Ανανέωση, φρεσκάρισμα, ενδυνάμωση
To best seller, κι ένα από τα σημαντικότερα σκούτερ στην Ελλάδα, SYM Symphony ST 200i ABS ανανεώνεται, βελτιώνεται κι εκμοντερνίζεται σε μεγάλο βαθμό. To καλό γίνεται ακόμα καλύτερο.
Ένα από τα πιο “χρήσιμα” και συμπαθέστερα σκούτερ της ελληνικής αγοράς, που βρίσκεται εδώ και χρόνια είτε στην κορυφή, είτε σε υψηλές θέσεις των πωλήσεων, πραγματοποιεί το λογικό βήμα και εξελίσσεται με την ευκαιρία των προδιαγραφών Euro5.
Κι αν το καλοσκεφτείτε, το SYM Symphony ST 200i είναι το πιο σημαντικό καινούργιο μοντέλο που φέρνει η νέα χρονιά για την ελληνική αγορά!
Οι εκδόσεις που παρουσιάστηκαν για το 2021 κάτω από τη σκεπή της οικογένειας των Symphony ST είναι τέσσερις: από το 50άρι, το αερόψυκτο 125άρι και το υγρόψυκτο 125άρι, μέχρι το αερόψυκτο 200.
Ο διβάλβιδος κινητήρας του SYM Symphony ST 200i έχει κυβισμό που παραμένει κοντά στα 170 κυβικά εκατοστά (168,9 για την ακρίβεια) και η ιπποδύναμή του φτάνει τους 12,2 ίππους.
Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές διατηρήθηκαν βεβαίως και εκσυγχρονίστηκαν, με μια δυναμική αύρα να τις διατρέχει.
Η κλασική διάταξη “επίπεδο δάπεδο – μεγάλοι τροχοί” που τόσο αρέσει στους Ευρωπαίους σκουτερίστες παρέμεινε φυσικά.
Ο προβολέας πάνω στο τιμόνι μεγάλωσε και άλλαξε σχήμα (όπως και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα), η ποδιά και το μπροστινό φτερό απέκτησαν “μυς”, η σέλα δύο επιπέδων απέκτησε περισσότερο αφρώδες υλικό – ειδικά στην περιοχή του συνεπιβάτη για περισσότερη άνεση – ενώ η πλάτη-κόντρα του αναβάτη αύξησε το ύψος της.
Τα φωτιστικά σώματα έγιναν όλα LED και ο πίνακας οργάνων πέρασε στο ψηφιακό στρατόπεδο με μια καλαίσθητη οθόνη LCD.
To 200 έχει αλλάξει πλαίσιο και έδραση κινητήρα, αφού διαθέτει πλέον το σύστημα της SYM που λέγεται A.L.E.H. (Anti-Lift Engine Hanger System) και τοποθετήθηκε για πρώτη φορά πάνω στο SYM DRG 160.
Πρόκειται για στήριξη του κινητήρα στο πλαίσιο μέσω άρθρωσης, στην προσπάθεια να μειωθεί η ανύψωση του κινητήρα στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού.
Οι αναρτήσεις έχουν παραμείνει τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο (ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου) αμορτισέρ πίσω.
Ο μπροστινός τροχός παραμένει 16 ιντσών ενώ ο πίσω έχει μικρύνει, κατεβαίνοντας στις 14 ίντσες (το πίσω λάστιχο έχει μεγαλώσει, από τα 110/70 στα 120/80) έτσι ώστε να αυξηθεί ο χώρος κάτω από τη σέλα.
Για τον ίδιο λόγο και το ντεπόζιτο έχει δεχθεί μικρή μείωση χωρητικότητας από τα 7,5 λίτρα στα 6,8 λίτρα.
Κάτω από τη σέλα χωράνε είτε ένα φουλφέις κράνος και ένα ανοικτό, είτε δύο ανοικτά κράνη (είναι κάτι που θα διαπιστώσουμε στην πράξη) και το νέο Symphony απέκτησε και “γρήγορη” θύρα φόρτισης Quick Charge 3.0.
Βελτίωση έχουν δεχθεί και τα φρένα. Το μπροστινό δισκόφρενο έχει παραμείνει στη διάμετρο των 260 mm, το πίσω έχει αυξηθεί από τα 220 στα 240 mm, ενώ αμφότερα συνεργάζονται πλέον με (δικάναλο) ABS.
Αναμένουμε πληροφορίες για την ημερομηνία ερχομού του νέου SYM Symphony ST 200i ABS 2021 στην Ελλάδα, καθώς και για την τιμή του, η οποία υπολογίζεται να βρίσκεται κοντά στα επίπεδα του σημερινού μοντέλου, δηλαδή κοντά στα 2.300-2.400 ευρώ.