fbpx

Kymco Dink R 125 CBS: Έφτασε στην Ελλάδα (+τιμή)

Mini GT Dink στα 125 κυβικά

Ο πιο πρόσφατος εκπρόσωπος της μακροβιότερης οικογένειας της Ταϊβανέζικης εταιρίας, δηλαδή των Dink που βρίσκονται στην παραγωγή εδώ και είκοσι τουλάχιστον χρόνια, ονομάζεται Kymco Dink R 125 και στοχεύει στην εύκολη, απροβλημάτιστη αστική μετακίνηση.

Όπως και πριν, έτσι και τώρα το νέο Kymco Dink R 125 είναι αφιερωμένο στους ανθρώπους των πόλεων και θέλει να αποτελέσει μια άριστη λύση στα μεγάλα προβλήματα μετακίνησης που αντιμετωπίζουν τα πολυσύχναστα κέντρα τους.

Το Kymco Dink R είναι ένα συμπαγές σκούτερ mini GT, χάρη στο μεταξόνιο που φτάνει τα 1365 mm και το βάρος, άνευ υγρών, στα μόλις 127 kg.

Καταρχάς είναι ο σχεδιασμός του Dink R που κάνει τη διαφορά, όχι μόνο από τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρίας, αλλά και απ’ όλους τους ανταγωνιστές του.

Η έξυπνη προσθήκη στην εμφάνιση είναι το ρύγχος μπροστά από την ποδιά και πάνω από το μπροστινό φτερό.

Τα Dink είχαν πάντα μια τάση προς τις αιχμές στις γραμμές τους, ενώ τώρα το ρύγχος φέρνει κι έναν αέρα Adventure – της κατηγορίας, δηλαδή, μοτοσυκλετών που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό σαν σήμα κατατεθέν.

Η μεγάλη ποδιά με φώτα full LED και η ψηλή ζελατίνα εγγυώνται καλή προστασία από τον άνεμο και όλα είναι σχεδιασμένα για μέγιστη πρακτικότητα, όπως η μεγάλη αντιολισθητική σέλα στα 795 mm από το έδαφος, αλλά και το ευρύχωρο, επίπεδο πάτωμα.

O χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει (σύμφωνα με την εταιρία) δύο κράνη, συμπεριλαμβανομένου ενός φουλφέις. Επίσης υπάρχει μια δεύτερη θήκη για μικροαντικείμενα στην ποδιά.

Ο κινητήρας των 125 cc είναι μονοκύλινδρος, 4χρονος, αερόψυκτος, με 4 βαλβίδες με την απόδοσή του να φτάνει τους 11.5 ίππους στις 7.000 στροφές, ενώ η ροπή στα 10.4Nm.

Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο με σωλήνες να περνούν κάτω από το τούνελ.

Οι τροχοί είναι 13″, με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω, και σε αυτούς έχουν τοποθετηθεί δισκόφρενα με δικάναλο ABS και στους δύο κυβισμούς.

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι μεγάλος, ο φωτισμός είναι Full Led και ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει πίνακα οργάνων με τρεις ψηφιακές οθόνες.

Υπάρχουν ακόμα αποθηκευτικοί χώροι κάτω από το τιμόνι και πάνω στο τούνελ, όπως επίσης σχάρα με χειρολαβές συνεπιβάτη, άγκιστρο χειραποσκευών και δύο σταντ, πλαϊνό και κεντρικό.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 6 λίτρων, ενώ το 125 διαθέτει σύστημα χωρίς κλειδί (keyless) για να εκκινεί ο κινητήρας και να ανοίγει τη σέλα χωρίς τη χρήση διακοπτών.

Το Kymco Dink R 125 CBS μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά και έχει τιμή 3.245€

Περισσότερες πληροφορίες: kymco.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ