fbpx

SYM 2021: Επίθεση σε όλα τα μέτωπα!

Δυναμικά η SYM για το 2021

Mε μπόλικη όρεξη έρχεται η SYM σε πολλές κατηγορίες σκούτερ να προτείνει τα μοντέλα της, είτε φρεσκάροντας, είτε δυναμώνοντας, είτε βελτιώνοντας τα ήδη υπάρχοντα. Υποδέχεται έτσι το 2021 και τις προδιαγραφές Euro5 με τον καλύτερο τρόπο.

Από τα πρώτα (τα 50άρια), τα 125άρια και μέχρι τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας (το 500), έπιασε δουλειά η SYM, προχωρώντας σε βελτιώσεις και ανανεώσεις για τη χρονιά που έρχεται.

Ας δούμε τα μοντέλα λεπτομερέστερα.

SYM Symphony ST 50/125/200i

Για το 2021, η εταιρία ξεκίνησε με την οικογένεια των κοσμαγάπητων Symphony ST, η οποία έχει τέσσερα μέλη: το τετράχρονο ST 50, το αερόψυκτο ST 125, το υγρόψυκτο 125 και το αερόψυκτο ST 200.

Ναι, πρόκειται για το γνωστό μας Symphony ST 200 που είναι best-seller στην Ελλάδα επί σειρά ετών και που, για το 2021μ ανανεώνεται συνολικά και εκμοντερνίζεται

Σε γενικές γραμμές τα Symphony ST δυναμώνουν την εμφάνισή τους, αλλάζουν χωρίς να χάνουν την εταιρική-οικογενειακή γραμμή, αποκτούν νέο προβολέα και οπίσθιο φωτιστικό σώμα, φλας (όλα LED) και σέλα εκτός των άλλων.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, ενώ κάτω από τη σέλα χωρούν δυο ανοικτά κράνη.

Όλα τα Symphony ST έχουν εφοδιαστεί με τη νέα τεχνολογία της SYM Anti Lift Engine Hanger System (A.L.E.H), η οποία μειώνει το ανασήκωμα του πίσω μέρους του σκούτερ στο άνοιγμα του γκαζιού.

Οι ιπποδυνάμεις που ανακοινώθηκαν από την SYM για τα καινούργια Symphony ST είναι 12,2 ίπποι στις 7.500 rpm για το 200 (των 168,9 cc) 12,7 ίπποι για το υδρόψυκτο 125 και 11,2 για το αερόψυκτο.

SYM Maxsym TL 508

To μεγάλο δικύλινδρο maxi scooter της SYM που έχει γίνει best seller στην κατηγορία του στην Ελλάδα κέρδισε για το 2021 περισσότερα κυβικά και ισχύ και αναβάθμισε ελαφρώς τον εξοπλισμό του.

Το προδιαγραφών Euro 5 Maxsym TL δεν αλλάζει από πλευράς εμφάνισης (εκτός από τους χρωματικούς συνδυασμούς).

Η βασική αλλαγή αφορά τον κυβισμό του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα που αύξησε τη διάμετρο και τη διαδρομή του φτάνοντας τα 508 cc (από 465 cc) και αποδίδει πλέον 43,7 ίππους στις 6.750 rpm (από 40,4 στις 6.750 που ήταν πριν) και ροπή 4,96 kgm στις 5.500 rp,m (από 4,3 στις 6,250).

Παράλληλα το TL 508 εφοδιάστηκε με σύστημα keyless, αλλά και θύρα φόρτισης συσκευών USB QC3.0.

SYM Cruisym 300i

Προσαρμογή στις προδιαγραφές Euro 5 για την περίπτωση του SYM Cruisym, που έγινε πλέον “Cruisym α”, διατηρώντας τις σπορ και μοντέρνες γραμμές του.

Το σκούτερ, με δυο προβολείς μπροστά LED και νέα όργανα με οθόνη LCD, έχει ταυτόχρονα εφοδιαστεί με σύστημα Traction Control (TCS) και θύρα φόρτισης USB 3.0.

Ο κινητήρας του 300 αποδίδει 25,6 ίππους, το ντεπόζιτο χωράει 12 λίτρα.

SYM Maxsym 400i

Επιστροφή στη γκάμα για το Maxsym 400 το οποίο ανήκει στην κατηγορία maxi scooter μεσαίου κυβισμού και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5.

Φοράει μονοκύλινδρο κινητήρα 399 cc και αποδίδει 33,5 ίππους στις 6.750 rpm και ροπή 4 kgm στις 5.250 rpm, ενώ έχει βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου.

 

Το Maxsym 400 διαθέτει Traction control, Advanced Brake Light (προειδοποιητικό απότομου φρεναρίσματος) ζελατίνα ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος χωρίς εργαλεία, μπροστινό προβολέα και οπίσθιο φωτιστικό σώμα LED, Keyless και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που χωρά ένα φουλφέις κράνος και ένα ακόμα ανοικτό.

SYM Jet14 50/125/125 LC/200

Η οικογένεια των SYM Jet14 εκσυγχρονίζει την εμφάνιση των μελών της ειδικά στο μπροστινό τμήμα, στους διπλούς προβολείς οι οποίοι είναι πλήρως LED.

Παράλληλα ο εξοπλισμός περιλαμβάνει παροχή USB QC2.0 στο ντουλαπάκι της ποδιάς. Τα τέσσερα μοντέλα των Jet14 είναι ένα 50άρι, δυο 125άρια (ένα αερόψυκτο, κι ένα υγρόψυκτο) και ένα αερόψυκτο 200άρι.

SYM Jet 4 RX 50/125/150

Τα μικρότερου μεγέθους σκούτερ της SYM, τα Jet 4 με τροχούς 12 ιντσών, αναβαθμίστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro 5.

Τρία είναι τα νέα μοντέλα που έχουν αποκτήσει και τον κωδικό RX, με κινητήρες 50, 125 και 150 κυβικών.

Το μπροστινό τμήμα έχει αλλάξει και έχει γίνει ιδιαίτερα σπορ, ενώ λίγο πιο πάνω υπάρχει οθόνη LCD.

Jet4 είναι κι αυτά εξοπλισμένα με το σύστημα της SYM, Anti-Lift Engine Hanger.

Joymax Z+ 125/250/300

Τρία ακόμα μοντέλα maxi scooter της οικογένειας Joymax Z έρχονται το 2021 στα 125, 250 και 300 κυβικά, με μεσαίας διαμέτρου τροχούς (14 ίντσες μπροστά και 13 πίσω) και μεγάλη μετωπική επιφάνεια ποδιάς και ζελατίνας.

Έχοντας φρεσκαρισμένη εμφάνιση, Traction Control και βελτιώσεις, με την εμφάνιση των προβολέων να έχει αλλάξει (δύο LED) με φώτα DRL, το μαξιλαράκι-πλάτη της σέλας του αναβάτη να είναι ρυθμιζόμενο και με νέα θύρα φόρτισης μικροσυσκευών.

Υδρόψυκτοι είναι και οι τρεις κινητήρες σε όλα τα κυβικά και 4βάλβιδοι. Οι ιπποδυνάμεις τους είναι 125: 14 ίπποι, 250: 21,7 ίπποι, 300: 25,6 ίπποι.

Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω μοντέλα θα έχουμε σύντομα.