Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
QJMotor SQ16 125: Έρχεται με 16ρηδες τροχούς!
Επίθεση στα “ψηλόροδα” με επίπεδο πάτωμα Προς τη δημιουργία μιας αξιόλογης γκάμας σκούτερ κινείται συστηματικά η κινέζικη QJMotor που δείχνει… -
Μalossi Variator για SYM JET14 (2021->)
Malossi και στη μετάδοση Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή και τοποθέτηση, όσο και στη δυνατότητα… -
Thrust Motor: Νέος τιμοκατάλογος με 12 μοντέλα
Δύο νέες αφίξεις λίαν συντόμως Νέο τιμοκατάλογο ανακοίνωσε η Thrust Motor, που περιλαμβάνει τιμές 12 μοντέλων, τα οποία είναι κυρίως… -
Ελλάδα 2024: Aύξηση πωλήσεων τον Ιούνιο – Θετικό το Α’ 6μηνο
Δυνατός ο Ιούνιος – Πάνω το πρώτο 6μηνο της χρονιάς Ο δυνατότερος μήνας της χρονιάς όσον αφορά τις πωλήσεις δύο… -
STR: Νέα κράνη, νέα εμφάνιση
Ανανεωμένο λογότυπο, νέα σχήματα και χρώματα [Ακολουθεί Δελτίο Τύπου] Η εταιρεία μας με χαρά ανακοινώνει την παραλαβή της νέας γκάμας…