fbpx

Mash Belena 125/300: Κομψά-κομψά από την Κίνα

Τα νέα GT σκούτερ της γαλλικής Mash

Η γαλλική μάρκα Mash, μετά από την είσοδό της στην τοπική αγορά με μοτοσυκλέτες, συνεχίζει δυνατά επενδύοντας στα σκούτερ. Παρουσιάζει, λοιπόν, δυο ακόμα μοντέλα με πολύ ενδιαφέρουσα εμφάνιση, ελπίζοντας να ανέβουν ψηλά στις πωλήσεις. Τα Belena είναι ήδη διαθέσιμα σε δυο κυβισμούς, 125 και 300 cc, για την κατηγορία maxi scooter GT.

Η μάρκα Mash εμφανίστηκε το 2012, με έναν έξυπνο τρόπο στη γαλλική αγορά, εισάγοντας απλά, κομψά και προσιτά νεο-ρετρό 125άρια και σημειώνοντας επιτυχία στις πωλήσεις.

Έκτοτε, η μάρκα αναπτύχθηκε, ανεβάζοντας τους κυβισμούς της γκάμας της, προσφέροντας επίσης ενδιαφέροντα μοντέλα και ξεκινώντας την ανάπτυξή της στην κατηγορία των σκούτερ, με διάφορα μοντέλα, με συμβατικό ή ηλεκτρικό κινητήρα.

Το 2023 σηματοδοτεί ένα νέο στάδιο για τη γαλλική μάρκα (η οποία προφανώς παράγει τα μοντέλα της στην Κίνα), αφού εισέρχεται σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία, αυτή των maxi scooter.

Το όνομα προέρχεται από τον Μπελένο, τον θεό Απόλλωνα των Γαλατών, που είναι ο αντίστοιχος Απόλλωνας της ελληνικής μυθολογίας, ο θεός του φωτός, της λογικής και των τεχνών.

Κι όσον αφορά την καλλιτεχνική πλευρά, προφανώς η εμφάνιση των νέων σκούτερ της Mash είναι εντυπωσιακή, με τα μεγαλύτερα και πιο περίτεχνα DRL LED που έχουμε δει ποτέ.

Έτσι η μπροστινή όψη δεν στερείται ενδιαφέροντος και πρωτοτυπίας, με τις μπάρες LED που δίνουν μια όμορφη ξεχωριστή ταυτότητα στα σκούτερ.

Η κάλυψη του κεντρικού τούνελ και του τιμονιού θυμίζει άλλα μοντέλα αυτού του τύπου, όπως Kymco για παράδειγμα, ενώ τα πλαστικά τμήματα των Belena είναι ξεχωριστά.

Με κινητήρα 125 ή 300 cc, το Belena διατίθεται σε λευκό, μαύρο, γκρι ή μπλε, με τους υγρόψυκτους μονοκύλινδρους Euro5 κινητήρες να αποδίδουν 11,2 ίππους (8,3 kW) για το 125 και 23,8 ίππους για το μοντέλο 300. Με 11,6 Nm ροπής για το μικρό και 25 Nm για το μεγάλο μοντέλο.

Ο ατσάλινος σωληνωτός σκελετός πλαισιώνεται από αναρτήσεις που εστιάζουν στην άνεση, ενώ όλα τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά συντελούν στο να κάνουν τα νέα σκούτερ σταθερά, αλλά και εύκολα στο χειρισμό.

Είναι εύκολα προσβάσιμα, με τη φαρδιά τους σέλα τοποθετημένη μόλις 760 χλστ από το έδαφος, υπάρχει μπροστά και πίσω δίσκος για φρενάρισμα, με ABS για το 300 φυσικά, και σύστημα συνδυασμένης πέδησης για το 125. Τα σκούτερ κυλούν πάνω σε τροχούς 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, ενώ υπάρχει πολύς αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.

Μην προσφέροντας κάτι ιδιαίτερα επαναστατικό από τεχνική άποψη, τα Belena έχουν κάνει κάτι πολύ έξυπνο: φροντίζουν να ξεχωρίζουν με τη διαφορετική τους εμφάνιση, αλλά και με τον αξιόλογο εξοπλισμό τους: κεντρικό και πλαϊνό σταντ, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ρυθμιζόμενες μανέτες, υποδοχή USB, σύστημα ραδιοφώνου MP3/Bluetooth για “βελτιωμένες” βόλτες.

Οι τιμές τους, αν και προωθούνται σαν “λύση εναντίον του πληθωρισμού” από την εταιρία, είναι αρκετά “αλμυρές”: 3.499 € για το 125, ενώ το 300 εμφανίζεται με τιμή στα 4.499 €.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ