Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda Forza 350 2023: Αισθητική και χρωματική αναβάθμιση
Μικρές βελτιώσεις σε μια καλή συνταγή Το μπεστ σέλερ σκούτερ της Honda στην κατηγορία των 350 κυβικών αποκτά ένα διακριτικό… -
ΕΛΛΑΔΑ 2023: Πωλήσεις A’ διμήνου και Top 30 Σκούτερ
Με αύξηση και πάλι το 2023 Με την ολοκλήρωση της καταμέτρησης των ταξινομήσεων Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 βρεθήκαμε και πάλι μπροστά σε… -
STR Lupus: Νέο κλειστό κράνος
Χαρακτηριστική εμφάνιση και χρώματα Το STR Lupus είναι το νέο full-face κράνος το οποίο ξεχωρίζει χάρη στη μοναδική αισθητική του… -
Aprilia SR GT 125, Πλήρης δοκιμή: Πολυχρηστικότητα
Πρόταση για άσφαλτο και χώμα Κυβισμός: 124,6cc * Ιπποδύναμη: 15,0 ίπποι (8,3 kW) στις 8.750 rpm * Τελική: 101,6 km/h (πραγματική) * Βάρος:… -
Ιταλία: Επιδοτούνται και τα βενζινοκίνητα σκούτερ!
Δεν είναι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, κύριοι… Την τεράστια συμβολή των δύο τροχών, ηλεκτροκίνητων ή βενζινοκίνητων, στον τομέα της μετακίνησης αναγνωρίζει…