KYMCO G6 125/150 VACS: MEΤΑΒΛΗΤΟΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Τεχνολογικής καινοτομίας συνέχεια

Η ταϊβανέζικη εταιρία παρουσίασε πρόσφατα στην αγορά της πατρίδας της το νέο της τεχνολογικά εξελιγμένο σκουτεράκι Kymco G6 VACS σε δύο κυβισμούς 125 και 150cc. Εξαιρετικό τους χαρακτηριστικό είναι οι βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού, ένα σύστημα που υπόσχεται επιδόσεις σε όλη την κλίμακα των στροφών.

Ο ιδανικός κινητήρας έχει ροπή χαμηλά, δυνατές μεσαίες στροφές και πολλή δύναμη ψηλά. Αυτό όμως δεν είναι εφικτό γιατί οι εκκεντροφόροι έχουν συγκεκριμένα έκκεντρα, άρα και απόδοση. Συνήθως ένας κινητήρας αποδίδει καλά σε μία ή δύο (στην καλύτερη) περιοχές λειτουργίας δηλαδή χαμηλές-μεσαίες, μεσαίες-υψηλές. Το πρόβλημα αυτό λύνουν τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων.

g6index0401

Clip_4

Ο νέος κινητήρας της Kymco φέρνει την τεχνολογική εξέλιξη στους μικρούς κυβισμούς, ονομάζεται G6 και διαθέτει το σύστημα VACS μεταβλητoύ χρονισμού βαλβίδων (ενώ στο ρύγχος του σκούτερ αναγράφεται σαν “VVCS”) κάνοντας έτσι το Kymco G6 VACS 125/150 το δεύτερο σκούτερ στην ιστορία που φοράει αυτό το σύστημα μετά το Yamaha N-Max 125, το οποίο δοκιμάσαμε και έχει διαφοροποιημένη και ενδιαφέρουσα απόδοση σε σύγκριση με έναν συμβατικό κινητήρα.

Clip_5 Clip_8 Τα Kymco G6 125 VACS και 150 VACS διαθέτουν τροχούς 12 ιντσών μπροστά και πίσω, με λάστιχα 110/70 και 120/70 μπροστά-πίσω. Τα καλάμια του πιρουνιού έχουν διάμετρο 33 χιλιοστών και πίσω υπάρχουν δυο ευμεγέθη αμορτισέρ. Το βάρος είναι 114 για το 125 και 116 για το 150 πολύ καλά αν αναλογιστούμε ότι έχουν μικρούς τροχούς, μικρό μεταξόνιο και ισχυρούς κινητήρες (σύμφωνα με την εταιρία ο 150άρης κινητήρας αποδίδει 14 ίππους).

Το ντεπόζιτο χωράει 6 λίτρα. Δισκόφρενο σε κάθε τροχό φοράει το “μεγάλο” G6 και δισκόφρενο μπροστά, ταμπούρο πίσω το 125άρι. Φορούν αμφότερα ABS στα φρένα, έχουν LED φώτα, χώρο για ένα φουλφέις κράνος κάτω από σέλα και πλήθος λεπτομερειών που κάνουν τα σκούτερ ξεχωριστά.

Clip_1113

Clip_1114

Ξεχωριστή είναι βεβαίως και η εμφάνισή των G6 που είναι “ασιατική” και μακριά από την ευρωπαϊκή σχολή των μεγαλύτερων διαστάσεων και διαμέτρων τροχών, αλλά τελικά η τεχνολογία του κινητήρα είναι αυτή που μας ενδιαφέρει, που σίγουρα θα βρει το δρόμο της αργά ή γρήγορα σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στα δικά μας μέρη.