Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda NWF 125: Νεορετρό στυλ αποκλειστικά για την Κίνα
Ρετρό εμφάνιση, αλλά σύγχρονος εξοπλισμός για το NWF 125 της Honda στην Κίνα Από το 1992 η Honda έχει μια… -
Ευρώπη Α’ 6μηνο 2025: Η αγορά πάει χάλια
Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήταν “μαύρο” για τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές Μπορεί η αγορά της Ισπανίας να πηγαίνει κάπως… -
Οδηγός αγοράς: Adventure σκούτερ στα 300-350cc
Τρία Adventure σκούτερ που μπορούν να σε κυκλοφορήσουν στην πόλη, στο ταξίδι αλλά και στον χωματόδρομο Η κατηγορία των adventure… -
Vespa Party: Στη Ρώμη για τα 80ά της γενέθλια
Ετοιμάζεται το μεγάλο πάρτι της Vespa Η Ρώμη, η πρωτεύουσα της Ιταλίας, θα είναι η πόλη που θα φιλοξενήσει τη… -
SYM Arctic Route 2025: Για το τέλος, Νέα Υόρκη
Ολοκληρώθηκε το μεγάλο ταξίδι Το SYM Arctic Route 2025 ολοκληρώθηκε, με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το SYM ADXTG 400 να…