Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Συμβουλές: Πώς αντιμετωπίζουμε τον καύσωνα
Σκούτερ εναντίον καύσωνα: ποιος θα κερδίσει; Ως γνωστόν, το καλοκαίρι στην Ελλάδα φέρνει κάθε χρόνο μαζί του υψηλές θερμοκρασίες και,… -
From Bologna to Bonneville: Όταν η Benelli έσπαγε ρεκόρ ταχύτητας
Θα ξεκινήσουμε αυτό το άρθρο λίγο παράδοξα, πηγαίνοντας το “ρολόι” μερικά εκατομμύρια χρόνια πίσω. Κατά την πλειστόκαινο περίοδο, εκεί που… -
ASUS ADV125: Νέο Adventure στην Ελλάδα!
Κομψό, δυναμικό και ικανό Με ιδιαίτερη χαρά ανακοίνωσε η αντιπροσωπεία Motoway-Καμπράνης την άφιξη του ASUS ADV125, ενός νέου adventure σκούτερ… -
SYM Arctic Route 2025: Με SYM στην Αλάσκα
Στον προθάλαμο της Αλάσκας Με το ταξίδι να συνεχίζεται, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ολοκλήρωσε το σκέλος από το Winnipeg έως το… -
Ιωάννης Δ. Σαρακάκης: Εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
[Δελτίο Τύπου] Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης, Πρόεδρος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, εξελέγη νέος Πρόεδρος του Ελληνο-Aμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Σε δηλώσεις…