Το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης αποτελείται από δύο ανεξάρτητους τροχούς και αναρτήσεις που έχουν δυνατότητα να πετύχουν κλίση μέχρι 40 μοίρες. Χρησιμοποιεί από αρθρωτούς βραχίονες και ο κάθε τροχός φέρει το δικό του δισκόφρενο. Με τη χρήση ηλεκτρο-υδραυλικού συστήματος κλειδώνει η μπροστινή ανάρτηση για εύκολη στάθμευση. Σαν μεταχειρισμένο το ΜΡ3 125 είναι δύσκολο να βρεθεί στην ελληνική αγορά λόγω του ότι οι περισσότεροι προτιμούσαν τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Είναι βαρύ και αργό στο δρόμο
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Συμβουλές: Η μπαταρία και η συντήρησή της
Η μπαταρία είναι ένα πολύ σημαντικό εξάρτημα στα σκούτερ Περνώντας στο τρίτο άρθρο της σειράς που αφορά την “Τέλεια συντήρηση”… -
Aprilia SR GT Replica: Στα χρώματα των MotoGP
Mε την αύρα του Παγκοσμίου Με ειδικό χρωματισμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, χωρίς κάποια άλλη αλλαγή στο μηχανικό σύνολο Κατά την… -
Letbe: Με κάθε αγορά σκούτερ, δώρο μια μπαγκαζιέρα
Ενισχύοντας ουσιαστικά την πρακτικότητα Η νέα προωθητική κίνηση της εταιρίας LETBE κάνει τη διαφορά, προσφέροντας ένα μοναδικό δώρο σε όποιους… -
Modenas: Γιορτάζει τα 30 της χρόνια με το Elit
Με ιστορικό όνομα, αλλά μοντέρνα εμφάνιση, αξιοπρεπή εξοπλισμό και χαμηλή τιμή, το Modenas Elit 150 φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στην Μαλαισία… -
Voge SR4 Max Smart Radar, Δοκιμή: Ακόμα πιο ασφαλές, ακόμα πιο Premium
Ακόμα καλύτερο το SR4 Το Voge SR4 Max Smart ανεβάζει τον πήχη στα maxi σκούτερ, επιδεικνύοντας κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού και…