Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha ΝΜΑΧ: Με δώρο 200€ σε Γνήσια Αξεσουάρ
Μαζί με το Yamaha ΝΜΑΧ, δώρο 200 ευρώ Για να κλείσει καλά η χρονιά, η αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα… -
EICMA 2024: H επιτυχία χτύπησε ταβάνι – 600.000 επισκέπτες!
Περισσότεροι από 600 χιλιάδες επισκέπτες στην έκθεση του Μιλάνου! Οι πόρτες έκλεισαν πριν δυο βδομάδες στο εκθεσιακό κέντρο Rho Fiera,… -
Motoway: Εκπτώσεις 50% – Προσφορές σε 1.216 προϊόντα
Μια Black Friday έκπληξη! Οι εκπτώσεις έχουν ήδη ξεκινήσει στο eshop της Motoway! Με πάνω από 1.216 προϊόντα σε μειωμένες… -
QJ Motor SRK 125 E 2025: Ούτε σκούτερ – ούτε μοτοσυκλέτα!
Όταν λέμε υβρίδιο… αυτό εννοούμε Στην έκθεση EICMA του Μιλάνου παρουσιάστηκε ένα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και εμφάνισης δίτροχο. Το QJ Motor… -
Keeway TerraFina 350i 2025: Και 350 και Adventure
Δυναμικά η Keeway στην κατηγορία των μεσαίων Adventure Με εντυπωσιακή, ευμεγέθη εμφάνιση, μεγάλη σέλα και κινητήρα 350 κυβικών εμφανίζεται για…