fbpx

KYMCO X-TOWN 125, 2016: Πρώτες φωτογραφίες και video

To νέο παιδί της πόλης

Ένα καινούργιο σκούτερ 125 μικρομεσαίων διαστάσεων για χρήση στην πόλη που θα παρουσιαστεί επίσημα, αύριο Τρίτη, στο Μιλάνο “ξέφυγε” από την εταιρική ιστοσελίδα της Kymco. Eίναι το Kymco X-Town 125 και στόχος του είναι να αντιμετωπίσει στην αγορά και στο δρόμο τα Honda PCX και τα Yamaha NMAX 125.

2015KYMCO_EICMA_Teaser_151106

Δύο θα είναι τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστεί η Kymco στην EICMA και στην παρακάτω φωτογραφία είναι κρυμμένα με κόκκινα πανία: το ένα είναι το νέο Downtown 125 (το πιθανότερο με το κουστούμι του Downtown 350) και το άλλο το ολοκαίνουργιο X-Town 125. Όσον αφορά στο X-Town, ο εισαγωγέας της Kymco στην Ιταλία ανέβασε στο διαδίκτυο ένα βίντεο που ανακαλύπτει “ελαφρώς” το scooter, δηλαδή τους δυο μπροστινούς προβολείς και το πλάγιο καπάκι με το οπίσθιο φωτιστικό σώμα.

Οι γραμμές της ουράς θυμίζουν λίγο Κ-ΧCT και τα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω (εκτός από λάμπες αλογόνου στον μπροστινό προβολέα) χρησιμοποιούν σειρά από λάμπες LED.

Clip

Clip_3

Αν η Kymco θελήσει να χτυπήσει και με ένα τεχνολογικό πλεονέκτημα τους αντιπάλους της στα GT σκούτερ πόλης 125 κυβικών και είναι σωστή η μαντεψιά των συναδέλφων του ισπανικού www.moto125.cc τότε θα εφοδιάσει το X-Town 125 τον νέο, εξελιγμένο κινητήρα που παρουσίασε στην Ταϊβάν, τον G6 VVCS με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων.

Παρεμφερές σύστημα χρησιμοποιεί και το Yamaha ΝΜΑΧ 125 με ευεργετικά για τις επιδόσεις αποτελέσματα.

Δείτε το σκούτερ που κυκλοφορεί στην Ταϊβάν, το Kymco G6 125 και 150 VACS

Το VVCS (Variable Valve-lift Control System ή Σύστημα Ελέγχου Mεταβλητής βύθισης βαλβίδων) της Kymco, παρέχει δύο διαφορετικές λειτουργίες για τις δύο βαλβίδες εισαγωγής μέσω των αντίστοιχων έκκεντρων του εκκεντροφόρου. Ένας υδραυλικός μηχανισμός επιλέγει την κατάλληλη βύθιση της βαλβίδας ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.

Kymco_VVCS_02 Kymco_VVCS_04

Έτσι, όταν ο κινητήρας λειτουργεί κάτω από τις 6.500 rpm ο υδραυλικός μηχανισμός επιλέγει το κοκκοράκι χαμηλής ταχύτητας, έτσι ώστε να οδηγεί τις δύο βαλβίδες εισαγωγής. Όταν οι στροφές του κινητήρα υπερβαίνουν τις 6.500 στροφές, αρχίζει να λειτουργεί το κοκκοράκι υψηλής ταχύτητας.

Αύριο το απόγευμα θα γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, μείνετε συντονισμένοι.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ