Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda: 30 ηλεκτρικά σκούτερ και μοτοσυκλέτες μέχρι το 2030!
Πιο εντατικά προς την ηλεκτροκίνηση Μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια η Honda θα έχει παρουσιάσει 30 νέα ηλεκτρικά δίτροχα (σκούτερ… -
Unibat: Μπαταρίες για όλα τα σκούτερ!
Ποιότητα Unibat Οι μπαταρίες Unibat αποτελούν μια από τις κορυφαίες επιλογές στο χώρο των δύο τροχών. Η ιταλική εταιρία διαθέτει… -
Kymco Filly 50 2024: Η εναλλακτική λύση των ηλεκτρικών σκούτερ…
Πενηντάρι… “Entry-Level” Η Kymco περιγράφει το Filly 50 σαν το “Perfect Entry-Level” – μια πρώτης τάξης επιλογή για αρχαρίους στους… -
YSS: Αμορτισέρ Ηybrid για Yamaha NMAX 125-155
Αναβάθμιση πίσω ανάρτησης Τα αμορτισέρ διπλής ενεργείας (αζώτου-λαδιού) YSS Hybrid εξασφαλίζουν την ορθή λειτουργία της οπίσθιας ανάρτησης, προσφέροντας άνεση και… -
Vogue SR16 2024: Νέα είσοδος στα “ψηλόροδα” πόλης
Δυναμικά στην επίθεση η Voge Η γκάμα των σκούτερ της Voge μεγαλώνει, με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο 125 κυβικών που καλύπτει…