fbpx

YAMAHA, EICMA 2013: ΧΜΑΧ 250, TRICITY 125

Η ανανέωση του ΧΜΑΧ 250 και…

 … η νέα -γιαπωνέζικη- εισβολή στα τρίτροχα σκούτερ! Με αιφνιδιασμό από τα αποδυτήρια προχώρησε η Yamaha μια μέρα πριν την έναρξη του μεγάλου, διεθνούς σαλονιού του Μιλάνο. Το δημοφιλές ΧΜΑΧ 250 ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε το τρίτροχο Τricity 125, με μοναδική εμφάιση και πρωτότυπες τεχνικές λύσεις. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

 Η παρουσίαση της Yamaha στο χώρο του Spazio Antologico, έξω από το κέντρο του Μιλάνο, ήταν από τις καλύτερες που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Ο κόσμος πολύς, άνθρωποι των περιοδικών, δημοσιογράφοι, φωτογράφοι, άνθρωποι της εταιρίας, μεγάλα ονόματα, σημαντικές παρουσίες βρέθηκαν σε μια ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα που έκρυβε εκπλήξεις.

Στο χώρο που έγινε η παρουσίαση την αγάπη για το αντικείμενο, τα δίτροχα, την έκοβες με το μαχαίρι. Η Yamaha απέδειξε άλλη μια φορά ότι είναι μια καθαρόαιμη δίτροχη εταιρία, παθιάζεται με τις μοτοσυκλέτες και με τις πρόσφατες της κινήσεις δημιουργεί νέα κουλτούρα στο χώρο.

Ένα γυμνό MT 09 με πρωτότυπη σχεδίαση που θα συζητηθεί και ένα ολοκαίνουργιο, τολμηρό σαν εικόνα και επιδόσεις δικύλινδρο 700άρι ανέβηκαν στη σκηνή της παρουσίασης μαζί με τον Valentino Rossi και τον Jorge Lorenzo. Οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές (12 πρωταθλήματα συνολικά) ήταν χαλαροί και χαρούμενοι, με τη φλόγα να λάμπει στα μάτια τους, κάτι που ίσχυε και για τους ανθρώπους της Yamaha που μοιράστηκαν τα νέα μοντέλα μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό.

Rossi και Lorenzo από τα MotoGP μαζί με τους σημαντικότερους ανθρώπους της Yamaha από την Ιαπωνία, καλωσορίζουν τα νέα μοντέλα

Κι αν η Yamaha παθιάζεται με τις μοτοσυκλέτες, τα σκούτερ τα αγαπάει και τα προσέχει, κι έτσι φροντίζει να δίνει στους δικούς της αναβάτες αξιόλογες κατασκευές, που τους λύνουν τα χέρια (και τα πόδια συγκεκριμένα) στην μετακίνηση της πόλης.

Ένα αγαπημένο στην Ελλάδα σκούτερ, το Yamaha ΧΜΑΧ 250 δέχεται τις αισθητικές αλλαγές που πρωτοείδαμε πάνω στο μεσαίο maxi scooter της εταιρίας, το ΧΜΑΧ 400 και έτσι εκμοντερνίζεται και γίνεται γοητευτικότερο από ποτέ.

Αγριεμένο μούτρο, με κοψίματα γραμμές και αιχμές στήνουν ένα ολόφρεσκο image που φέρνει το XMAX μπροστά στην πρόκληση του μέλλοντος και της αγοράς. Και ναι, η Yamaha επιμένει στα 250 κυβικά.

Ποια είναι τα “highlights” που λένε και στο ποδόσφαιρο του νέου XMAX 250 (αλλά και 125) όμως:

  • Κινητήρας με ψεκασμό
  • Νέος σχεδιασμός εμπνευσμένος από το ΧΜΑΧ 400
  • Θέση οδήγησης πιο όρθια
  • Νέοι προβολείς με LED
  • Ανανεωμένες αναρτήσεις
  • Μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα που χωράει δυο φουλφέις κράνη
  • Όργανα LCD
  • Μπροστινός τροχός 15 ιντσών και πίσω 14”
  • Νέες ζάντες με διαφορετική σχεδίαση
  • Νέα εργονομική σέλα
  • Θα υπάρξει έκδοση με ABS

Όμως το αστέρι της βραδιάς, πέρα από το ΧΜΑΧ 250, ήταν το 3τροχο που ακούει στο όνομα Tricity και φοράει κινητήρα 125 κυβικών. Είναι ένα πολύ εντυπωσιακό σκούτερ, όταν το δείς ζωντανό και είναι αλήθεια ότι στις φωτογραφίες αδικείται.

Ιδιαίτερα καλαίσθητο ήταν το λευκό μοντέλο, ενώ το σύστημα της μπροστινής ανάρτησης είναι – αν μη τι άλλο – εμπνευσμένο και ελαφρύ σαν κατασκευή, όπως ελαφρύ είναι σε αίσθηση και το τιμόνι, όπως ανακοινώνουν οι άνθρωποι της εταιρίας.

Παρόλο που το Tricity 125 θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2014, άρα είναι κανονικά μοντέλο 2014, η Yamaha το ονομάζει με ειλικρίνεια Concept Scooter, αφού δεν είναι έτοιμο αυτή τη στιγμή για να βγει στην παραγωγή.

Τα πιο σημαντικά στοιχεία του Yamaha Tricity 125 είναι:

  • Εύχρηστο, ευέλικτο και πρακτικό LMW, δηλαδή Leaning Multi Wheel, όρος που χρησιμοποιείται από τη Yamaha
  • Ελαφρύτερο και μικρότερων διαστάσεων σε σχέση με τα υπάρχοντα 3τροχα
  • Αυτόματη μετάδοση και κινητήρας τετράχρονος 125 κυβικών εκατοστών
  • Συνολικό βάρος μόλις 150 κιλών
  • Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος
  • Πανευρωπαϊκός στόχος να βγει η τιμή του κάτω από τις 4.000 ευρώ
  • Διαθέσιμο το καλοκαίρι του 2014

 Και τα νέα μοντέλα της Yamaha για το νέο έτος δεν σταματούν εδώ. Έχουμε πολλά ακόμα να πούμε και να αναλύσουμε. Το Σαλόνι του Μιλάνο μόλις αρχίζει!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ