Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Invicta Electric: Σκούτερ που φτάνει τα 270 χλμ. αυτονομίας
Τεράστια αυτονομία (θεωρητικά) για το Neila Η Invicta Electric, μια ισπανική εταιρία δημιούργησε το Neila Next, ένα ηλεκτροκινούμενο σκούτερ το… -
Malossi – Force Master 3: Εγκέφαλοι για σκούτερ
Με την εγγύηση της Malossi Οι εγκέφαλοι Force Master 3 της Ιταλικής Malossi αποτελούν την βελτιωμένη έκδοση της Force Master… -
Yamaha RayZR 125, Δοκιμή: Μαθήματα οικονομίας
Το “Γιαμαχάκι” * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 8,0 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική ταχύτητα: 91 km/h (πραγματική)… -
Αυστρία: 4,5 χλμ. σούζα με Vespa και δεμένα μάτια! (+video)
Είναι τρελοί αυτοί οι Αυστριακοί! Ίσως θυμάστε τον Dougie Lampkin, ο οποίος πριν λίγα χρόνια κατάφερε να διανύσει ολόκληρη τη… -
Kymco DTX 360: Ανανέωση για το 2025
Βελτιωμένη εργονομία με περισσότερο αφρώδες στη σέλα και Euro5+ κινητήρας Η Kymco παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του DTX 360 για…