Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda NX 125: Σπορ, φρέσκια εμφάνιση για τις ασιατικές αγορές
Δυστυχώς εκτός Ευρώπης το Honda NX 125 Η γκάμα της Honda είναι πραγματικά τεράστια με μόνο ένα μικρό τμήμα της… -
Zontes – Γκορκόλης ΑΕ: Εκδρομή γνωριμίας και εμπειρίας με Zontes G368 στα Τρίκαλα
Eκδρομή για 15 τυχερούς με Zontes G368 Η Γκοργκόλης Α.Ε. διοργανώνει το Σάββατο 31 Μαΐου και την Κυριακή 1 Ιουνίου… -
NOOS: Το ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ!
Φτιαγμένο από Έλληνες, για Έλληνες σκουτερίστες Νέα εποχή για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα σηματοδοτούν τα εγκαίνια της Εcoshift, που κατασκευάζει… -
MITT City Vision 125: Μoναδική εμφάνιση-16” τροχός
“Γυμνή” σχεδίαση και επιθετικές γωνίες για το MITT City Vision 125 Η MITT παρουσίασε στην Ισπανία το City Vision… -
Yamaha Tricity 125 2025: Τώρα με TFT οθόνη
Euro5+ κινητήρας, TFT οθόνη και χώρος για Full Face κράνος Λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση του νέου Tricity 300, η…