Η ώρα των σπορ σκούτερ
Tο ντεμπούτο της στην αγορά σκούτερ της Ινδίας κάνει η Aprilia με το σπορ μοντέλο SR 150. Ο όμιλος Piaggio κάνει ένα ακόμα βήμα για την εγκαθίδρυσή του στην τεράστια ινδική αγορά δίκυκλων.
Για όσους ενδιαφέρονται… το Aprilia SR 150 θα πωλείται στην ινδική αγορά από τον Αύγουστο, στην ανταγωνιστική τιμή των 65.000 ρουπιών. Πόσο είναι οι 65 χιλιάδες ρουπίες; Κρατηθείτε από κάπου πριν ακούσετε την μετατροπή του ποσού, από το ινδικό νόμισμα σε ευρωπαϊκό: είναι περίπου 880 ευρώ!
Ο Όμιλος Piaggio με την είσοδο του εμπορικού σήματος της Aprilia στην ινδική αγορά scooter σκοπεύει να συνεχίσει την διαδικασία ανάπτυξης σε ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές, που χαρακτηρίζονται από μεγάλους όγκους πωλήσεων.
Μέσα στις επόμενες μέρες θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του Aprilia SR 150 σε μια αγορά που απορροφά σχεδόν πέντε εκατομμύρια σκούτερ ετησίως (πωλήσεις 2015) και το πρώτο εξάμηνο του 2016 σημείωσε αύξηση 20%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
“Μετά την επιτυχία του τρίκυκλου Ape και την αναγωγή της Vespa σε προϊόν υψηλής αξίας στην ινδική αγορά, ενισχύουμε την είσοδο μας με το Aprilia SR 150, ένα σκούτερ που χαρακτηρίζεται από τον σπορ χαρακτήρα του οίκου του Noale και διακρίνεται για τις τεχνολογικές και στυλιστικές κατευθύνσεις του”- δήλωσε ο Roberto Colaninno, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Piaggio.
Το Aprilia SR 150 θα πωλείται στην ανταγωνιστική τιμή των 65.000 ρουπιών, τοποθετώντας έτσι την ιταλική φίρμα μέσα στην εξέλιξη της ινδικής αγοράς και ειδικότερα στο κομμάτι των σπορ σκούτερ.
Το Aprilia SR 150, σχεδιασμένο στην Ιταλία, θα κατασκευάζεται από το εργοστάσιο της Piaggio στο Baramati, το κρατίδιο Maharashtra.
Ο κινητήρας του είναι κοινός με την – επίσης ινδικής κατασκευής – Vespa VXL 150, με 150 κυβικά, αερόψυκτος, έχει ισχύ 11,4 ίππων, 3 βαλβίδες και τροφοδοσία με καρμπυρατέρ. Οι τροχοί του είναι 14άρηδες, μπροστά υπάρχει δισκόφρενο και πίσω ταμπούρο.