Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Peugeot Django 125 EVO: Έρχεται το ρετρο-μοντέρνο
Ένα Django… διαφορετικό Με νέα εμφάνιση που κλείνει το μάτι προς τον φουτουριστικό σχεδιασμό, έρχεται σύντομα στην Ελλάδα το ρετρό… -
Furygan Apalaches 2in1: Μπουφάν δύο σε ένα
Για πλήθος χρήσεων Το μπουφάν Furygan Apalaches έχει σχεδιαστεί για αυτούς που αγαπούν την περιπέτεια. Με την αεριζόμενη εκδοχή του… -
SYM Maxsym 400 GT, 2024: Ανανέωση και 34 ίπποι
Και σπορ και τουρισμός μαζί Η εξέλιξη και η αναζήτηση για βελτίωση δε σταματά ποτέ για τη SYM. Η No1… -
Thrust XSUV 125/300 2024: Νέο, κομψό maxi scooter
Με design που ξεχωρίζει Δυναμώνοντας ολοένα την παρουσία της στο χώρο των σκούτερ, η Thrust Motor, προγραμματίζει μέσα στο επόμενο… -
Voge SR3: Ήρθε, με 250 cc και τιμή 3.995€
Το “λογικό” maxi scooter των 250 κυβικών Καθώς η κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών κινείται προς τα πάνω, προς…