Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha: Αναμέτρηση πρωτοτύπων του μέλλοντος στο Τόκυο
Η διερεύνηση του μέλλοντος της μετακίνησης των ανθρώπων Η Yamaha μας εξέπληξε στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας, το Japan Mobility… -
Vmoto CPx Explorer: Εξελιγμένο και Ηλεκτρικό
Ένα, για όλες τις δουλειές Με εξελιγμένο στυλ και λειτουργικότητα έρχεται το ηλεκτρικό σκούτερ Vmoto CPx Explorer με μινιμαλιστική, κομψή… -
Abus: Μίνι συρματόσχοινο Combiflex Travelguard
Aσφάλεια Abus Χάρη στην εύκολη χρήση του, το mini συρματόσχοινο Combiflex TravelGuard της Γερμανικής ABUS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να… -
Honda Forza 750 2025, Δοκιμή: Θολώνοντας τα όρια
Forza… Turismo * Κυβισμός: 745 cc * Ιπποδύναμη: 59 ίπποι στις 6.750 rpm * Τελική ταχύτητα: 176 km/h (πραγματική) * Βάρος: 236… -
Honda Forza 2026: Ανανέωση των premium σκούτερ
Χρωματικό φρεσκάρισμα δέχονται τα Forza Τα maxi scooter μικρού και μεσαίου κυβισμού, της Honda ανανεώνονται για το 2026. Τα νέα…

































