο “σοβαρά” ΜΡ3 και το νεανικό Yourban.

Το Gilera Fuoco 500 LT θα διατίθεται σε δύο χρώματα (μαύρο ματ και γκρι ματ) και θα εξαχθεί – πέρα από την Ιταλία και την Ισπανία – αρχικά στις αγορές της Σλοβενίας και Ιορδανίας (!), με τιμή κοντά στα 8,0 χιλιάδες ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ