H Star επιστρέφει, αλλά ηλεκτρισμένη
Η LML, κάποτε γνωστό όνομα, κυρίως για τις κλασικές της Βέσπες, εξαφανίστηκε από την ινδική βιομηχανία δίτροχων όταν κήρυξε πτώχευση το 2017. Ο κατασκευαστής τώρα ανακοινώνει πως πρόκειται να επιστρέψει δυναμικά… στο συνεχώς αναπτυσσόμενο τμήμα των ηλεκτρικών σκούτερ.
Οι άνθρωποι της LML (ευτυχώς ή δυστυχώς) δεν προτίθενται να επανέλθουν στα συμβατικά σκούτερ με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αντ’ αυτού, θα προτιμήσουν να επενδύσουν σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ με το δημοφιλές όνομα Star, όπως ονομάζονταν και οι μεταλλικές, κλασικές Βέσπα που έφτιαχνε η εταιρία με επιτυχία στο παρελθόν.
Οι Βέσπες της LML είχαν φτάσει να πουλάνε χιλιάδες κομμάτια κάθε χρόνο στην Ευρώπη και ειδικότερα στην Ιταλία, μιας και πατούσαν πάνω στις κλασικές γραμμές του εμβληματικού σκούτερ.
Και στην Ελλάδα υπήρχε αντιπροσωπεία της LML, με πιο πετυχημένα μοντέλα τις αυτόματες τετράχρονες Vespa 125cc και τις επίσης τετράχρονες 200άρες, μια κίνηση εκσυγχρονισμού που η Piaggio δεν έκανε ποτέ, να παρουσιάσει δηλαδή μια μεταλλική, κλασική Vespa PX με τετράχρονο, σύγχρονο κινητήρα.
Το LML Star, που έρχεται λίαν συντόμως, θα είναι ένα κομψό και φουτουριστικό ηλεκτρικό σκούτερ. Θα διαθέτει μια σύγχρονη σχεδίαση όπου κυριαρχεί ένας ενιαίος προβολέας LED στο μπροστινό μέρος, πίσω από φιμέ ζελατίνα.
Κάτω από τον προβολέα βρίσκεται το έμβλημα της LML, το οποίο είναι στην πραγματικότητα μια οθόνη (!) που μπορεί να εμφανίσει κι άλλες εικόνες, όπως βλέπετε και στην παρακάτω φωτογραφία, όπου ανακοινώνεται πως άνοιξε η πλατφόρμα παραγγελιών στην Ινδία για το νέο σκούτερ.
Το μπροστινό τμήμα συμπληρώνεται από φωτιστικά σώματα LED DRL και στις δύο πλευρές.
Το LML Star έχει αιχμηρά, γωνιώδη πλαστικά καπάκια στα πλαϊνά και πίσω, καθώς και μονοκόμματη σέλα. Έχει επίσης αφαιρούμενη μπαταρία που βρίσκεται κάτω από αυτή τη σέλα.
Η μπροστινή ανάρτηση του σκούτερ αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι και η πίσω από μονό αμορτισέρ.
Το LML Star θα έχει δισκόφρενα φυσικά και στους δύο τροχούς και θα κινείται με ελαστικό ιμάντα. Η εικόνα αποκαλύπτει επίσης ότι το σκούτερ θα έχει οθόνη TFT για να εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μπροστινή και πίσω κάμερα και ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα με ένα κουμπί! Τώρα, το πώς θα ρυθμίζεται η σέλα θα γίνει γνωστό όταν λανσαριστεί το σκούτερ.
Η Lohia Machinery Ltd. (ή LML) ιδρύθηκε το 1972 και είναι ένας κατασκευαστής με έδρα το Kanpur που κυκλοφόρησε το πρώτο του σκούτερ το 1983. Η LML κατασκεύαζε Vespa με την άδεια της Piaggio και η κλασική LML Star τράβηξε αμέσως την προσοχή της αναπτυσσόμενης αγοράς δικύκλων της Ινδίας.
Το σκούτερ είχε πολύ κομψό σχεδιασμό και έγινε αμέσως επιτυχία. Η LML πριν χρεοκοπήσει είχε λανσάρει κι άλλα σκούτερ, αλλά και τρίκυκλα οχήματα.
Πηγή: www.lmlemotion.com