Μεγαλύτερη, ρετρό και αυτόματη
Όπως φανερώνει και το τίτλος, όπως φανερώνουν και οι κωδικοί, η νέα 150 είναι αυτόματη και τετράχρονη. Η LML συνεχίζει δυναμικά την επέκταση της γκάμας της με έξυπνα προϊόντα, που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό.
Η νέα LML θα προστεθεί δίπλα στην ήδη υπάχουσα αυτόματη, τετράχρονη 125, μόνο που τώρα ονομάζεται LML Star 4T 151 Automatica και ο κινητήρας της διαθέτει 151 κυβικά εκατοστά, τα οποία στην Ιταλία έχουν δικαίωμα να κινούνται και στις εθνικές οδούς. Μερικές αισθητικές παρεμβάσεις διαφοροποιούν την 150, η οποία μέσα στον Ιούνιο θα βρίσκεται στην Ελλάδα, με τιμή λίγο παραπάνω από την 125 (βλ. 2.350 ευρώ) και κάτω από 2,5 χιλιάδες ευρώ.
Η LML Star 4T 151cc Automatica απευθύνεται όπως και οι υπόλοιπες LML σε ένα κοινό που προτιμά τα vintage, ρετρό σκούτερ, χωρίς την “ταλαιπωρία”- για τους αρχάριους ή όσους δεν συμπαθούν το συγκεκριμένο κιβώτιο ταχυτήτων – του συμπλέκτη και των ταχυτήτων στο χέρι.
Η αυτόματη μετάδοση με φυγοκεντρικό σύστημα, δίνει την δυνατότητα στην εταιρία να τοποθετήσει το πίσω φρένο στο αριστερό άκρο του τιμονιού, εκεί που βρισκόταν στις κλασικές Βέσπες ο συμπλέκτης. Άρα έχει απομακρυνθεί το πεντάλ του φρένου που υπήρχε πριν στο δεξί τμήμα του δαπέδου. Η αύξηση κυβισμού δίνει λίγο καλύτερες επιδόσεις και “τράβηγμα” – δηλαδή παραπάνω ροπή – στο άνοιγμα του γκαζιού.
Οι αισθητικές διαφορές, όπως είχαμε αναφέρει και από την έκθεση του Μιλάνο EICMA 2013 αφορούν στην γρίλια της “γραβάτας” και το στο νέο διακοσμητικό του φτερού. Όπως και πριν το πλαίσιο της LML είναι πρεσαριστό μεταλλικό με σωληνωτά τμήματα που το ενισχύουν, με τον κινητήρα να είναι κεντρικά τοποθετημένος, βοηθώντας έτσι την κατανομή βάρους (κάτι πολύ σημαντικό στην οδική συμπεριφορά του σκούτερ).
Ο κινητήρας της Star 4T 151cc Automatica είναι αποκλειστικά σχεδιασμένος από την LML η οποία και τον κατασκευάζει. Είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και με 2 βαλβίδες, αερόψυκτος με εκκίνηση που γίνεται είτε με μίζα, είτε με μανιβέλα (σε περίπτωση άδειας μπαταρίας). Η ιπποδύναμή του είναι 7,0 ίπποι στις 7.500 rpm και η ροπή βρίσκεται στα 0,93 kgm στις 6.000 rpm. Η τροφοδοσία γίνεται από ενα εξελιγμένο καρμπιρατέρ της Dell’Orto με ηλεκτρονικό TPS, με την μονάδα ECU να συνεργάζεται και με τον καταλύτη της εξάτμισης.
Η ψύξη του κινητήρα γίνεται από ένα σύστημα που ονομάζεται LIAS ( LML Inlet Air System ), που ψύχει κινητήρα και μετάδοση και στέλνει αέρα στην εισαγωγή του φίλτρου αέρα.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 7 λίτρα και ο κατασκευαστής ανακοινώνει κατανάλωση ενός λίτρου για 40 χιλιόμετρα. Πολλά χρώματα είναι διαθέσιμα, όπως: μαύρο, άσπρο, μεταλλικό μπλε, πράσινο, κυπαρίσσι, μεταλλικό κόκκινο, γκρι-γραφίτη, κρεμ, καθώς και διχρωμίες.
Περισσότερες πληροφορίες: HELLINMOTO A.E. Πλαταιών 4-6 Γκάζι 1 04 35 Αθήνα Τηλ: 210 27 56 706 Θεσσαλονίκη. Τηλ. 2310 869097 www.hellinmoto.com/lml