Ένα Django… διαφορετικό
Με νέα εμφάνιση που κλείνει το μάτι προς τον φουτουριστικό σχεδιασμό, έρχεται σύντομα στην Ελλάδα το ρετρό σκούτερ Django της Peugeot
Ένα δύσκολο έργο ήταν ο επανασχεδιασμός του κλασικού σκούτερ της Peugeot, που έχει τις ρίζες του στο Peugeot S55 του 1953, καθώς έπρεπε να κάνει ένα βήμα παραπάνω από το γνωστό μας κλασικό Django, το οποίο κυκλοφόρησε το 2014 και παρέμεινε αισθητικά αναλλοίωτο μέχρι σήμερα.
Το αποτέλεσμα που βλέπουμε σήμερα είναι το Django EVO, μια δεύτερη εκδοχή ενός μοντέλου που έγραψε ιστορία για τη γαλλική εταιρία (και πολύ πιθανά θα συνεχίσει να πωλείται παράλληλα με το νέο EVO), η οποία διαθέτει ένα ιδιαίτερο «μοντέρνο/κλασικό» στυλ.
Τα κύρια στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Peugeot Django 125 EVO είναι τα φώτα ημέρας LED στο μπροστινό μέρος, που οι Γάλλοι ερμηνεύουν ως κυνόδοντες, μέχρι τα πίσω φώτα που συμβολίζουν τις εμβληματικές “νυχιές” του λιονταριού, που είναι και το σήμα της εταιρίας.
Υπάρχει κι ένας εξάγωνος προβολέας και οι αιχμές που δημιουργούν τη συγκεκριμένη πρωτότυπη και κομψή σιλουέτα.
Ένα καθαρόαιμο σκούτερ πόλης είναι το Django EVO, το οποίο αναμένεται να έχει και προσιτή τιμή.
Οι αναρτήσεις του είναι τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω.
Η σέλα βρίσκεται σε ύψος που επιτρέπει να πατούν εύκολα τα πόδια τους οι αναβάτες στο έδαφος: 778 χλστ. Τα όργανα είναι οθόνη LCD και υπάρχει θύρα USB κάτω από τη σέλα, ενώ ο χώρος μπορεί να αποθηκεύσει ένα κράνος jet. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 7,2 λίτρων.
Το Peugeot Django 125 EVO του θα προσφέρεται με δύο κινητήρες: ο ένας αερόψυκτος (ΑC) 124,8cc που αποδίδει ισχύ 10,6 ίππων στις 7.000 rpm και ροπή 9,5 Nm στις 5.500 rpm καθι ο άλλος, ο LC, με ισχύ 12,9 ίππων στις 8.500 rpm και ροπή 12 Nm στις 6.500 rpm.
Eπίσης, και τα δυο μοντέλα θα διατεθούν σε δυο εκδόσεις, Active και Allure, που θα είναι και η πιο πολυτελής.
Το βάρος και των δύο εκδόσεων του Django EVO ανακοινώνεται στα 134 κιλά.
Αμφότερα θα είναι εξοπλισμένα με δισκόφρενα μπροστά και πίσω και μονοκάναλο ABS και οι τροχοί είναι διαστάσεων 12 ιντσών, με ελαστικά 110/70 μπροστά και 120/70 πίσω.
Σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για τα νέα Django 125 EVO.