fbpx

PIAGGIO GROUP: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΡΙΕΤΙΑΣ, 2014 – 2017

12 νέα σκούτερ μέχρι το 2017

 Σε αντίθεση με την συγκράτηση που επιδεικνύει φέτος το Piaggio Group , σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις σκοπεύει μέσα στα επόμενα χρόνια να παρουσιάσει 20 νέα μοντέλα. Τα οποία θα την βοηθήσουν μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 70%.

 Το Piaggio Group παρουσίασε στους επενδυτές και σε οικονομικούς αναλυτές τα σχέδια της περιόδου 2014/2017, για αύξηση των πωλήσεων κατά 300.000 μονάδων μετά από τρία χρόνια, εκτός των άλλων και μέσα από την παρουσίαση 20 νέων μοντέλων – σκούτερ και μοτοσυκλετών.

Ο Roberto Colaninno, πρόεδρος του Piaggio Group, συναντήθηκε πρόσφατα με τους επενδυτές της ιταλικής εταιρίας και τον οικονομικό τύπο και αναλυτές, και αφού έκανε πρώτα τον απολογισμό του 2013, παρουσίασε την στρατηγική που θα ακολουθήσει το Piaggio Group για την επόμενη τριετία 2014-2017.

Βελτιώσεις, αλλαγές αισθητικές και μηχανολογικές θα δεχθούν οι μεγάλες Vespa

Βελτιώσεις, αλλαγές αισθητικές και μηχανολογικές θα δεχθούν οι μεγάλες Vespa

Ο Colaninno ανακοίνωσε την έντονη ενεργοποίηση των Piaggio, Vespa, Aprilia, Moto Guzzi, αφήνοντας έξω από τα σχέδια τις Gilera και Derby, εταιρίες οι οποίες είναι -όπως και οι προηγούμενες- θυγατρικές του ομίλου. Είκοσι νέα μοντέλα θα παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια, εκ των οποίων τα 12 θα είναι σκούτερ και τα υπόλοιπα 8 μοτοσυκλέτες, ενώ εκτός αυτών θα υπάρχουν και αναβαθμίσεις/βελτιώσεις σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Συγκεκριμένα θα αναβαθμιστούν 5 μοντέλα και γίνεται λόγος και για 2 ηλεκτρικά δίτροχα.

Μιας και ο Colaninno δεν μπήκε σε λεπτομέρειες και αποκαλύψεις, τα σενάρια μιλούν για τον ερχομό των νέων MP3 – που όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν στο Scooternet γίνονται εκτεταμένες δοκιμές – και την ανανέωση των Vespa GTS (με το μεγάλο πλαίσιο), αφού οι μικρές LX ήδη το έπραξαν, κι έγιναν πλέον Primavera και Sprint.

Ο πρόεδρος Colaninno ανέφερε στο λόγο του: “Τα νέα μοντέλα έχουν ήδη προγραμματιστεί και σχεδιαστεί και θα παρουσιαστούν κάποια στιγμή στο μέλλον. Η αύξηση των πωλήσεων (δηλ. των 300 χιλιάδων μονάδων) μέχρι το 2017 βασίζονται και στη συνδρομή αυτών των νέων μοντέλων. Μέσα από συνεργασία του επιστημονικού κέντρου του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ ανοίγουμε διάλογο για μπορέσει η Piaggio να αντεπεξέλθει στις μελλοντικές αγορές και τους καταναλωτές, στο δρόμο για τον νέο τρόπο μετακίνησης”. 

Aνανέωση θα δεχθεί και η οικογένεια των MP3, αφού ο ανταγωνισμός μαίνεται πλέον

Aνανέωση θα δεχθεί και η οικογένεια των MP3, αφού ο ανταγωνισμός μαίνεται πλέον

Άρα το Piaggio Group μιλάει για αύξηση παραγωγής κατά 70%, αφού το 2013 πουλήθηκαν 555.600 δίτροχα, ενώ το 2017 η εταιρία ευελπιστεί να φτάσει τις 800.000 πωλήσεις. Ο στόχος θα επιτευχθεί με την επιστροφή της ευρωπαϊκής αγοράς σε θετικούς αριθμούς πωλήσεων, την αναπτυσσόμενη ινδική και ασιατική αγορά, αλλά και τις υποσχέσεις που δίνουν οι αφρικανικές αγορές (;). Η Κίνα και η Νότιος Αμερική καταγράφονται ως σταθερές. Προς το παρόν η Piaggio κατέχει το 18% της ευρωπαϊκής αγοράς μοτοσυκλετών και το 26% της αγοράς σκούτερ.

 Στην Ασία η Piaggio σκοπεύει να επαναλάβει σε Ινδονησία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Ταϊβάν, την επιτυχία που σημείωσε η Vespa στο Βιετνάμ. Στην ινδική αγορά πάντως η Vespa δεν τα πηγαίνει τόσο καλά όσο ήλπιζε, ενώ η Piaggio συνεχίζει να παραμένει πρωτοπόρος στα επαγγελματικά τρίτροχα με το 35% της αγοράς. Στην Κίνα, όπου ισχύει η συνεργασία “joint venture” με την Zongshen, η Piaggio στοχεύει στην επέκταση του δικτύου της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ