Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Peugeot Kisbee M 125: Nέο, oικονομικό σκούτερ
Aπλό, ελαφρύ, εύχρηστο και οικονομικό Η γαλλική εταιρία λανσάρει νέο σκούτερ Kisbee. Το πλήρες όνομά του είναι Peugeot Kisbee M… -
Hero: Σκούτερ που μεταμορφώνεται σε… τρίτροχο με καρότσα
Όλα σε ένα… νοικοκυρεμένα Η Hero MotoCorp, ο γίγαντας της ινδικής μοτοσυκλετοβιομηχανίας, παρουσίασε κάτι πραγματικά διαφορετικό: το Surge S32, ένα… -
Yamaha: Το NMAX 155 μπαίνει στην οικογένεια Tech MAX
Με νέο κινητήρα, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και προηγμένα ηλεκτρονικά, παρουσιάστηκε το Yamaha NMAX 155 Tech MAX. Η Yamaha ενισχύει δυναμικά την… -
Thrust X-SUV 125 GT/LC/ABS/TCS: Μειωμένη τιμή
Χρώματα, διαθεσιμότητα και χαμηλότερη τιμή Η Thrust Motor μας ενημερώνει ότι το Χ-SUV 125 GT LC ABS TCS είναι πλέον… -
Malossi: X Kevlar Ιμάντας για Yamaha NMAX 125/155
Ποιότητα Malossi [Δελτίο Τύπου] Ο ιμάντας κίνησης της X-Kevlar της Malossi, είναι η κορυφαία επιλογή για racing εφαρμογές, ενισχυμένων ιμαντών…