Η δυναμική του Kymco Κ50 Concept
Η ταϊβανέζικη εταιρία Kymco στοχεύει την κορυφή. Χωρίς περιστροφές, χωρίς μισόλογα, ξεκάθαρα και με αυτοπεποίθηση δουλεύει πυρετωδώς πάνω στην παρουσίαση ενός “αντι-ΤΜΑΧ”. Που μέχρι στιγμής λέγεται Kymco Κ50 Concept.
Γιατί όμως ο στόχος της Kymco είναι το Yamaha ΤΜΑΧ 530; Γιατί το ΤΜΑΧ, το μεγαλύτερο σκούτερ της γιαπωνέζικης εταιρίας που έχει γίνει το πιο πετυχημένο και ευπώλητο maxi scooter της ιστορίας, έχει γίνει στόχος όλων των αντιπάλων της Yamaha.
Η επιτυχία του, ιδιαίτερα στις ευρωπαϊκές αγορές, δικαιολογεί απόλυτα τη φιλοδοξία της Kymco, που είναι μια καθαρόαιμη “σκουτερο-εταιρία”, από τις μεγαλύτερες στον κόσμο.
Αρχικά διέρρευσε ένα βίντεο, μετά κάμποσες φωτογραφίες και τελικά το πρωτότυπο ή concept αν θέλετε εμφανίστηκε στο τελευταίο σαλόνι του Τόκιο.
Προσέχετε τον συμβολισμό; Μέσα στην Ιαπωνία παρουσιάστηκε πρώτη φορά επίσημα το Kymco Κ50 Concept φωνάζοντας τις προθέσεις του ότι θέλει να γίνει “το καλύτερο σκούτερ στον κόσμο”.
Η αρχιτεκτονική κατασκευής του Κ50 – ή του Κ550 καλύτερα, αν αναφερόμασταν στον κυβισμό του – δεν είναι καινοτομική, αλλά “πατάει” πάνω στις κατευθύνσεις που όρισε το Yamaha ΤΜΑΧ και έγιναν ιδιαίτερα αγαπητές από το κοινό.
Όπως για παράδειγμα στον δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με οριζόντιους κυλίνδρους και το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο.
Έτσι αποδεικνύεται ότι η εταιρία από την Ταϊβάν στοχεύει στην εκθρόνιση του Yamaha TMAX 530 με τα ίδια του τα όπλα. Κάτι που επιλέγει να κάνει βεβαίως και η άλλη ταϊβανέζικη εταιρία, η SYM, με την παρουσίαση του εντυπωσιακού, φουτουριστικού Maxsym 500 στο τελευταίο σαλόνι του Μιλάνου.
Το σπορ, προχωρημένο αισθητικά maxi-scooter Kymco Κ50 φιλοδοξεί να καλύψει δυο κατηγορίες αγοραστών μαζί (όπως εξ’ άλλου και το Yamaha ΤΜΑΧ) αυτών που είναι σκουτερίστες και συμπαθούν τις μοτοσυκλέτες, κι αυτών που είναι μοτοσυκλετιστές και αγοράζουν σκούτερ. Η άνεση και η ευχρηστία μαζί με σπορ επιδόσεις.
Μεγάλο του όπλο θα είναι η ανταγωνιστική τιμή φυσικά, όπως φροντίζουν να κάνουν τα ταϊβανέζικα εργοστάσια.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας – σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε μέχρι σήμερα – με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, θα διαθέτει 551 cc ή και παραπάνω, με την τεχνολογική καινοτομία να έρχεται στο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Ένα σύστημα που έχει ήδη δοκιμάσει η Kymco και σε άλλα μοντέλα όπως έχουμε παρουσιάσει παλαιότερα στο Scooternet.
Kάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κι ένα μισό κράνος, οι ζάντες είναι 15 ιντσών, οι δίσκοι είναι μεγάλης διαμέτρου με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων.
Η οπίσθια ανάρτηση έχει ένα αμορτισέρ στον διαμήκη άξονα (αλα BMW) και το πιρούνι είναι αντεστραμμένο, κι αυτά είναι μόλις μερικά από τα πολλά καλούδια που θα φοράει το Kymco Κ50, που ελπίζουμε να δούμε να εμφανίζεται στα σαλόνια του 2016, σαν μοντέλο του 2017 και όχι αργότερα…