Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda Eυρώπης: Μεγάλα νέα-Ανακοίνωσε 6ετή ευρωπαϊκή εγγύηση μοτοσυκλετών και σκούτερ!
Η Honda αυξάνει την εγγύηση στα έξι χρόνια! Μεγάλα νέα για τη μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ, αλλά και τους φίλους… -
Suzuki 2024: Ρεκόρ πωλήσεων 15ετίας παγκοσμίως!
Οι παγκόσμιες πωλήσεις πήγαν πολύ καλά Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Suzuki βελτιώθηκαν το 2024, φτάνοντας τις 2,1 εκατομμυρία ταξινομήσεις (+6,1%),… -
Daytona Invador 125 (2025): Μετακίνηση στα 2.095€
Αυτό που χρειάζεσαι σε χαμηλότατη τιμή Το νέο Daytona Invador 125 του 2025 είναι ένα μοντέρνας σχεδίασης σκούτερ πόλης Mini… -
Yamaha Crazy TMAX: Σπέσιαλ από τη Νίκαια
Δημιουργία της Ortolani Customs Από την αντιπροσωπεία της Yamaha Castellan, στη Νίκαια της Γαλλίας και τον customizing βελτιωτικό οίκο Ortolani… -
Βando: Ιμάντας Μετάδοσης Scooter για Honda SH Mode 125 (2012-2019)
Μετάδοση Bando Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν ακρίβεια και…