Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha EV Quad Concept: Συμπαθέστατο!
Ασκήσεις μηχανικής και σχεδιαστικής φαντασίας Δεν είναι σκούτερ, είναι ένα τετράτροχο, ένα Quad που λες κι έχει φτιαχτεί για μικρά… -
QJMotor Cappadokia 2025, ΙV: Ταξίδι με QJMotor ATR 125
Η Καππαδοκία του Ελληνισμού και της Χριστιανοσύνης Το ταξίδι QJMotor Cappadokia 2025 συνεχίζεται με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το υβριδικό… -
SYM Joyride 16 300 ABS/TCS: Νέα, χαμηλότερη τιμή
Στη νέα τιμή των 4.595€! Η SYM ανακοινώνει τη νέα, χαμηλότερη τιμή του Joyride 16 300, το οποίο ξεχωρίζει για… -
SΥΜ ADXTG 400, Δοκιμή: Game Reset!
Κομίζοντας τεχνολογία και καινοτομία στη μεσαία κατηγορία Κυβισμός: 399 cc * Ιπποδύναμη: 35 ίπποι στις 7.000 rpm * Τελική ταχύτητα… -
Vespa 946 Snake: Η χρονιά του φιδιού, σε limited edition
Περιορισμένης παραγωγής έκδοση “Vespa Φίδι” Η Piaggio περιγράφει τη νέα Vespa 946 Snake σαν “Μια παγωμένη κομψότητα περιορισμένης έκδοσης” υπαινισσόμενη…